روايات

رواية بنت الأسد الفصل التاسع 9 بقلم شيماء

رواية بنت الأسد الفصل التاسع 9 بقلم شيماء

رواية بنت الأسد الجزء التاسع

رواية بنت الأسد البارت التاسع

رواية بنت الأسد الحلقة التاسعة

تسريع في الاحداث
دنيا بتحاول علي قد ماتقدر تقرب من اسد عشان تنفذ ختطها مع سالم
واسد بيستغل دنيا عشان يحاول يبعد عن ملاك
اما ملاك بقا هتتجنن عن بعد اسد عنها
يوسف: مالك ياملاك
ملاك بحزن: ماليش
يوسف بهدوء: اسد مش كده
ملاك بدموع: انا مش عارفه هوا بيعمل كده ليه
يوسف بحزن: صدقني ياملاك اسد بيحبك
ملاك بعياط: لا مش بيحبني
يوسف بخبث: طب والي يجبه لحد عندك
ملاك بامل: بجد ياجوه
يوسف بحب: بجد يا قلب جوه

 

 

اسد كان داخل وسمع يوسف
اسد بغيره: كتك ضربه في قلبك يابعيد
يوسف بضحك: ليه بس كده
اسد بص لملاك وملاك تظاهرت بعدم الاهتمام
ملاك: ذي ما اتفقنا بثا ياجوه انا طالعه اوضتي
اسد بضيق: ازيك ياملاك
ملاك بحزن: الحمدلله وسابتهم ومشيت
اسد بغضب: اي بقا ده ان شاءلله
يوسف بتوتر: اي
اسد بحده وهوا بيقلد يوسف: بجد ياقلب جوه
يوسف بضحك: يابني دي ذي اختي الصفيره انا الي مربيها معاك
_______________
راجح: الو نفذ النهارده
الشب: تمام
راجح بهوس: ملاك انتي لازم تكوني ليا انا انتي من حقي انا
فريده: ها ياراجح عملت اي
راجح: اوعي تكوني فاكره اني مش عارف انتي عوزه تخلصي من ملاك ليه
فريده بتوتر: ها لا ابدٱ هيكون ليه يعني هوا مش انت ابن عمي وعوزه مصلحتك
راجح بسخريه: لا ياختي انتي مش عوزه مصلحتي انتي عوزاني اشيل ملاك من طريق اسد
فريده بكدب: اسد مين بس انا عوازك تتجوز ملاك عشان املاك العيله ماترحش بره
______________
يوسف: ها يا ادم عرفت هتعمل اي
ادم بضحك: لا ياعم اسد ايدو تقيله
يوسف بضحك: ماتخفش هبقا احوش عنك
ادم: طيب ماتعمله انت
يوسف: مش هاينفع عشان اسد عارف اني بحب ميرا

 

 

ادم: طيب فين كلاك دي عشان اطون عارفها
يوسف: استنا هي جايه اهي
ادم بص لملاك بإعجاب شديد حقٱ انها ملاك
ادم بتوهان: يالهوي اي ده هوا فيه كده
يوسف بضحك: اثبت لاحسن نقراء عليك الفاتحه دلوقتي
اسد كان داخل
اسد: هاي شباب
يوسف: اسد تعالا سلم علي ادم
اسد: اهلٱ ادم
ادم: هوا مين القمر دي
اسد اتعصب اوي وكان عوز يضربه
يوسف اتكلم بسرعه: دي ملاك
ادم: فعلٱ هي ملاك يوسف ممكن تعرفني عليها
اسد بغضب: ماتخد رقمها احسن
ادم بتمثيل: ياريت والله لو ينفع
اسد بغضب اكبر: ملاااااك اطلعي علي فوق
ملاك برقه: حاضر وطلعت
يوسف في نفسه: لسه يا اسد اما انت بتحبها اوي كده بتعذب نفسك وبتعذبها ليه
______________
خالد: حضرتك طلبتني يافندم
هشام: ايوا ياحضره الرائد
خالد: تحت امرك يافندم
هشام: ها طمني اسد عمل اي
خالد بفخر: قدر يدخل معاهم وقتل واحد منهم

 

 

هشام بقلق لا احنا مش عوزين قتل احنا عوزين نقبض عليهم
خالد: يافندم كان خاطف مراته وكان رافع عليها سلاح
هشام: طيب اهم حاجه يحاول مايقتلش حد
خالد: حاضر يافندم حاجه تاني
هشام: لا لما يكون في جديد قولي
خالد: تحت امرك عن اذنك
هشام: اتفضل
_______________
الشب: يلا هنفذ النهارده
الشب: النهارده ازاي مش كان اخر الشهر
الشب: مرسي بقولك اي هوا قال نفذ النهارده
مرسي: طيب يلا نجهز
_______________
اسد: الو
خالد: وحشني ياجدع
اسد: وانت كمان
خالد: ها طمني عملت اي
اسد بثقه: الخطه ماشيه ذي مارسمنها بظبط
خالد: عارف يا اسد لو الخطه نجحت بجد هنقبض عليهم كلهم
اسد بتوعد: هيحصل
_______________
ملاك كانت ثاعده في الجنينه وادم راح عشان يقعد معاها
ادم: ممكن اقعد معاكي
ملاك بتوتر: طبعٱ اتفضل
ادم: انتي اسمك حلو انتي ملاك فعلٱ
ملاك بخجل: شكرٱ
ادم:ممكن نكون اصحاب ومد ايده
ملاك اتردد انها تمد ايديها بس مددتها واسد كان داخل وشاف المنظر ده
اسد بحده: ملااااااااك

 

 

ملاك بسرعه سابت ايد ادم
اسد بغضب: اي الي بيحصل ده
ملاك بتوتر: مافيش حاجه
ادم: في اي كنا بنتعرف على بعض
اسد بغضب: وانت تتعرف عليها ليه
ادم حب يغظه: عشان معجب بيها
اسد ضربه جامد لدرجه ان ادم وقع في الارض
اسد بتحذير: اياك تقرب منها تاني فاااهم
ملاك بخوف: اسد اهدا
اسد بغضب: وانتي علي فوق
فُعَـلَتُ بّـيّ كَلَ هِذٌآ وُآنٌتُ تُحًـبّـنٌيّ فُمِـآذٌآ .. ؟؟ لَوُ كَنٌتُ تُكَرَهِنٌيّ.

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بنت الأسد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!