Uncategorized

رواية روح الفصل العاشر 10 بقلم سهام علي

 رواية روح الفصل العاشر 10 بقلم سهام علي

رواية روح الفصل العاشر 10 بقلم سهام علي

رواية روح الفصل العاشر 10 بقلم سهام علي

بعد ساعه………
جاسر.. احنا سافرنا مش عاوز حد يعرف اننا موجودين هنا في مصر 
عز.. حاضر 
راح جاسر لروح…. 
جاسر.. عرفتي بقي تمن انك تتجسسي عليا اي 
روح بتحدي… انا هوديك في لهوه استني بس 
جاسر.. شدها من شعرها ما عاش ولا كان اللي يعمل كده مع جاسر الاسيوطي ي ماما انتي نسيتي نفسك ي بت
روح… بتحدي… هتزعل جامد اوووووي 
جاسر… عاوز اشوف 
وخرج وروح بتفكر هتعمل ايه وهتوصل لنادر ازاي عشان تبلغه
في المساء…. 
راح احمد هو ووالده عشان يتقدم لفاطمه 
احمد… انا بطلب ايد فاطمه بنت حضرتك ي عمي 
والد فاطمه… بس فاطمه مخطوبه
احمد…. اييييييي
والد فاطمه… شرفتونا
احمد… بس ي عمي 
والد فاطمه… فرصه سعيده كل ده تحت زهول فاطمه ووالدتها واحمد وكل الموجودين كيف لقلبين ان يفترقا كيف ي قلبي ❤فنحن خلقنا لبعض وووووووعد لن نفترق لن نفترق 
وخرج احمد ومشي وفاطمه دخلت اوضتها وكانت ليله اشبه بالسواد عليها 
احمد يتصل
احمد… مش هسيبك 
فاطمه…انا كمان مش هسيبك ودايما معاك 
وقفل……….
مكانك في قلبي❤مهما كنت بعيد عليا مش كل يوم بنقابل حبايب جداد صوتك واحشني ضحتك ي حبيبي ليا دا انا نفسي اشوفك في اقرب معاد مقدرتش انساك والليالي كل ما تفوت الليالي كل ما اشتاق ي حبيبي واقول ايامنا وحشاك 
كفايه ????????
عند نادر….  
ظابط تاني…اهدي ي ابني
نادر…انا خايف يكون عمل فيها حاجه
الظابط..واي يعني مراته????????
نادر. عبدالله..اطلع بره
طلع وهو بيضحك 
نادر…حاول الاتصال بيها ولكن دون جدوينادر… لازم اصرف واعمل حاجه اااااااااااااااااااااه افتكرت يااه دا انا غبي اوووووي 
flash back
روح… اي دي
نادر.. دي سلسه فيها Gpsلازم تكون معاك عشان لو حصل حاجه 
روح.. انا خايفه اوووووي 
نادر… متخفيش انا جمبك 
روح بابتسامة… ماشي. 
back…
واخيراااا نادر. قدر يحدد مكان فيلا جاسر الاسيوطي ووصل لروح… 
………….. 
عند وليد في المستشفى 
…. 
وفجأه اعلنت الاجهزه رجوع النبض من تاني 
وليد… انا فين
ايه.. متخفش انا معاك 
وليد.. انتي هنا من امتي ي ايه
ايه… من ساعه ما دخلت المستشفى 
وليد بابتسامة.. شكرا انا… 
ايه بمقاطعه… انا بحبك ❤وعمري ما شوفتك جاري دايما شايفك حبيبي دايما بحب اكون جمبك بس انت حبيت روح ي وليد انا لازم امشي خلي بالك من نفسك 
وبالفعل مشيت ايه
وليد… ياااااه دا انا غبي بطريقة يااااه بقي كل ده وهي بتحبني وانا ضيعتها من ايدي انا مش لازم اسيبها
……….. 
عند روح… 
عز… منوره ي قطه
روح… اااااااااااااااااااااه ي ولاد الكلب????????????
عز.. احترمي نفسك ي بت بدل ما اقتلك احنا هنخلص عليكي بس بعد ما الصفقه تخلص الصفقه هتخلص بكره وانتي مش هتعيشي يوم كمان 
روح… ????????????
وخرج عز 
وطبعا روح مدمره من كتر الضرب فيها 
انتي كويسه 
روح بعياط… نادر الحقني ي نادر 
نادر شدها لحضنه.. متخفيش متخفيش انا جمبك
روح… هيقتلوني
نادر.. محدش يقدر يقرب منك ابدا ابدا 
روح.. الصفقه بكره 
نادر… عارف ومستعد لكل حاجه متقلقيش 
روح… انت لازم تمشي دلوقتي حالا ي نادر 
نادر… خلي ده معاكي وعطاها تلفون اياك حد يعرف انه شغال 
روح. بخوف حاضر
ولسه هيمشي وفجأه….عند احمد وفاطمه
فاطمه… روح مش كويسه ي احمد 
احمد… انا كلمت جاسر وقال انهم سافروا
احمد… اي اللي ابوك قاله ده
فاطمه… معرفش والله ما اعرف ????????????
احمد.. طيب اهدي 
فاطمه…. طيب هنعمل ايه 
احمد.. هنصبر انا كده كده مش هسيبك لغيري يبص لك حتى 
فاطمه… بحبك ❤اوووووي 
احمد… وانا بعشقك ي حبيبتي 
عند ابوو فاطمه… 
ام فاطمه.. ليه عملت كده وبعدين هي مش محجوزه ي ابو فاطمه 
ابو فاطمه… انا عاوز اتأكد اذا كان بيحبها ولا لا ولازم اعرف كل ده
ام فاطمه.. بصدمه.. ياااه علي دماغك دي ي اخي الله ينور عليك ????????
ابو فاطمه… اومال بصي بقي احنا هنعمل………. 
…… 
وبعدين هنعرف كل حاجه وهو بيحبها ولا لا
شرير الراجل ده????????????
ام فاطمه… فكره حلوه اوووووي 
واتكلموا شويه وناموا…. 
ي تري قالوا اي 
يتبع…
لقراءة الفصل الحادي عشر : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى