روايات

رواية وقعت في حب انتقامه الفصل العاشر 10 بقلم ميرفت سعيد

رواية وقعت في حب انتقامه الفصل العاشر 10 بقلم ميرفت سعيد

رواية وقعت في حب انتقامه الجزء العاشر

رواية وقعت في حب انتقامه البارت العاشر

رواية وقعت في حب انتقامه الحلقة العاشرة

في الطريق
روفان : انت و اخدنا علي فين
عمر: مش قولت هتعرفوا
روفان ل كاميليا بهمس: مش قولتلك خاطفنا
كاميليا بضحك ونفس الهمس: بس يابت
عمر فونه رن وكان اسر
عمر: الو.. ايوه ياحبيبي طمني خرجت
اسر بتعب ودموع: ايوه
عمر: مالك يا اسر
كاميليا بخوف: ماله اسر
عمر ل كاميليا: اهدي بس، استني
اسر بحزن ودموع:نور خرجت من العمليات ودخلوها العناية المركزة والدكتور حالتها مطمنش
عمر بصدمه: ايييييي عناية مركزه ليه
كاميليا بخوف : مين اللي في العناية ياعمر
عمر قفل مع اسر
عمر بارتباك: مفيش حاجه
كاميليا بقلق: امال اي اللي حصل
عمر: هتعرفوا دلوقتي
روفان: هو لغز ولا اي انا قلقانه
عمر: لا مش لغز، بس احنا قربنا نوصل دلوقتي
عمر وقف وكاميليا و روفان نزلوا بخوف ورعب بذات لما عمر وقف عند مستشفي
كاميليا بخوف شديد: انت جايبنا المستشفي لييييه اسر، جراله حاجه
روفان: اهدي ياكاميليا ماهو لسه مكلم عمر دلوقتي،
كاميليا بقلق: امال اي
عمر : تعالو
عمر وكاميليا و روفان دخلوا المستشفي وكل واحد منهم قلقان وصلوا لقم اسر قاعد علي كرسي وشكله تعبان وانه كان بيبكي
كاميليا جرت عليه بخوف : انت كويس مالك ياحبيبي
زياد جه عليهم وكان بيجري
زياد: ايي اللي حصل لنور يا اسر
روفان بصدمه: نوور
زياد بعدم فهم: انا نسيت ملف في الفيلا روحت عشان اجيبه لقيت لميس بتقول ليا ان نور عملت حادثه
عمر باستغراب: ولميس عرفت منين
روفان بخوف وصوت عالي: مين دي اللي عملت حادثه
محدش رد
روفان بصراخ: نوووووور فييييين
كاميليا بدموع: اهدي ياروفان ان شاءالله هتكون كويسه
روفان: نور فين يااسر ع عملت حادثه ازاي وهي عامله اي دلوقتي
عمر: لسه مش عارفين لازم نعرف منها هي
روفان: ه هي كويسه
اسر بتعب: نور في العناية المركزة
روفان ببكاء: يعني اي يعني انا اختي هتروح مني
كاميليا بدموع: متقوليش كده ان شاءالله هتكون كويسه
روفان قعدة تعيط علي اختها وزياد قرب منها بيحاول يهديها وهي بدون مقدمات اترمت في حضنه و بتعيط جامد هو مقدرش يستحمل كده وحضنها جامد وبيحاول يهدي فيها
****************
عند لميس
لميس بشر: اخيرا خلصت منك يانور دلوقتي بس هيجيلي خبرك
وجاء تلفون للميس وهي ردت بلهفه
لميس: الو.. ها طمني
: لسه عايشه
لميس بصدمه: ايييي انت بتقول ايييي
: بس الدكتور قالي انها احتمال ******
لميس بخـبث: بجد تمام برده لسه في امل اقفل انت دلوقتي
لميس: هتروحي مني فين يانور
******************
في المستشفي
روفان بتعبط و خايفه علي اختها ليكون حصلها حاجه ومش مصدقه لحد دلوقتي انها في العناية المركزة وانها في خطر
و كاميليا اللي بتعيط خايفه علي نور برده وبتهدي روفان
زياد: اللي بيبص علي روفان بحزن بيتمني انه ييعملها اي حاجه عشان متعيطش وفي نفس الوقت خايف علي اخوه اللي باين عليه التعب خالص وبرده زعلان علي نور
وعمر: برده زعلانه علي حبيبته اللي مبطلتش عياط من ساعة ما جت وخايف علي صحبه وعليك نور برده
ونروح لأسر اللي في دنيا تانيه دنيا مفيهاش غيره هو وحبيبته حبيبته اللي اذاها وجرحها هي دلوقتي بتعقبه اكبر عقاب وخايف ان العقاب ده يطول هو معتش قادر بيتمني انها تقوم له وهو يعملها اللي هي عيزاه هو و تعبان جداا حاسس بروحه بيتاخد منه والسواد بيهجم علي له و معتش قادر يقومه استسلم له
عمر بصراخ: اسرررررررر

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وقعت في حب انتقامه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!