روايات

رواية عشق التميم الفصل الخامس 5 بقلم نيرة عبدالغني

رواية عشق التميم الفصل الخامس 5 بقلم نيرة عبدالغني

رواية عشق التميم الجزء الخامس

رواية عشق التميم البارت الخامس

رواية عشق التميم
رواية عشق التميم

رواية عشق التميم الحلقة الخامسة

تميم بفرحه/ راكان..وحشتني يالاا…تعالا في حضن اخوك يا حبيبي
راكان/ تميم..وحشتني اوووي عامل اي
تميم/ الحمدلله…اي يا حضرة الظابط المديريه مش قادره تستغني عنك ولا اي
راكان/ فعلا..مش قادره تستغني عني..انا جاي في مهمه
تميم/مهمه…مهمة اي يعني مش جاي تقعد مع اخوك بقى
راكان/ مين اللي قال كده بس هتسيبني واقف على الباب كده كتير ولا ايه ياض
تميم/ اتفضل يا عم نورت بيتك يا حضره الضابط……ياداده تعالي شوفي مين جه
فاطمه/ ركان… راكان حبيبي حمد لله على سلامتك يا ابني نورت بيتك طمني عليك يا حبيبي عامل ايه
ليحتضن راكان فاطمه/ انا بخير يا حبيبتي ما تقلقيش في ضيوف هنا ولا ايه
#عشق_التميم#
#بقلمي_نيره_عبدالغني#

 

 

فاطمه/ عشق….تعالي يابنتي
عشق/ نعم يا داده
لينظر راكان الى عشق وينصدم بأنها هي تلك الفتاه التي يبحث عنها
تميم/ دا يا ستي اخويا راكان وينظر الى راكان ويقول دي عشق
راكان/ تميم..ممكن اتكلم معاك شويه عايزك
فاطمه/ روح يابني شوف اخوك عايز اي عما اجبله حاجه ياكلها
……تميم/ مالك يا راكان مش علي بعضك ليه
راكان/ هي عشق بتعمل اي هنا..اقصد مين اللي جبها
تميم/ انت تعرفها ولا اي…انا اللي جبتها هنا ..هحكيلك..
….في اليوم التالي…
راكان/ السلام عليكم
والد عشق/ وعليكم السلام يا باشا طمني لقيت بنتي..هي فين
راكان/ بنتك عشق في القاهره..هبعتلك عنوان دلوقتي تعالا انا في انتظارك
والد عشق/ مش هتأخر يابيه…. بعد مرور ساعات
يدق الباب..ليفتح راكان الباب
راكان/ اتفضل يا استاذ محمد
والد عشق/ متشكر يا باشا
ليدخل والدها وتتفاجئ عشق
عشق وهي تنظر له بخوف ودموع/ ب.. ب.. بابا
لينظر لها والدها بغضب ليتجه نحوها لتختبئ عشق وراء تميم
تميم/ ابعد عنها احسلك
#عشق_التميم#
#بقلمي_نيره_عبدالغني#
لينظر له والدها ويفكر/ شايف…شايف يا باشا دا اللي بنتي هربت معاه شايف بيدافع عنها الزاي اقبض عليه يا باشا
راكان بسخريه/ اقبض علي مين يا استاذ
والدها/ تقبض علي مين الزاي يا باشا ما تشوف شغلك سعاتك ومش بعيد كمان يكون هو اللي جابر بنتي انها تهرب معاه اقبض عليه يا باشا

 

 

راكان/ انت هتعلمني اشوف شغلي الزاي ولا اي..انت اتجننت
والدها/ممقصدش يا باشا والله حقك عليا انا انا هاخد بنتي وامشي كتر خيرك يا باشا
..ليتجه والدها نحوها/ تعالي يا بنتي نروح..تعالي معايا مش عايزه تشوفي اخوكي…ويضمها له ويقول/ ليه هربتي من البيت كل ده علشان رفضت انك تجوزي اللي بتحبيه تقومي توجعي قلبي عليكي كده يا عشق
عشق بصراخ ودموع/ ابعد عني متلمسنيش انت مش ابويا ولا عمرك حسستني اني ليا اب المفروض الأب يكون سند لبنته بس انت كنت عملي رعب في حياتي بتخوفني منك علطول عمرك ماعوضتني عن امي ولا عمرك فكرت تيجي تتكلم معايا وتعرف انا فيا اي..طول حياتي وانا عايشه معاك بتضربني وتعذبني..كان نفسي احس ان عندي اب بيحيني وبيخاق عليا
لينظر والدها الي راكان ويفكر/ انتي بتقولي اي يا بنتي بتقولي كده علشان مش عايزه ترجعي معايا صح
راكان/ مش كفايه تمثيل وكدب بقا يا استاذ محمد مش كفايه لحد كده حرام عليك انت اب انت حد يرضي يجوز بنته لواحد عنده45 سنه….لينصدم والد عشق
راكان/ دي بنتك يعني ضناك…انت مقبوض عليك يا استاذ محمد …اما بالنسبه لبنتك فاهي لقت اللي يعوضها عشق وتميم هيتجوزوا
…لتنظر عشق الي تميم…
تميم/ عارف انتي هتقولي اي يا عشق بس صدقيني انا بحبك ومش زي مانتي مفكره اني شفقان عليكي بالعكس انا من اول لما شوفتك حبيتك…هاا تقبلي تتجوزيني
فاطمه/ انتي لسه هتفكري يا عشق
لتبتسم عشق بخجل/ موافقه
ليخرج والدها مسدس ويصوب ناحيت عشق ويلحقه راكان
راكان/ حرام عليك اللي بتعمله ده هي وصلت معاك لقتل بنتك اتفضل معايا يا استاذ…….بعد مرور سنه
**راكان قبض علي محمد واتحكم عليه بالسجن المؤبد أما تميم وعشق خلاص اتجوزوا ودلوقتي عشق حامل وبيحبوا بعض اووي
عشق/ اااااه اااااه

 

 

تميم بخوف/ اي يا عشق هتولدي ولا اعشق/ اولد اي تؤتؤ مش شهري اصلا
تميم بخوف/ اومال مالك في اي انتي كويسه اجبلك دكتور
عشق بضحك/ اومال انت اي يا حبيبي
تميم/ اه صح
عشق بضحك/ هات ايدك كده..ابننا بيتحرك شايف
تميم/ بحبك يا عشق🖤
عشق/ وانا بموت فيك يا حبيبي ❤️
تمت بحمد الله يا قمراتي 🖤🖊️📖

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق التميم)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى