روايات

رواية وبرغم من قسوتها احببتها الفصل التاسع 9 بقلم اربسيما روبل

رواية وبرغم من قسوتها احببتها الفصل التاسع 9 بقلم اربسيما روبل

رواية وبرغم من قسوتها احببتها الجزء التاسع

رواية وبرغم من قسوتها احببتها البارت التاسع

رواية وبرغم من قسوتها احببتها
رواية وبرغم من قسوتها احببتها

رواية وبرغم من قسوتها احببتها الحلقة التاسعة

*بتحبيةه♥️👑*
*مطمنةه معاه ودي حاجه اعظم من الحب بكتير👑♥️🤝*
ريان بحزن غرام أنا
غرام بحزن وصراخ خلاص ياريان انا فاهمه كل حاجه
هدير لنفسها بخبث اكيد خططي نجحت وهتبقي عروسه ليوم واحد ياغرام احسن تستاهلي
وتذهب غرام لتصفع ريان ولاكن سرعان ما اتجهت أيدها نحو هدير وصفعتها
اتي الكل وراي غرام وهي تصفع هدير
مهدي بغضب ايه دا ياغرام انتي ازاي تضربي هدير كدا

 

 

غرام بغضب اسكت انت خالص لأن هدير بتعتك دي تستاهل اكتر من كدا انتي فكره اني هشك فريان واقول انو بيخوني والعار والطار وتبقي دورتي لا ياحبيبتي مش غرام غرام من ساعت محبت ريان عمرها ماشكت فيه ولا هتشك فيه وبعدين لما يجي يخوني يخوني علي نضيف شويه مش معاكي انتي دا انتي حتي معفنه
هدير بخبث ومين قلك انو مابيخونكيش معايا
غرام من عيني حاضر هقولك
فلاش
يذهب صقر ال غرام ويقول غرام انتي عارفه أني زي اخوكي الكبير صح
غرام باستغراب صح
صقر طيب بصراحه هدير حاولت تقتلك النهارده وانا الي أنقذتك وريان دلوقتي مع هدير في المكتب وخايف يودي نفسو في داهيه
غرام بخوف طيب تعالي نلحقو بسرعه وتذهب هي وصقر وعندما كانت ستدخل سمعت ريان وهوا بيتخانق مع هدير
غرام صقر انا عارفه أن هدير هتخاول تالف كدبه في كاميرات مراقبة هنا صح
صقر صح
غرام طيب روح هاتهم وتعالي
صقر ماشي ويذهب
باك
غرام عرفتي ياهدير
صقر خدي ياغرام ويعطيها فيديو وتوريه لكل العائلة وينصدمو
غرام ودلوقتي اقدر اقولك خدي ابوكي وامك الجداد واخرجي بره بيتي واوعي تفكري مجرد تفكير انك تفرقي بيني وبين ريان انتي فهمه اخرجي بره

 

 

هدير بخبث تمام يا غرام هتتفعي التمن غالي
غرام اوكي وانا مستنيه
هدير بخبث علي فكره انا مش لوحدي الي عايزه اقتلك واخلص منك في حد قريب ليكي قوي هوا الي بيطعنك في ضهرك وانت ياريان اكبر عدو ليك هوا الي بيعمل كدا
غرام قولتلك بره
بتخرج هدير ويذهب الجميع
جاسر ريان انت مش هتيجي البيت معانا
ريان بحب لا يابابا أنا هفضل هنا أنا وغرام اسبوع كدا
اروي طيب ياحبيبي براحتكم
ريان بس ياماما مش هرجع البيت بعد اسبوع هرجع بعد شهر عشان هاخد غرام ونسافر بره
اروي طيب ياحبيبي بس متتاخروش
ريان بحب حاضر ياماما
ويذهب الجميع ويبقي غرام وريان فقط ويذهبون الي غرفتهم ويحضن ريان غرام ويبكي
غرام بقلق في ايه ياحبيبي مالك فيك حاجه
ريان ببكاء كنت خايف متصدقينيش
غرام تبعد ريان عنها وتقول
غرام بحب لا يا ريان مش حبيبتك غرام الي تشك فيك انت مش جوزي بس ياريان انت دنيتي كلها انا مليش غيرك
ريان بحب وانا كمان مليش غيرك ويطبع قب*له علي فمها طويل ثم يذهب الي السرير ويذهبون الي عالمهم الخاص
وبعد عدده سعات تفيق غرام وتشوف ريان نائم وهي نائمة علي يدو فتطبع قب* له بسيطه وتقول انت حلو اوي كدا ليه شكرا يارب انت ادتني كل الي بتمناه ريان بقا كل حياتي أنا بحبو اوي
ريان وهو مغمض عيونو وانا كمان بحبك اوي ياعيوني
غرام بخجل انت صاحي
ريان بحب ايوا صح ياحبيبتي كنت عايزك في موضوع البنت الي اسمها اسراء صحبتك دي ابعدي عنها
غرام ليه ياريان دي صحبتي من زمان
ريان غرام اسمعي الكلام أنا مش مرتحلها دي بتتصرف معايا بطريقه غريبه
غرام وايه يعني مش جوز اختها تتصرف زي ماهيا عارفه
ريان لا ياغرام دي بتتصرف نفس تصروفات ياسمين
غرام بغضب ريان اسراء مش زي ياسمين في اختلاف

 

 

ريان بغضب لا مافيش اختلاف
غرام بهدوء ريان أنا مش عايزه اتخانق انا هنزل انام في العربيه وتقوم تلبس ملابسها وتنزل تركب سيرتها وتنام
في اليوم التالي
تشرق الشمس باشعتها الذهبيه وينزل ريان ليصالح غرام ولكنه ينصدم
ريان بصراخ غرااااااااام
وانتهي البارت
ما حدث ياتري بغرام ؟
ومن هو الشخص القريب من غرام ويخونها ؟

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وبرغم من قسوتها احببتها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى