روايات

رواية يوميات يوسف ونور الفصل الثالث 3 بقلم نورهان أحمد

رواية يوميات يوسف ونور الفصل الثالث 3 بقلم نورهان أحمد

رواية يوميات يوسف ونور الجزء الثالث

رواية يوميات يوسف ونور البارت الثالث

يوميات يوسف ونور
يوميات يوسف ونور

رواية يوميات يوسف ونور الحلقة الثالثة

نور وهي نايمه على كتف يوسف وبصوت واطي يوسف يوسف ي يوسف
يوسف:اي ي حياتي عايزه اي
نور:بما انك صاحي ما بتردش عليا لي من اول مره 😒
يوسف: معلش كنت سرحان 😁
نور:نعم ي عمرررررري سرحان في مين ي روح امك 😡
يوسف: في اي بس صلي على النبي
نور:الف صلاه عليك ي نبي سرحان في اي بقا ي عنيا اه أنا عرفت
يوسف:بتفكير عرفتي اي ي حياتي
نور:مش محتاجه تفكير يعني اكيد بتخني ي باشا
يوسف:بقا بزمتك ي شيخه اللي يعرفك أنتي واهلك يفكر يبص لغيرك
نور: وكمان بتغلط ف أهلي ده انت ليلتك لون شعر راسك
يوسف: 😂😂 حلو اوي ألحق الونه ابيض علشان تبقا أيامنا بيضه يواد يابيص ي عرسي 😉😉
نور:😳😳 يوسف انت مالك النهارده مش مظبوط
يوسف: علشان شوفت عنيكي ي حياتي 😉
نور:لا بقولك ايه ياض انت انت تنشف كده وخليك راجل 😒 بدال اقسم بالله اعمل وشك سلطه
يوسف:هااااا😳😳😳اخليني راجل اومال أنا اي وقام مسكها من قفاها 😡
نور: صلي على النبي بس ي اسطا بهزر ي چو😁لازم تجيب وراء
يوسف:ايوه كده ناس تخاف ما تختشيش
نور: الله ينور عليك هو ده بالظبط 💃💃
يوسف: طيب ي هانم قومي جهزيلي اكل
نور:😒😒😒 مافيش

 

 

 

 

يوسف:,نعم ي اختي والاكل اللي في التلاجه راح فين
نور:خلص 😌
يوسف:لا أنتي بتهزري صح قولي انك بتهزري علشان ما اقومش ارتكب جنايه دالواقتي 😡
نور:اه قول كده ماهي عصتك عليا 🥺🥺🥺
يوسف:ي روحي والله العظيم مافي حد في حياتي غيرك
نور:احلف كده 😔
يوسف:هااااا 😳😳مانا حلفت انتي هبله ي بت ولا صح أنا بسالك ليه منا عارف
نور:ماليش دعوه صالحني 😔
يوسف:وهو أنا اتنيلت عملت حاجه ي بنتي
نور:ماليش دعوه صالحني
يوسف: طيب أنا اسف 😏
نور:لا مش عايزه اسفك
يوسف:اومال عايزه اي
نور: عايزه اخرج 🥲
يوسف:😏😏كان على عيني
نور:🤔 يعني اي
يوسف: مفلس ي حياتي😁
نور:طول عمرك نتن وبخيل وجلده 😏
يوسف:نورررر لمي لسانك بدال ما اقطعه 😊
نور:ما بخافش وعلى العموم طلعني وأنا اللي اعزم نفسي وما تحلمش اني اطلبلك حاجه هسيبك زي رجل الكرسي تتفرج عليا وأنا بطلب المحشي اللي بحبه والحمام 😋😋😋 واحنسك 😁
يوسف:واهون عليكي بردو ي عمري تاكلي وتسيبي زوجك وقره عينك جعان وقاعد وأنتي بتاكلي لوحدك 🥺🥺🥺
نور:🥺صعبت عليا خلاص هعزمك وامري لله
يوسف:هي دي نور حياتي 😁 وبعدين خدي هنا ي بت
نور:هاااااا
يوسف: أنتي معاكي فلوس منين

 

 

 

نور:مدكنه سبعميايه على جمب كده من مصروفي كنت عامله حساب يوم زي ده ي منتن 😏
يوسف:لا مدبره ي عيوني
نور:طبعا طول عمري انا هروح اجهز لحد ما تخلص ي نتون باشا
يوسف:بت لمي لسانك مش علشان هتعزميني مره منا ياما عزمتك قبل كده ي روح طنط ومسكها من قفاها تاني
نور: مين اللي قال كده بس ي اخويا دانا بهزر 😁
يوسف:بحسب يلا اجهزي
وعدي الوقت وجهزوا وراحوا المطعم اللي يوسف بيحبه ماهي اللي هتدفع 😁😁
نور:وصلت وفتحت بؤقها 😮😮😮
يوسف: مالك ي حياتي تعالي 😌😌
نور: يوسف اي اللي جاب اهلك هنا
يوسف:ماهو الصراحه ي عيوني أنا عزمتهم وبعدين لمه العيله بتفتح النفس بردو 😁😁
نور:اتفتحت دماغك ي بيعد طيب وربي لوريك ي يوسف 😡😡
راحت سلمت عليهم وقعدوا اكلوا وهزروا وبعدين الكل مشي ونور اخدت بعضها علشان تروح
يوسف:نور أنتي رايحه فين 😳
نور: مروحه ي روحي
يوسف: طيب هاتي الفلوس علشان احاسب ي حياتي 😊
نور:فلوس اي ي عمري 🤔
يوسف:لا وحيات امك ما تعمليهاش معايا أنا ما حلتيش جنيه واحد
نور:مش شغلي ي حياتي
يوسف: نوووور بطلي هزار هيضربوني ي بت

 

 

 

نور: عادي علشان تتعلم الادب وتعزمني بعد كده من غير ما اطلب
يوسف: حاضر ي روحي من عنيا بس عدي الليه دي
نور:بتحلم اي ده بص وراك مين اللي جاي ده 😳😳
يوسف:بيلف وما يلقيش حاجه يبص قدامه يلقي نور مشيت 😑😑
يوسف:بصوت عالي خدي ي بت تعالي هنا ي نوووووووووووووور 😡😡😡

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية يوميات يوسف ونور)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!