روايات

رواية هوس الفقدان الفصل الثالث 3 بقلم شروق السيد

رواية هوس الفقدان الفصل الثالث 3 بقلم شروق السيد

رواية هوس الفقدان الجزء الثالث

رواية هوس الفقدان البارت الثالث

رواية هوس الفقدان
رواية هوس الفقدان

رواية هوس الفقدان الحلقة الثالثة

الدكتور بخبث: وانت مالك
قوليلي يا نور انتي عايزة بنتك صح
نور بفرحة وحماس : اه عايزة اشوفها وحشتني اووي
الدكتور بخبث: معني كدا موافقة تكوني حببتي
نور بسرعة: اه موافقة موافقة بس هتجبلي سما صح
خالد بغضب واقترب منه وامسكة من ياقة قميصة : انت شكللللك اتججنننت خااالص احنا جيبينك تعالجها ولا تتجنن انت دكتور مجاااانينن مجنون بصحيح
الدكتور بمكر: الله انتو مش عايزينها كويسة هي معايا هتبقي كويسة
سعد بغضب ولهجة صعيدي: اتخبلت في عقلك إياك لا وجاي تتخبل حدانا كُمان
الدكتور بمكر: اللة مش انتو اللي عايزين كدا

 

 

سعد بغضب: جرااا اييية ياواد يامخبل انت يلااا برة معنديش حد ليك بررررررة بدل مطخك عيارين واخلص منيك علي الخالص
الدكتور بمكر: باين من لهجتك إنك صعيدي والصعايدة صحاب واجب وميطردوش ضيف من بيتهم
خالد بغضب: قسما بربي ياض انت لو ما غورررت من هنا لشلفطلك وشك الحلو دا
الدكتور بإبتسامة سمجة: بدر اسمي بدر مش ياض وكمان اتكلم علي قدك يشاطر مش عيب ولد شطور زيك كدا يقل ادبة علي الاكبر منة
“بدر الهلالي 27 سنة درس في الطب النفسي”
نور بطفولة: هييييية انت شاطر اوووي انا بحبك انت اكتر من خالد بس هو شوية صغننين يابدوري
خالد بغضب: نور انتي اتجننتي
بدر بمكر وهو يغمز لها بعيونة : ياقلب بدورك من جوا
خالد بغضب: ولاااا ما تحترم نفسك ويلا برررة
جذبة من يده لاخراجة خارج المنزل ولكن كانت يده الاقوي وازاحها بسهولة من يدية
بدر بإستفزاز: عيب يشاطر اللي بتعملة دا
خالد بغضب: يلا يانور علشان نمشي احنا من البيت دا
نور بتذمر: لا انا عاوزة اروح مع بدوري انت بتقول عليا مجنونة وهو لاء انا هروح معاه
خالد وقد فقد اخر ذرة صبر لدية : نوووور انتي اتجننتي ورفع يديه ليضربها
ولكن حائط بشري وقف بينه وبينها وامسك يده قبل الوصول لوجهها وما هو إلا ذالك الدكتور السمج الذي جن منذ ان التقي بنور ولم يستطيعوا اخراجه من منزلهم
بدر: مش عيب بغل زيك يرفع ايدة علي وحدة ست وفي لمح البصر كان خالد بيصرخ من الالم بسبب كسر بدر لأصبعة
بدر بسخرية: تؤ تؤ استرجل كدا احنا لسة في البداية
خالد بوجع وغضب: ااااه انت مجنون مجنووووون مستحيل تكون دكتووور ابدا انت مختل عقليا انت فعلا مكانك مع المجانين
بدر بسخرية: طيب سلام بقا علشان اروح للمجانين اللي زي يلا يانوري
نور بخوف وهي ترجع للخلف : لا لا انا مش هاجي معاكي انا عايزة افضل هنا انت هتضربني زي خالد
بدر بحنية ونبرة غريبة وهي يقترب منها بحذر: انا مستحيل ائذيكي يانور تعالي معايا وانا هوديكي عند سما مش انتي عايزة تروحيلها
نور بحماس: بجد طيب ماشي يلا……..
قاطعهم صوت تبغضة نور بشدة وما هو إلا ذالك الكائن المدعو اخوها سامر فهي تبغضة بشدة لوقاحته
“سامر شاب بال30 من عمرة مستهتر لا يابلي بأي احد كل مايهمة نفسة وراحتة فقط”
سامر بخبث: علي فين العزم إن شاء الله

 

 

نور بزعر: بابا بابا ههو هيغت”صبني تاني يابابا خلية يمشي ارجوك يابابا وظلت ترتعش وتنتفض من شدة الخوف
بدر بقلق: نور في اية مالك نور انتي كويسة نور اهدي فاجائتة نور بإحتمائها بين احضانة تحتمي به
نور برعب: خلية يمشي ارجوك هو اللي قت”ل سما وهيقت”لني زيهاا
سامر بوقاحة: لية كدا بس يانوارة البيت مش عجبتك ولا اية وبعدين انا اخوكي حبيبك
سعد بغضب لبدر: يلا ياجدع انت خد بعض وتوكل علي الله يلااا مش ناقصين بلاوي
بدر وهو يحاول اخراج نور من احضانة ولكن لايقدر علي ذالك فهي ملتصقة به كإلتصاق الغراء بالورقة ولم تتحدث بشئ سوي انها تترجاه ان لا يتركها وان ذالك البغيض سامر سيقت”لها
بدر: مش هسيبك بس ابعدي علشان اعرف اتكلم معاهم
نور بخوف: مش هتسبني صح
بدر: مستحيل اسيبك
ووجهه حديثة لسامر وهو يشمر عن ساعدية ها كنت بتقول اية ياحلو بقا
سامر بخبث: اية هي الست نور جيبالنا بلطجي ولا اييية
بدر بمكر: اية رايك بس بلطجي اية عنب وايدة بتعلم وهوووب ضربة بوكس في التاني الي أن نزف انفه ولم تعد تحمله قدماه مم شدة الضربات ولم يجرأ احد علي التدخل بينهما واكمل بنبرة لاتحمل النقاش
هخرج بنور من هنا بالذوق بالعااافية هخرج واللي عندكم اعملوة يلااا يانور
سعد بغضب: انت مجنون دي بنتي عايز تاخدها علي فين
بدر بغموض: تؤ تؤ كدا غلط بنت مين دي بنتي انا

 

 

خديجة ببكاء: ارجوك يابني سيب بنتي في حالها ارجووك
بدر بحنية: متخافيش يأمي بنتك طول ما هي معايا فا هي في أمان وأوعدك بكدا
سعد بغضب: بنتي مش هتخرج من هنا غير علي جثتي
بدر: هيبقا هتخرج علي جثتك ورفع سلاحة بوجهة واطلق الرصاصة
نور بصراخ: لاااا باااااباااااا

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية هوس الفقدان)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى