روايات

رواية هل ندمت الفصل الثالث 3 بقلم نورهان قطب

رواية هل ندمت الفصل الثالث 3 بقلم نورهان قطب

رواية هل ندمت الجزء الثالث

رواية هل ندمت البارت الثالث

هل ندمت
هل ندمت

رواية هل ندمت الحلقة الثالثة

الحق ي اسلام لسه شايف اختك طالعه مع واحد شقته
انت بتقوووول اي
بقولك اللي شوفته بعيني
ابعتلي العنوان فورا
اسلام اخد مفاتيح العربيه ونزل جري وركب العربيه وراح العنوان اللي اتبعت وطلع الاوضه فضل يخبط بس محدش فتح فك*سر الباب ودخل لقى أخته مي في حضن صاحبه ومش في وعيهم
اسلام بغضب ميييييييي
مي اتكلمت وهي بتحاول تفوق نفسها
اسلام
ايوه اسلام ي حقييي*ييره اسلام ي زبااااا*له
مي كانت خايفه منه وقالت وهي بتعيط

 

 

اسلام عشان خاطري أهدى أهدى
اسلام مسكها من شعرها ونزل بيها عالسلم وهو ماسكها من شعرها وركبها العربيه بالعافيه ووصل لبيت اهله
ادخلي ي زبااااا*له
اسلام اول م دخل رمى مي في الأرض
اسلام عشان خاطري أهدى انا انا اسفه
اسفه اييييييه انتي ضيعني شرف العييييييله ي زبااااا*له
ام اسلام وأبوه جم ع صوت اسلام
في اي ي بني
بنتك الزبا*له ضيعت شرفنا شرف العيله بسلامتها كانت مع واحد زبا*له زيها في شقته
ابو اسلام قرب من مي وقال وهو مصدوم
اللي قاله صح هااااااا
هترد تقولك اي ي بابا هترد تقولك أنها واحده حقي*ره
قامت مي وقالت بصوت عالي
متضايق هاااااا مانت ضيعت شرف مليكه يوم لما اغت*صبتها ربنا أن*تقم منك فيا
انتي بتقولي اي انتي اتجننتي
قالت وهي بتشاور ع نفسها بقوووول الحقيقه انا ي سيد اسلام بقول الحقيقه انا واحد حق*يره وزب*اله وانت زيي بالظبط
اسلام قرب منها وكان هيض*ربها
ايييييه خايف تسمع الحقيقه حاسب نفسك الاول وبعدين تعالى حاسبني اسلام اتعصب وخرج من البيت كله وركب عربيته ورجع لشقته مع مليكه وكانت مليكه خرجت من الاوضه لما حست أن مش موجود اول م وصل اسلام مليكه خافت وكانت هتدخل تاني الاوضه بس وقفها اسلام
عايز مني اي
عايز اقولك اسف عارف انها مش هتعمل حاجه بس انا اسف حقيقي اسف ع كل اللي حصل
والله ولما انت عارف أن الكلمه دي مش هتعمل حاجه بتقولها لي هاااا انت دم*رتني ولا ليكون بتقول كده عشان اجيلك انا برجليا

 

 

انا شوفت اختي وهي في حضن واحد غريب في شقه واحده اللي شوفته كفيل أن يحسسني بذنب كبير كبير اوي عاللي عملته فيكي واللي كنت هعمله في اختك كنتي عايزه ابعد عنك واسيبك مش كده انتي طالق ي مليكه دلوقتي ممكن تعملي كل اللي عايزاه ومش هقف في طريقك
مليكه فرحت لما طلقها وجريت طلعت بره البيت وراحت عند اهلها وفتحتلها ملك
اي اللي جابك
اسلام طلقني
ملك قالت بفرحه بجد اكيد عمل كده عشاني عشان نتجوز
اسلام مش بيحبك اصلا عشان يتجوزك
ملك اتضايقت واتصلت بإسلام
الو ي حبيبي
ملك انتي لازم تعرفي اني زي م قالت اختي زبا*له وحق*ير واهمهم اني كنت بتسلى بس
مش فاهمه
اختك معاها حق لما قالتلك اني مش بحبك ومش عايزك وان ده كله تسليه مش اكتر عارفه ي ملك انا خدت حتة قلم فوقني من اللي عملته وكنت هعمله انا مش عارف ممكن اعمل اي وأصلح اللي عملته ازاي بس انا اسف
اسلام قفل بعد م خلص كلامه وملك قعدت في الأرض بانه*يار
يعني اي
يعني مش بيحبك ي ملك ودي تسليه ممكن يعملها اي واحد زب*اله ميعرفش يعني اي شرف
انا كنت هبله مصدقتكيش وكنت ..

 

 

خلاص ي ملك خلاص
انا اسفه اسفه
عدت الايام ومليكه وملك بقوا كويسين وافضل من الاول واسلام مكنش قادر يبص في عين اي حد بسبب اللي عمله ولاقى جزاته

النهاية..

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية هل ندمت)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!