روايات

رواية نور العاصي الفصل التاسع 9 بقلم غنوة حبيب

رواية نور العاصي الفصل التاسع 9 بقلم غنوة حبيب

رواية نور العاصي الجزء التاسع

رواية نور العاصي البارت التاسع

رواية نور العاصي
رواية نور العاصي

رواية نور العاصي الحلقة التاسعة

عاصي بغضب مسكها من ايدها : ليه كنتي ساكتة كان لازم تروحي من قدامه مش تفضلي واقفة كده
نور بدموع: والله ما لحقتش انت جيت بسرعة
عاصي بندم انه خوفها: انا اسف عارف مش ذنبك
نور بصتله بوجع
عاصي قرب حضنها
عاصي بمرح: خلااااص بقى ايه رأيك تجربيلي الفستان
نور: حاضر
عاصي: لا ده مش امر انا عايزك تكوني براحتك لو مش حابة خلاص
نور : لا هجربه
بعد فترة ….
عاصي برق فيها من جمالها : الله اكبر ربنا يحميكي الجمال ده كله ليا
نور ……

 

 

عاصي: طب واثقة من نفسك وقولنا ماشي بس مش بتردي ليه؟؟؟
نور: اقول ايه يعني؟
عاصي: اي حاجة حلوة منك يا عسل
نور بكسوف: خلااص
اه هقولك ان بطني بتوجعني خايفة البيبي يحصله حاجة
عاصي بلهفة: مش مهم البيبي المهم انتي حاسة بأيه؟؟
موجوعة؟؟؟
نور: لا
عاصي: هتصل بالدكتورة
عدا نص ساعة والدكتورة كشفت على نور وقالت انها كويسة وخرجت من البيت
عاصي باس ايدها: انا بحبك اوي لو افضل عمري كله مش هعبرلك عن حبي
نور: عاصي لو قولتلك تطلقني بتطلقني؟؟؟
عاصي بلهفة قرب منها : ليه ليه والله مش بأذيكي وليا ٣شهور مش بقرب منك عشان مش عايزك تبعدي اكتر
وبحاول اعمل اي حاجة ارضيكي بيها ارجوكي اعطيني فرصة اكفر عن ذنبي ارجوكي نور
نور،……
عاصي قرب وحط راسه على رقبة نور بصوت حزين وضعيف: بحبك
نور…….نور فضلت ساكتة لحد ما حست بحاجة سخنة بتمشي على رقبتها
نور زقته: انت بتعيط؟
عاصي بدموع: انا اسف
نور مسحت دموعه : خلاص ارجوك
عاصي رجع يعيط تاني: انا ندمان بس والله مش عارف ليه حصل كده انا اسف
نور : خلاص ما فيش حاجة اهدا
عاصي: بتحبيني ؟
نور : …..
عاصي مسح دموعه وبجمود : لما نرجع من الفرح بكره هطلقك و هرجعلك بيت امك انا مش عايز اخده انا بس كنت بهددك بيه
وقام وخرج برا الشقة
نور قعدت تعيط على انها بتحبه بس مش قادرة تنسى
__________________

 

 

 

يوم الفرح
حمزة: الله اكبر ايه الجمال ده؟؟؟
اشرقت بكسوف: شكرا
حمزة: ليكي مفاجأة حلوة اوي
اشرقت بفرحة: بجد؟؟
حمزة: بجد يا عيون حمزة
اشرقت مسكت ايده وقعدوا مكانهم والكل قاعد فرحان في الصالة
نور كانت بتدور بعيونها على عاصي
هيام بضحك: قال انه هيتأخر
نور بتوتر؛ هو مين ؟
هيام بغمزة: عاصي
نور: ليه ؟
هيام: هيجيب بنت خالته معاه
نور بغيرة : اللله وهي مين دي بقى؟؟؟
هيام بضحك: ما تخافيش عندها ٧ سنين
نور باحراج: ااه اوك
دخل عاصي وهو ماسك ايد فرح ونور هتموت من الغيرة من الطفلة
عاصي : روحي يا حبيبتي بصي الطاولة دي قاعدين عليها اهلك روحيلهم
فرح باسته وراحت لأهلها
عاصي مر من جنب نور وعمل نفسة مش شايفها
نور بغيرة: عاصي
عاصي التفت ليها؛ ايه؟
نور: هنتطلق النهاردة؟؟
عاصي عمل نفسه مش سامع وراح الحمام
نور لحقته ومسكت ايده ودخلت لمكان ما فيهوش حد

 

 

نور بغيرة: ليه كنت جايب بنت خالتك معاك هاااا؟؟؟
هي مالهاش اهل يعني ولا ايه؟؟؟
عاصي حبس ضحكته : ليه ؟ غيرانة يا بطة؟؟
نور بتوتر: ل .. لا هغار ليه يعني ما احنا هنتطلق
عاصي: اه فعلا وهتجوز انشالله
نور مسكته من لياقته بغضب: تتجوز مين يا روح امك هاااااا؟؟
عاصي بضحك: بفكر نتجوز انا وانتي عشان ما عملناش فرح وكده
نور برقة؛ بجد؟؟
عاصي بحب: بجد يا قلب وروح وعيون عاصي
نور بجرأة قربت وباسته من شفايفة ووقفت مش عارفة تكمل لحد ما مسكها عاصي وقربها وراحوا ف بوسة طويييلة
بعد عاصي لما اتقطع نفسهم
عاصي وهو بينهج ؛ بقتي جريئة اوي
نور: اه جوزي وحرة بيه
عاصي : انتي قد البوسة دي؟؟
نور ضحكت وقربت بدلع؛ هتعمل ايه يعني؟؟؟
عاصي مسكها من ايدها وخرج
هيام: رايحين فين؟؟
عاصي: بيتنا
هيام بصدمة؛ دلوقت
عاصي شد نور: اه دلوقت باي
وصل عاصي ونور للشقة واول ما دخل باسها وقلعها التيشرت
بحبك
نور: وانا
عاصي : انتي ايه؟؟
نور: بحبك
عاصي باسها وشدها للسرير ووو …..
__________

 

 

في الاوضة
حمزة: انتي خايفة؟؟؟
اشرقت بخوف: اه
حمزة ؛ من ايه
اشرقت؛ منك انت
حمزة ضحك وحضنها: ما تخافيش انا بحبك ومش هأذيكي
اشرقت ….
حمزة قرب وباسها وهي مستسلمة وشدها ووو…
_________ بعد سنتين
نور بترضع اسر
عاصي: اجيب حاجة وانا جاية؟؟
نور : اه مصاص
عاصي بضحك: انا مش عارف مين الطفل فيكم
نور بزهق: خلاص يا عم يعني كلها كم جنيه هتزلنا بيهم يعني؟؟؟
عاصي ضحك وقرب باسها: فلوس الدنيا كلها ترخص لأميرتي
نور بابتسامة: وانت اميري
عاصي بغمزة: طي بقولك ودي اسر لماما عشان وحشتيني😉

 

 

نور : يا قليل الادب
عاصي : لما ارجع هوريكي قلة الادب كويس
نور زقته: يلا هتتأخر
عاصي قرب وباسها مش عايز اروح عايزك انتي
نور حطت اسر بالاوضة وخرجت لعاصي
عاصي قرب وحضنها: انتي نوري الجميل
نور : وانت اميري الجميل
عاصي قرب وباسها ووو….
تمت بحمد الله 💜🔥

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية نور العاصي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى