روايات

رواية يا من سكنتي قلبي عمدا الفصل السادس 6 بقلم دونا

رواية يا من سكنتي قلبي عمدا الفصل السادس 6 بقلم دونا

رواية يا من سكنتي قلبي عمدا الجزء السادس

رواية يا من سكنتي قلبي عمدا البارت السادس

رواية يا من سكنتي قلبي عمدا كاملة
رواية يا من سكنتي قلبي عمدا كاملة

رواية يا من سكنتي قلبي عمدا الحلقة السادسة

ياباشا البحرواي اختفا خالص مش عارفين نوصلوا
مجهول : يعني اي مش عارفين توصلوا هو انا مشغل معايا اي شويه به*ايم اتصرفوا اعرفوا اختفا راح فين واللي كلنا هنروح في داهي*ه فاهم
ياباشا احنا كنا بنرقبوا زي ما طلبت بعدها دخل العماره تبع شخص ومطلعش منها ؛ ولم دخلنا ندور عليه ملقنهوش كأن الأرض انشق*ت وبلع*تو ياباشا
المجهول : يعني اي الكلام دااا اكيد في حد دخل العماره دي بعدو أو في باب خلفي لعماره دي
ياباشا مفيش حد دخل العماره دااا خالص ولا حته كان في باب خلفي ليها و اصلا العماره كانت مهجوره ولم دخلنها مكنش فيها اي حد اصلا
المجهول : يبقا انضحك عليكم يا شويه بق*ر ؛ انا هتصرف واعرف مكانو ا وانتو ا بقا تختفوا خالص لأن كدا مقار ويعقوب بيرقبكم وعرفوكم يا به*ايم فاهمتو؛ واللي هعرف أنه سرب معلومات هقت*لوا وانا هعرف فين البحرواي بطريقتي واخ*لص منه
تمام يا باشا
نرجع بقا لمقار ويعقوب

 

 

 

مقار بضحك علي يعقوب : بصوا كلكم ؛ ساره قالتي أنها أنها وبصراحه كده ومش عاوزك ت*زعل يا صاحبي ولا تت*ديق ولا حته تنت*حر ولا حته ..
يعقوب بضيق وغيظ : متنجز يعم ايه انت هو انتي بتلقي خطاب بتقول يا اه يا لا وفي كلتا الحالتين هتجوزها فاهم فا انجز
مقار بستفزاز اكتر : ليه أن شاء الله وبعدين انت ياض مش هجوزهلك شوفولك واحده غيره يلا طرقنا من هنا بقا
يعقوب بغيظ : طيب بقا كده استحمل بقا ؛ وابقا وريني هتعمل اي لم اخطفها و اتجوزني غصب عنك اه هتعمل اي يا كميله
فريدة وساره وداده صفاء بيضحكوا عليهم وعلي اللي بيعملوه
داده صفاء بحب وضحك : اديلي زمان مشوفتكمش بتهزروا كده أو حته بتتخنقوا ربنا يخليكم لبعض ؛ وبعدين انتو الجوز كده اسكتوا القرار قرار ساره صح يا بنتي هاا اي رايك موافقه ولا اي
ساره بتوتر وكسوف : ه ه هو ي يعني ااانا خ خ خااا ي يفه ب ب س ط طوول ما ه ه كوون م م ش ب ب ع عيي ده ععن ف ف فريدة اااناا م م مووواااافقه.
(هو يعني انا خائفة بس طول ما هكون مش بعيده عن فريدة انا موافقه )
داده صفاء بحب وضحكه بسيطة: يبقا نقول الف مبروك يا حبايبي
مقار بضحك جامد : هههههههه اشرب دي وافقت علشان اختك فيري ياصحبي مش علشان عاوزك ههههه
يعقوب بصدمه بعض الشئ وضيق من جوه : المهم انها وفقت وبأذن ربنا الخطوبه بكرااا والفرح اخر الشهر ومن غير اي ناقش و سبهم ومشي
مقار بصدمه لروايت الحزن علي وجه صديق عمره وأخوه
طالع وراه
فريدة بحب : ليه قولت كده قدموا يا ساره ؛ وانتي عاوزه هو علشان بتحبيه ياحببتي
ساره بحزن وقلق : معرفش معرفش يا فريدة انا خايفه معرفش ليه قولت كده رغم اني بحبوا جدااا ومن واحنا صغيرين بس مش عارفه خايفه ليه

 

 

 

داده صفاء بحنان وحضنتها : تعرفي يا ساره أن يعقوب هو كمان بيحبك من زمان اوي لدرجه انه كان رافض يداخل اي بنت في حياتوا لان كان بيعشقك من وانتو صغيرين ولم شافك هنا بعد غياب صحيح هو مكنش يعرف انك هي حبيبتو اللي حبها ؛ بس هو كان حاسس أنه يعرفك وكان هيتجنن علي الواضع اللي انتي فيه وانا كنت مستغربه ياحبيبتي أن يعقوب بكون بوضع زاي دااا علشان بنت بس طالعتي انتي مش اي بنت بنسبلو انتي حبيبتو اللي بيحبها فمتقوليش خايفه لانه مستحيل ياذيكئ ابدا يا بنتي
فريدة بعيط وحب : كلام داده صفاء صح ياساره انتي لازم تصلحيه علشان هو انجرح و زعل اوي من كلامك
ساره بعيط جامد وبحب : انا انا اسفه جداا مكنتش اعرف انو بيحبني كده انا انا فعلا غبي*يه جدااا علشان جرحتو اوي انا لازم اتكلم معاه دلوقتي.. وسبتهم علشان تشوفوا فين
فريدة بحب وحزن : اخيرااا البيت دااا الفرحه هتدخل فيه بعد غياب طويل
داده صفاء بحنان : قولي يا فريدة وبصراحه انتي مش فاكره حاجه خالص من اللي حصل زمان ولا انتي خايفه عليهم من الشخص دااا قولي يابنتي وريحي قلبك
فريدة بصدمه وتوتر :ووو
نروح لمقار ويعقوب
مقار بحزن : متزعلش يا صحبي انا كنت بهزر معاك
يعقوب بحزن : انا مش زعلانه منك اصلا ومستحيل ازعل منك وانا عارف انك كنت بتهزر بس هي خايفه مني ليه وخايفه من اي اصلا وكمان هي مش شايفه حبي ليه السنين اللي فاتت ولا حته دلوقتي
مقار بحزن: يا صحبي افهم هي اكيد مش قصدها اكيد في حاجه تاني
يعقوب ببرود : مفيش مشكله عادي المهم أني اقدر احميها وبس لحد ما نعدي الفتره دي علي خير
مقار بضيق : بس انت بتقول اي وووو شاف ساره جايه عليهم فاسكت
ساره بتوتر وكسوف : ممكن اتكلم معاك يا يعقوب
مقار : انا داخل لم تخلص كلام انا عاوزك في المكتب
يعقوب ببرود : تمام
ومقار سبهم ومشي
ساره بتوتر ودموع : اااانااا اااس سفه

 

 

 

يعقوب بضيق لرويتها دموعها وبيصتنع البرود : اسفه علي اي يا ساره اهاا
ساره بيعيط وكسوف : علشان انا جرحتك ؛ بس صدقني مش قصدي اني اجرحك بس انا انا كنت خايفه ولسه خايفه برضوا ومش عارفه اعمل ايه وانت دلوقت زعلان ومجروح مني وانا عمري مزعلتش حد انا بحبو مني علشان كده انا اسفه ومتزعليش مني
يعقوب بصدمه وفرحه كبيره : بتحبني ياساره
ساره بكسوف : اهااا ه ه هو اه بحبك اوي من زمان كمان
يعقوب بفرحه وعشق : اخيرااا يا شيخه اخيراا وانا كمان بعشقك من زمان من وانتي في لفه يا سرسورتي وشكلها ولف بيها وباسها من خدها بقولك اي مبلاش الفراوله دي علشان انا مش بقدر اقوم وقرب منها وهي زقتوا وطلعت تجري علي اوضتها
ساره بحب كسوف : انا قولتلو بحبك وهو قل*يا أدب بس برضوا بحبه
يعقوب بفرحه راح لمقار المكتب
مقار ببرود : الخطه ماشيه تمام اوي خله رجالتوا اللي كانوا بيرقبوا البحرواي اختفوا
يعقوب ببرود : تمام كده اوي ندخل علي اللي بعدوا صح

 

 

 

مقار بجمود : تمام يلا بقا نجهز علشان هنروح نشوف البحرواي بيه والاقامه عندنا عجبتو ولا لع
يعقوب بضيق وبرود: تمام ماشي ؛ واه صح طنط سوسن وبنتها سونيا رنت عليا وقالتي أنهم نازلين مصر خلال الاسبوع داااا
مقار بخنقه : هي ناقصه ؛ ماشي تمام هخلي عم سعيد يجبهم من المطار
يعقوب ببرود : تمام اوي يلا نبدا
وهنكمل المره الجايه
وياتراه فريدة فقده الذاكره ولا لا ومين الشخص المجهول دااا وكمان من هم سوسن ويوميا دول هتعرف كل دااا في الجايه ..

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية يا من سكنتي قلبي عمدا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى