روايات

رواية وقدرت تبعد الفصل الرابع 4 بقلم أيات الرحمن

رواية وقدرت تبعد الفصل الرابع 4 بقلم أيات الرحمن

رواية وقدرت تبعد الجزء الرابع

رواية وقدرت تبعد البارت الرابع

وقدرت تبعد
وقدرت تبعد

رواية وقدرت تبعد الحلقة الرابعة

اخر حاجه وقفنا عندها لما تييم ونورهان دخلوا الاوضه المقفوله واتقفلت عليهم
نورهان: تييم الباب اتقفل
تييم: عارف
نورهان: طب هنخرج ازاى
تييم: مش عارف
نورهان: احنا هنهزر ياعم تييم
تييم: عم انا جوزك يامدام
نورهان: انسه لو سمحت ودا مش ذنبى
تييم: هههههه انا اعرف انسه متجوزه وواقفه جنب جوزها دلوقتي
نورهان: يلا هزر شكلنا هيتعمل فينا ذى ماقالت
تييم لسه هيتكلم سمع حد بيقول أه
تييم: سمعتى الصوت ده
نورهان: ايوه سمعت
تييم: كإن حد موجوع
نورهان: مصدر الصوت خارج من هنا
تييم: المكان كله متكركب
نورهان: تعالى نرتب المكان اللى الصوت خارج منه
تييم: يلا
وبدؤا يرتبوا المكان وفجأة شافوا شخص مربوط بالحبال ووشه متغطى تييم لسه هيكشف وشه حد خبطه على رأسه
ماحسش بحاجه غير وهو نايم على سريره ووالدته قاعده جنبه ومنهاره من العياط
#بقلم_أيات_عبدالرحمن
روايات كامله 😍💙
تييم: اااه انا جيت هنا ازاى
جيجى: انت عملت حادثة وكنت في غيبوبة من حوالى ٦ شهور
تييم: لا انا ماعملتش حادثه انا حد خبطنى على راسى ونورهان نورهان فين
جيجى: مين نورهان
تييم: نورهان الشغاله الجديده
جيجي: مفيش حد بيشتغل هنا اسمه نورهان
تييم: ماما انا متأكد أنها كانت معايا جوا في الاوضه
جيجي: صدقنى ياحبيبى مفيش حد اسمه نورهان هنا
تييم كان هيتجنن فتح موبايله كان اخر مره التاريخ ٣_٦ودلوقتي بقى ٢٥_١٢ ازاى كده
مايأسش وفضل يدور على نورهان زى المجنون وراح المستشفى اللى كانوا بيتعالجوا فيها بس قالوا ليه أن مفيش بنت بالاسم ده جت المستشفى
ركب عربيته بكل يأس ودموعه المكتومه نزلت ونزل في مكان خالى من البشر وبأعلى صوته
نورهاااااااااااان.انا متأكد انى شوفتك ابوس ايدكى ارجعى
رجع القصر بعد ما خرج كل طاقاته المكتومه ودخل الاوضه المقفوله لقاها مترتبه بشكل نظامي وفيها صورهم العائلية
ماكانش قدامه حل غير أن هو يروح لجدته ناظلى هانم
تييم: انا عارف ان انتى سمعانى ارجوكى قوليلى نورهان فين انا متأكد انها جت هنا هى قالت لى ان انتى كنتى بتمشي وحذرتيها من دخول الاوضه دى ارجوكى ردي عليا هموت واعرف مكانها
الجده حتى مابصيتش ليه
تييم: ارجوكى قوليلى نورهان فين ارجوكى
انتى املى الوحيد
الجده:….. .
تييم: ارجوكى اتكلمى بقى
الجده:…..
تييم: انا تعبان من غيرها اوى ريحينى وعرفينى اى حاجه قولى أن هى كانت هنا واوعدك مش هسألك على اي حاجه تانى
الجده: ………
تييم: 😥😭
ليه انتى كمان مش عايزه تقوليلي الحقيقة أنا عملت ليكى ايه كل اللى فاكره أن انتى كنتى دائما تقولى ليا انا وتيام الله يرحمه اننا افضل اتنين عندك
اول الجده ماسمعت اسم تيام لفت وشها لتييم اللى عقد حاجبينه من نظرتها
كإنها عايزه تقوله مايقولش الله يرحمه
كانت ناظلى بتحاول تفهم تييم حاجه بس بإشارة العين لكن هو مش فاهم حاجه
تييم: مش فاهم حاجه
ناظلى كانت بتشاور بعيونها على زرعه في الاوضه اللى هى فيها
تييم بيبص للزرعه
ناظلى بصوت واطي: انقل الزرعه فيها كاميرا
تييم: كاميرا
ناظلى: ايوه
اوضة ناظلى كل الشبابيك مقفوله مفيش شمس بتدخلها
قرر تيم يفتح الشبابيك ويشيل الزرعه عشان اللى حط الكاميرا مايعرفش هى قالت ليه ايه
تييم بعد الزرعه خالص وقعد جنب ناظلى وبكءت ناظلى تحكى
لكن فجأة فتحت عيونها للآخر ووقفت كلامها نهائي
هى شافت ايه خوفها كده او خلاها سكتت كده مش هقول

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية وقدرت تبعد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى