روايات

رواية هي التي اوقعتني الفصل التاسع 9 بقلم هاجر محمد

رواية هي التي اوقعتني الفصل التاسع 9 بقلم هاجر محمد

رواية هي التي اوقعتني البارت التاسع

رواية هي التي اوقعتني الجزء التاسع

رواية هي التي اوقعتني
رواية هي التي اوقعتني

رواية هي التي اوقعتني الحلقة التاسعة

مالك من وراه…نعم ب ابن *** تتقدم ل مين
وضربه بالبوكس ف وشه وكان رايح يكمل بس
وعد وقفت قدامه ….خلاص ي مالك
الدكتور…حضرتك انا مقلتش حاجه غلط كل ال قلته أن بحب الانسه وعد وعايز اتقدملها يعني داخل من البيت
مالك بغضب شديد اخاف وعد ….. دا انا ال هدخلك الجحيم دلوقتي ونزل فوقه ضرب وشد وعد وطلع بره الكليه
وعد ومالك كان واقفين قدام العربيه مالك…اركبي
وعد…بس المحاضرات بتاعتي
مالك بصوت عالي وغضب…..انا قلت اركبي
وعد…ي مالك والنبي علشان خاطري لازم احضر دي اخر سنه
مالك بصوت عالي …ووووعددددددد
وعد بخوف ودموع ….حاضر حاضر وركبت
مالك ركب وكان سائق بسرعه كبيره فجاه وقف العربيه وقال ..
~~~~~~~~~.بقلمي هاجر محمد –
جااسر …..يعني كنت معادي صاحبي ع الفاضي
عبدالله…ي ابني انا لو كنت اعرف انك مفكر كدا كنت شوفتك من زمان
جاسر بعتاب ….وليه مكنتش بتقابلني ف ولا زياره
عبدالله بزعل ودموع ….كنت هتشوف ابوك قاتل وقتل امك ومكنتش حابب اكسرك وخصوصاً بعد ما وصلت لل انت دلوقتى فيه وبقيت بمركزك دا
جاسر قام وحضن أبوه وقال….انت احسن راجل واطيب راجل انا برضوا ال هقولك ي بودي😹
عبدالله بضحك…. حبيبي ي ابني بس عايز اطلب منك طلب
جاسر…اتفضل ي حج
عبدالله….اعتذر من صاحب عمرك ي جاسر مالك بيحبك وانت عارف
جاسر …..مش عارف هبص ف وشه تاني ازاي بس اكيد هروحله النهارده
عبدالله…معرفتنيش علي لوكا وامها
جاسر…لوكا هجيبها وانا جاي المره الجايه أما ايمان والدتها الله يرحمها ماتت وهي بتولدها
عبدالله….الله يرحمها بكره تلاقي بنت الحلال انت لسه صغير
جاسر….. لأ بعد حبيبتي مافيش
عبدالله…أن شاء الله خير ي ابني الدنيا ما بتقفش ع حد
جاسر….جت عند ايمان و وقفت
العسكري….خلص وقت الزياره ي جاسر بيه
عبدالله…سلام ي حج هجيلك قريب
عبدالله…سلام ي ابني
جاسر طلع من القسم وهو مقرر يروح الفيلا ل مالك علشان يرجعوا زي الاول
جاسر…جايلك ي صاحبي
~~~~~~~~~
عند زين ف المكتب
ارن ولا مرنش…. ارن …. لأ ….ارن … بلاش هتقول برن ليه …طب ما اصارحها …ممكن ترفض …يوه انا هرن وال يحصل يحصل
زين… الو
مايا…ايوا
زين …عرفتيني صح
مايا بضحك…ايوا ي استاذ زين في حاجه وعد حصلها حاجه!؟؟
زين..هي مش معاكي ف الكليه ؟
مايا…انا تعبانه ما روحتش الكليه
زين بقلق…. الف سلامه
مايا…. شكرا بس انت كنت رانن ليه
زين بتوتر ..يعني… هو.. بصراحه ..اصل
مايا بضحك…يعني هو ايه😹
زين باندفاع ….عايز عنوان بيتكوا او رقم باباكي
مايا….نعم ؟ ليه؟
زين… اكيد علشان عايزك
مايا..نعم!!
زين بتوتر….يووه من الاخر علشان حاسس اني بوظت الدنيا بحبككككك ♥️ وعايز اجي اطلبك من والدك
مايا بحرج ….سلام وقفلت
زين…ي بنت المجنونه ف وشي انا يتقفل ف وشي
~~~~~~~~~~~
مالك بعد ما وقف العربيه…ممكن افهم بتعيطي ليه؟!
وعد…لا رد
مالك…كان عاجبك يعني كنت عايزاه مثلا
وعد بصتله بعتاب وزعل ولفت وشها النحيه التانيه
مالك …ما تردي عايزاه كنت بتكلميه بقا ولا اي ي ست هانم ؟!
وعد…انت غبي غبي ومعندكش ثقه ف حد وانا مسمحلكش تتكلم عني كدا
مالك…مترفعيش صوتك وانت بتكلميني ي وعد
وعد… والله ناقص تقولي امشي ازاي واكل ازاي كمان وبعدين مالكش حق انك تسألني ولا ليك حق انك تضربه
مالك…عايزه تمشي بمزاجك وتكلمي ال انت عايزه
وعد…اسكت بقا اسكت ولا اقولك انا نازله
وعد نزلت ومالك وراها وعد ي وعد وكان بيجري وراها فجأه العربيه______ وعد…مالك …مالللك وجريت …..

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية هي التي اوقعتني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!