روايات

رواية انت ملكي الفصل الثاني 2 بقلم شيماء صلاح

رواية انت ملكي الفصل الثاني 2 بقلم شيماء صلاح

رواية انت ملكي الجزء الثاني

رواية انت ملكي البارت الثاني

رواية انت ملكي الحلقة الثانية

حفرتي الحفره ي زينب
زينب….. ايوا بجد انا مش مصدقه اننا هنعمل كدا
رهف….. يلا شيد معايا قبل متفوق من المنوم
زينب….. طب كنتي موتيها بطريقه تانيه
رهف بشررر…. لازم اعزبها تحت التراب علشان الي يقرب من حاجه تخصيني يستهل الموت
زينب….. انتي مريضه
رهف يضحك…. طيب يلا شيدي معايا انا مش عارفه حبك علي اي دي تقيله اوووي
ومسكت رهف دراعها هي و زينب وشديتها نحيه الحفرة ورميتها فيها وغاطتها بل التراب
ودفنتها في جنينه الفيلا
رهف بتعب….. بس كدا
زينب بتعب….. هنعمل اي ي رهف
رهف…. ولا حاجه هنروح عادي احنا مظبطين كل حاجه وكمان مفيش دليل الشنطه بتاعتها والموبيل ادفنو معاها يعني مفيش دليل ولا حد هيعرف هي فين وكمان مفيش حد يعرف انها جات عندي وكمان يوسف ميعرفش اني عندي فيلا قديمه
زينب…… يخربيت دماغك
رهف….. يلا ي بينا بقي
*******************
تاني يوم
في الشركه
دخلت الشركه ولقيت يوسف داخل الاسانسير
رهف….. يوسف استنا
عامل اي ي روحي
وحضنه وبوسته في خده
يوسف…. كويس ي رهف
رهف…. مالك ي يوسف
يوسف….. سالي مش بترد عاليه موبيلها مقفول المفروض تكون هنا من ساعتين عندنا اجتماع دلوقتي وهي لسا مجتش
رهف بغيظ…… طيب مفيش مشكله يمكن تعبانه انا موجوده ي قلبي هحضر الاجتماع
يوسف….. شكرا ي رهف
ودخل المكتب ورهف وراه
ناديه السكرتيره…… يوسف بيه في شخص بره وعوز يشوف حضرتك
رهف….. تمام انا هروح المكتب عقبال متخلص
يوسف…. اوك
ناديه….. اتفضل
وطلعت رهف ودخل الشخص
انا ابراهيم اخو سالي
يوسف….. اتفضل اومال سالي مجتش الشركه ليه
ابراهيم بتستغراب…… هي مجتش البيت امبارح كمان
يوسف بخوف…. ازي يعني دي مشيت امبارح في معادها
ابراهيم…… ايوه بس هي كانت عند
والفون يوسف رن
يوسف بمقطعه…… الو
……
يوسف…… طيب انا جاي
يوسف….. معلش في مشكله معه الموظفين دقيقه وجاي
ابراهيم…… بس
ومشي يوسف
ودخلت رهف المكتب يوسف
رهف…. يوسف ممكن تشوف الأوراق دي
بصت رهف لقت ابراهيم
رهف….. فين يوسف
ابراهيم……. في مشكله مع الموظفين راح يوشفها
رهف…. اوك تمام
ابراهيم…… اسمك اي
رهف….. انا اسمي رهف.
ابرهيم…… انا بقي ابراهيم اخوه سالي الي كانت عندك ي رهف
رهف بخوف بسيط….. بس اختك مجتش عندي امبارح
ابراهيم…… ازي هي قالتلي انها رايحه لي واحده اسمها رهف
رهف…….. اكيد في وحده تانيه اسمها رهف في سوق تفهم علي فكره
ابراهيم…….. مش عارف بس حساس انك وريكي حاجه
رهف بعصبيه……. انت اتجننت ازي تكلم معايا كدا
ابراهيم……. بيقي كلامي صح
رهف بضحك……. امممم اه صح تحب بقي اعمل حاجه تحبها اوووي اه وكمان دي مكتب صاحب الشركه يعني مفيش كاميرات مراقبة هنا ودا الحظي الحلو
