روايات

رواية عشقت ظابط مخابرات الفصل التاسع 9 بقلم سجود بكر

رواية عشقت ظابط مخابرات الفصل التاسع 9 بقلم سجود بكر

رواية عشقت ظابط مخابرات الجزء التاسع

رواية عشقت ظابط مخابرات البارت التاسع

غشقت ظابط مخابرات
غشقت ظابط مخابرات

رواية عشقت ظابط مخابرات الحلقة التاسعة

عند فارس كان في مكتبو وسليم وفهد معاه
فهد: مالك يافارس
فارس سرحان ومردش
سليم بأستغراب: فارس ياض يافارس فااااااارس
فارس فاق: اي في اي
فهد : مالك ياصحبي
فارس بقلق: مش عارف خايف علي ملاك اوي
سليم لسه هيتكلم تلفون فارس رن
فارس: الو
رعد: الو يافارس باشا

 

 

 

فارس بأستغراب: مين معايا
رعد بسخريه: تؤ تؤ تؤ مش عارف انا مين طيب ازاي ماسك القضيه بتاعتي ومش عارف صوتي
فارس ببرود: عاوز اي
رعد بشر: انا مش عايز حاجه بس انا عندي امانه تخصك
فارس ببرود: اي بقا ان شاء لله
رعد ببرود: خد كده اسمع
ملاك بعياط وخوف: فارس الحقني يافارس ونبي تعالي بسرعه
فارس قام وقف: اهدي ياملاك متخافيش انا هاجي اخدك اهدي ياحبيبتي انا جاي اهو
رعد بسخريه: اي ده مكنتش اعرف انها تهمك اوي كده بس بصراحه ذوقك حلو وكمل بخبث دنا حتي كنت بفكر ادوق ملاك خافت منه
فارس بجنون: فكر بس تلمسها ياحيوان وشوف انا هعمل فيك اي وبعدين انت عايز ايه
رعد ببرود: عاوزك تسيب القضيه بتاعتي وتيجي لوحدك تاخد مراتك
فارس ببرود: تمام انا جي قول العنوان
رعد بشر: العنوان******** وقفل
قارس بجنون: خطفها ابن*””*”خطفها
فهد: اهدي طيب يافارس ان شاء لله مش هيحصل حاجه اهدي بس
فارس بعصبيه: اهدى اي انت عبيط خاطف مراتي وبتقولي اهدي
سليم بهدوء: طيب اقعد يافارس نفكر براحه
فارس بجنون: انا مش هفكر انا رايح سلام ومشي بسرعه
فهد وسليم نزلو وراه بس كان مشي
———————————————————عند جاسر في الكليه
جاسر شاف حنين مشيه قرب منها
جاسر: حنين بت ياحنين
حنين ماشيه ومش بترد مسك ايدها جامد
جاسر بحب: حنين انا عايز اقولك حاجه
حنين ببرود: نعم
جاسر بحب: انا بحبك اوي مش عارف انا ازاي حبيبتك بسرعه دي بس صدقيني انا عمري محبيت حد قدك ونفسي انتي كمان تكوني بتحبني

 

 

 

