روايات

رواية معشوقتي طفلة الفصل الخامس 5 بقلم ندى ناصر

رواية معشوقتي طفلة الفصل الخامس 5 بقلم ندى ناصر

رواية معشوقتي طفلة الجزء الخامس

رواية معشوقتي طفلة البارت الخامس

معشوقتي طفلة
معشوقتي طفلة

رواية معشوقتي طفلة الحلقة الخامسة

ملك : أنا انا
هو بخبث : شكلك كده ملك زوجة فارس باشا صح
ملك : اه
هو بشماتة : واللهي خسارة في الحلاوة دي كلها عموما تشرفنا انا مصطفي اخوا فارس ومد ايده يسلم عليها
ملك بتبصله بقرف وقالت : لا اسفة مش بسلم
قاطعهم كريم باشا : ملك حبيبتي عامله ايه
ملك بابتسامة : الحمدلله ياعمو
كريم باشا : لا كده ازعل انتي تقوليلي يا بابا من هنا ورايح
ملك بحب : ماشي يا بابا
كريم باشا : ملك معلش يا حببتي روحي هتيلي القهوه من دادة سماح وتعليلي على المكتب
ملك : حاضر
ملك جابت القهوة ودخلت المكتب وحطتها ولسه هتخرج وقفها صوت كريم باشا
كريم باشا : استني يا ملك عايزك في كلمة

 

 

 

ملك : نعم يابابا
كريم باشا : بصي يابنتي زي مانتي شايفة فارس كده تعبان و احنا عايزينه يخف و الحل في ايدك انتي ملك
ملك بصدمة : أنا انا ازي
كريم باشا : ايوة مفيش غيرك انتي الي هتقنعي وتعدلي حاله هو عمل عمليتين قبل كده وفشلوا بس المرة دي فيه امل انه يرجع يمشي تاني وأنا بوعدك اني مش هرفضلك طلب وهخليكي تكملي تعليمك ولو حابة تطلقي بعد كده انا موافق وهديكي المبلغ الي تطلبي بس اقنعي انه يعمل العملية
ملك بخوف : لا مش هعرف
كريم باشا : لا هتقدري انتي الي في ايدك كل حاجة هو طيب جداا بس انتي حولي تقربي منه
ملك : حاضر
:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-:-*:-*:-*:-*
وخرجت وطلعت لاوضة فارس وفارس كان صاحي وقاعد علي الكرسي بتاعه قدام البلكونة
ملك بابتسامة : صباح الخير
فارس : صباح النور الي جابك
ملك : الي جبني جابك قصدي تعالي افطر في الجنينة
فارس بجمود : لا
ملك يعند : وانا مش بسألك ومسكت الكرسي بتاعه و بتزقه وركبت الاسناسير ونزلوا تحت في الجنينة تحت غضب فارس
فارس بغضب : أنا مش قولت مش عايز انزل
ملك : هشش بقا

 

 

 

 

وزقته وهي بتجري لحد ما وصلوا لتربيزة الي فيها الي فطار
فارس : انتي مجنونة افرض كانتي وقعتيني بيا وانتي بتجري دلوقتي
ملك : فداني هو في كام ملك في البيت ياعم
فارس : بت انتي اخدتي عليا اوي انتي هتصحبيني
ملك : وماله هو انت تطول
فارس كان هيتكلم ملك جابت الاكل واكلته في بقوه
فارس خلص اكل وكان هيزعق ليها ملك جابت الاكل واكلته تاني وكل ما يجي يتكلم ملك تكله فامقدرش يمسك نفسه وضحك علي حركتها
ملك : ايوة كده اضحك خلي الشمس تنور
فارس : طب يلا كفاية كده عايز اطلع
ملك بضحك : ياكائيب يعدو الفرحة خلينا قعدين هنا شوية ايه مستعجل عشان تطلع للكتمة الي فوق فك شوية مش كده يارجل وانت مز كده
فارس ضحك علي كلمها وملك كمان
قاطعهم مصطفي بحب مصطنع : ايه طب مش تسلم علي اخوك الي بقاله سنتين في أمريكا و راح حضنه
فارس من تحت ضرسه : ازيك يا مصطفي عامل ايه انت جيت امتي
مصطفي : بخير الحمدلله انا جيت من انهارده حتي جيت سلمت علي ملك واكمل بشماتة انا قولت هاجي من امريكا القيك رهاون زي زمان بس يلا مفيش نصيب
فارس بحدة : حاجة متخصكش واسم مراتي ميجيش علي لسانك اسمها مدام فارس وروح ارتاح بقا عشان انتي جاي تعبان من السفر ولا ايه
مصطفي وهو بيجز علي أسنانه : اه صح بعد ازنك
فارس : ازنك معاك يا حبيبي

 

 

 

مصطفي بشر بعد ما بعد عنهم : ماشي شكلك لسه متربتش ولسه مغرور زي ما انت و زي ما اخدت الأولنية هاخد دي كمان
عند ملك وفارس
ملك : مالكوا ضر*بين بعض بالجذم كده ليه
فارس : يلا نطلع بقا
:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*
ملك : ماشي يلا
عند سلوي ورنا
سلوي : عرفتي هاتعملي ايه
رنا : ايوة يا ماما
سلوي بخبث : مش عايزكي تجيلي لا وملك دي م*يتة فاهمة
رنا : حاضر يا ماما

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية معشوقتي طفلة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!