ابراهيم……. هتعملي اي
رهف وهي بتبص علي الفازا الورد وراحت شالت الورد
رهف……. هعمل حاجه هتعجبك اووي
ضربت راسها بل الفازا
رهف بصويت…… اه راسي حرام عليك انت مجنون
ابراهيم بصدمه….. انتي مجنونه انا ملمستكيش اصلا
دخلت ناديه
ناديه……. اي دا استاذه رهف انت عملت اي ي استاذ
رهف…… الحقيني ي ناديه ضربني علي راسي
يوسف شاف منظر رهف وهي وشها غرقان د*م
يوسف…… في اي مالك ي رهف
ناديه……. الاستاذ ضربها علي راسها
ابراهيم…. انا متضرببتش حد دي كذابه
رهف…….. الحقني ي يوسف دا مجنون انا معرفش اختو فين معرفش ضربني من غير سبب دا مجنون
وقعت ومسكها يوسف شالها وحطاها علي الكنبه اهدي ي روحي انتي كويسه
ابراهيم…… لا برافو عليكي بس انا مش هسيبك
يوسف….. قام مسكه من قميصه ونزل فيه ضرب
يوسف بعصبيه وزعيق …….
وريني هتعمل اي فيها وانا هموتك بي أيدي ي كل***
يوسف…… يلا امشي من هنا
ابراهيم قام من علي الارض…… هتشوف
يوسف….. انتي كويسه ي قلبي خالص هو جرح بسيط
رهف بعياط…… انا كنت هموت ي حبيبي
يوسف خدها في حضنه…… لا بعد الشر ي روحي
يوسف….. تعالي يلا اوصلك
رهف….. لا مش قدره انا دايخ اووي مش هقدر اقوم
يوسف….. هشيلك
وشلها ونزل بيها وركبوا العربيه ووصلها
زينب……. مالك ي رهف
يوسف… ندخل الأول بس
وشالها ودخل بيها الأوضه وقعدها علي السرير
رهف…. متقليلش ي زينب انا كويسه
يوسف….. متقليلش ي زبيب هي كويسه بس خليها ترتاح شويا وكمان هيا هتاخد اجازه لحد متقوم بسلامه
رهف…. لا انا كويسه
يوسف…… بس اسكتي وبسها من خدها انا هقوم وبكره هيجلك
خالي بالك منها ي زينب
ومشي يوسف
زينب…… يعني انا سيباكي مفكيش حاجه وجيلي دماغك مفتوحه عملتي اي رهف تاني
رهف….. معملتش حاجه ابرهيم هو السبب فا ضربت دماغي بل الفازا
زينب….. مين ابراهيم وضربتي نفسك ليه
رهف…. حكتلها كل حاجه
زنيب بخوف….. يالهوي هنروح في داهيه ي رهف
رهف….. مكنتش عمله حسابي في دي وكمان معرفش أن اخوها يعرف انها كانت عندي
زنيب…… يعني اي لازم تصرفي قبل منتدخل في سيم وجيم
رهف بتعب….. بصي انا عايزه انام شويه ولما اصحه هفكر هعمل اي
***********”****
عند يوسف
يوسف……. ناديه متعرفيش حاجه عن ابراهيم
ناديه… لا ي فندم بس هو كان عاوز يقول حاجه بس مش عارفه اي هيا بس تقربيا بخصوص اختو سالي
يوسف…… تمام ي ناديه
يوسف قعدت يفكر في سالي وازي اختفت كدا وليه ابراهيم ضرب رهف
لحد ما يوسف تعب من التفكير ومشي وراح الفيلا بتاعتو
*****’***’ ” ‘******
رهف صحيت حاست ان في حد في الأوضه
فجأه حد مسكها من رقبتها
رهف 😳😳😳😳😳
تتفتكرو مين هو الي مسكها من رقبتها
ويتري الي هيحصل

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية انت ملكي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!