حنين مصدومه ومردتش
جاسر فهم انا مش موافقه: انا اسف اعتبرني مقولتش حاجه بعد اذنك
حنين ردت بسرعه: وانا كمان علي فكره بحبك
جاسر بفرحه قرب منها: انتي قولتي اي
حنين اتكسفت ومردتش
جاسر: لا ونبي مش وقت كسوف خالص قوليها تاني ونبي دنا غلبان
حنين بكسوف: وانا كمان بحبك اوي ياجاسر
جاسر قرب منها وباسها وهي قربت منو وحضنتو
——————————————————–عند ملاك كانت عماله تعيط
رعد قرب منها: مالك بس ياقمر
ملاك بخوف: ابعد عني ياحيوان ياسافل
رعد بخبث: انتي طلعتي بتخربشي اموت انا وقرب منها جامد
ملاك ضربتو بالقلم: ابعد يازباله
رعد بشر: انتي بتمدي ايدك عليا انا يازباله طب تعالي بقا قرب منها وقطع هدومها ببحاول يبوسها وهي بتزق فيه
ملاك بصويت: اااااااابعد عني يافاااااارس
دخل فارس بسرعه شدو من عليها وفضل يضربو في بعض
ملاك بتعيط فارس جري عليها
فارس بخوف: انتي كويسه عملك حاجه
ملاك بعياط: كويس انك جيت كنت خايفه اوي يافارس
فارس: خلاص ياحبيبي يلا نمشي وخدها ومشي رعد قام وشد ملاك وحط المسدس علي دمغها
رعد ببرود: لا حلو عاوز تخدها وتمشي بسرعه دي طيب مش تاخد واجبك الاول
فارس بسخريه: معلش بقا خليها عليك المره دي وبعدين كده كده كلنا هناخد الواجب بس مش هنا هناك في المخابرات يا******
رعد: رامز تعالي خد الباشا ظبطو وملاك عماله تعيط
رامز ابتسم بخبث: عينا يارعد باشا وربط فارس
رعد لفارس: اي رايك بقا تشوف لما تشوف مراتك وهي معايا ها حلو صح😉
فارس بعصبيه: هقتلك يارعد هقتلك

 

 

 

رعد قرب من ملاك وببحاول يبوسها
ملاك بعياط وصويت: فااااااااااااارس الحقني يافارس ابعد عني ونبي ابعد عنيييييييي
فارس بعصبيه: هي ملهاش دعوه يارعد وربنا هقتلك
رعد بيحاول يمسكها وهي عماله تزق فيه لغيت ما اغمى عليها
فارس بجنون: ملاااااااااااك هتقلك يارعد
فجاءه دخل فهد وسليم وظباط كتير سليم قرب من رعد وشالو من علي ملاك وفهد فك فارس فارس جري علي رعد فضل يضرب في
فارس بغل: هقتلك يابن***********هقتلك
رعد خلاص مش قادر ياخد نفسو راح فارس قتلو وقتلو كل الرجاله بتعو
فارس جري علي ملاك
فارس بعياط: ملاك ردي عليا ملاااااااك
فهد بعصبيه: فارس خد ده لبسو لمراتك وخدها المستشفى بسرعه
فارس لبسها وشلها وجري بيها بسرعه علي العربيه وراح المستشفى
وفهد وسليم كل واحد ركب عربيتو
عند فهد اتصل بنور
نور بزعل: نعم لسه فاكر تكلمني
فهد بعصبيه: مش وقتو الكلام ده انتي فين
نور بخوف: انا في الكليه
فهد ببرود: تمام انا جاي اخدك وقفل عند نور
جاسر: في اي مالك
نور بخوف: مش عارفه فهد جاي ياخدنا شكل في حاجه

 

 

 

حنين بحب اخوي: اهدي ان شاء لله مافيش حاجه
نور ابتسمت لها
عند سليم اتصل بحور
حور بهدوء: الو ياسليم
سليم ببرود: البسي حاجه عقبال ماجي علشان هخدك معايا مشوار ومن غير اسأله كتير سلام
حور بأستغراب: سلام وقفلت مالوا ده انا اطلع البس احسن يجي يعمل فيا حاجه
عند نور في الكليه فهد وصل
فهد لنور وجاسر: اركبو
جاسر بأستغراب: في اي يافهد
فهد بهدوء: اركب بس الاول وبص شاف حنين
فهد لحنين: انتي بتعملي اي هنا
حنين بخوف من نظرات جاسر: احم انا هنا في الجامعه
فهد بهدوء: طيب اركبي وانتي يانور يلا
نور بزعل منو: حاضر
ركبوا سوا ومشيو وجاسر عمال يفكر فهد يعرف حنين منين وحنين بتكلموا كانها عارفه من زمان
عند سليم راح خد حور وراح المستشفى
كلهم وصلوا هناك وشافو جاسر واقف بيعيط
جاسر قرب منه: في اي يافارس اي الي حصل
فارس بحزن ودموع: ملاك ياجاسر ملاك
نور بخوف: مالها ملاك يافارس راحت قربت منه عملت فيها اي انتطق ها عملت اي حرام عليك وضربتو في صدرو
فهد بغيظ قرب منها وشدها: اهدي بقا ملاك كانت مخطوفه وفارس لحقها
نور بعياط: انا عايزه اشوفها ونبي
فهد بهدوء: اهدي يانور الدكتور خرج اهو تعالي نسالو
كلهم راحو لي

 

 

 

فارس بقلق: هي كويسه صح محصلش ليها حاجه
الدكتور: هي اتعرضت لحالة اغ”ت”ص”ا”ب وهي دلوقتي نايمه وان شاء هتصحي بكره كويس بس ياريت محدش يزعلها او توتر عشان حلتها النفسية وحشه جدا
فارس بحزن: حاضر يادكتور
الدكتور مشي
جاسر بحزن علي اختو: انا عايز اعرف كل حاجه دلوقتي حالا
فارس: حاضر ياجاسر هقولك وحكلهم كل حاجه
فارس بأستغراب لفهد وسليم: بس انتو ازاي عرفتو مكاني وانا مقولتش لحد فيكم
فهد: انا هحكيلك
فلاش باك
لما فارس
سليم بعصبيه: غبي غبي ازاي يروح لوحدو
فهد بهدوء: تعالى معايا وطلعو عند مكتب اللواء مدحت ودخلوا على طول
اللواء مدحت: اي في اي
فهد بعصبيه: انا عايز دلوقتي قوات نروح نجيب الزفت رعد
اللواء مدحت بنرفزه: انت اتجننت تروح تجيبو ازاي يعني هتجيبو بتهمت اي
سليم بضيق: بتهمت خطف مرات فارس
اللواء مدحت بصدمه: ايه هي ملاك اتخطفت
فهد بضيق: ايوه وانا لازم اروح حالا انا عرفت اجيب العنوان لان فارس تلفونو مفتوح وده سهل عليا جدا اني اعرف اجيبو
اللواء مدحت بزعل: روح يابني انت وسليم لفارس وخد القوات الي انت عاوزها
فهد وسليم خدو القوات ورحو وانتو عارفين الباقي
انتهى الفلاش

 

 

 

فارس بحب اخوي ليهم:شكرا انتو لو مكنتوش جيتو مش عارف كان هيحصل اي بجد شكرا وحضنهم
فهد وسليم ابتسمو وحضنوا
فهد بمرح: انت عبيط ياض انت اخونا
سليم بمرح هو كمان: اي نعم انك ساعات بتبقى غبي بس بحبك ياصحبي😂
فارس ببرود: طيب ياخويا يلا انت وهوا امشوا وانا داخل لمراتي ودخل لملاك
سليم بأستغراب لحنين: حنين انتي بتعملي ايه هنا ياحبيبي
جاسر بغيره: انت تعرفها ياسليم
سليم: اه حنين اختي
جاسر فرح انها اختو: ماشي هي تبقي صحبت نور اختي وفهد قلها تعالي معانا
سليم بشك: تمام يلا بينا نمشي
كلهم يلا
جوا عند فارس ملاك نايمه وشها اصفر ونايمه تعبانه

 

 

 

 

فارس بحزن مسك ايدها: انا اسف حقك عليا كل الي حصلك ده بسببي كنت فاكر لما اتجوزك هحميكي بس طلع اني انا الي بحطك في مشاكل انا لازم ابعد عنك لازم اخليكي تكرهيني😭💔انتي لو فضلتي معايا هتتعبي اوي انا بحبك اوي ياملاكي وباسها ونام جمبها

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية عشقت ظابط مخابرات)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!