Uncategorized

رواية صرخة فتاة الفصل العاشر 10 بقلم وفاء كامل

 رواية صرخة فتاة الفصل العاشر 10 بقلم وفاء كامل

رواية صرخة فتاة الفصل العاشر 10 بقلم وفاء كامل

رواية صرخة فتاة الفصل العاشر 10 بقلم وفاء كامل

وصلنا الفصل ال فات عندما 
ذهبت هند اليهم بعدما انهت الاتصال ببناتها
هند بتوتر.. ولاء جايه حالا ياحج
اما وفاء والدت صاحبتها عملت عمليه وهتبات مع صاحبتها ف الشقه عشان متبقاش لوحدها
عرفات .. وه كيف ده البنيه تبات بره فرشتها 
هند .. الضروره ياحج كتر خير البنت واقفه جنب صاحبتها
عرفات بتنهيده.. ماشي هبقا ابعت اسعد بكره يجيبها
هند بخوف .. ال تشوفه ياحج
عرفات .. انا جاي هنا يامرت الغالي عشان نوحد العيله
وطالب ايد بتك الكبيره لابني اسعد
هند بصدمه .. وفاء????
اسعد بصدمه اكبره .. وه يااابوي اتجوز ????
*ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*
ف الفيلا
وفاء ظلت بجانب محمود تعمل له كمدات
وكان طول الليل يخرطف م السخنيه وينادي ع ندي
محمود بالم وغير واعي .. ندى …… ندى
متسبنيش
اقتربت منه وفاء ووضعت يدها ع رأسه تتفحص درجه حرارته
احس بها محمود افتح عيونه ببطئ برؤيه مشوشه ورائ ندى امامه
محمود بتوهان وهو ممسك يدها التي ع رأسه .. ندى حبيبتي انتي هنا
وفاء بحزن .. ايوه يامحمود انا جنبك
محمود ببكاء .. وحشتيني اوي ياندى
اوعدك هنتقم م ال اذاكي انا خلاص عرفت مكانه هقف ع رجلي واوعدك هنتقملك ياحياتي????????
وقبل يدها برقها بين دموعه
وفاء بحزن عليه .. نام دلوقتي يامحمود
محمود ببكاء .. لا ياندي متسبنيش متسبنيش
نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدى???????? 
بقلمي وفاء كامل
وفاء بلهفه .. انا هنا ياحبيبي
حاول ان ينظر اليها ولكن الرؤيه مشوشه
وضع يده ع جبينها ونظر ف عيونها وكذلك هي تقايبلت عيونهم ببعض
وقام بتقبلها بدون اراده وانسجمت معه وفاء ولا تعلم لماذا لم ترفض
بعد فتره تركها لتاخذ انفسها وظل ممسك بيدها وهو يقولها لها .. اوعي تمشي تاني انا بموت م غيرك
وفاء .. انا جنبك متخفش مش همشي
نظر اليها يابتسامه واغمض عيونه ونام
حاولت وفاء ان تسحب يدها م يده لكنه كان مثبت ف يدها لا يريد ان يتركها خايف لتذهب مره اخرى كما يعتقد انها ندى
وفاء ظلت تركه يدها له وباليد الاخرى كان تضع المنشفه ع رأسه وتسحبها بعد فتره تغطسها ف ايناء الماء المثلج وترجعها مره اخري ع رأسه ظلت طول الليل تعمل له الكمدات وهي قلقه عليه
ف هذه اللحظه دخلت اليها الخادمه نجلاء
نجلاء .. اجبلك جاجه تكليها ياانسه وفاء
وفاء .. تسلمي انا ماليش نفس
نجلاء.. بس انتي مكلتيش حاجه م الصبح
وفاء .. هو كمان مأكلش حاجه م الصبح
 اطمن الاول عليه وبعدين هاكل يانجلاء
نجلاء نظرت ليده الممسكه بوفاء بشده ابتسمت وخرجت بهدؤ
وقامت بالاتصال ع المدام زينب للتطمأنها ع محمود وحكت لها ما حصل معهم
ابتسم زينب ودعت ربها ان يحصل ما تريد
بقلمي وفاء كامل
*ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*
ف بيت نعمه 
 نعمه .. زي ما بقولك كدا ياهاجر مش عارفه اعمل اي 
هاجر.. ماتوافقي خلينا نفرح بيكي ياقلبي
نعمه .. اوافق ع واحد لا شوفته ولا اعرفه
هاجر .. طيب وافقي تقبليه وبعدين قولي قرارك
نعمه .. انا اتفاجأت لما ماما قالتي ف واحد متادملي انا اصلا رافضه الجواز لكن ماما زعلانه مني ومصممه اوافق
هاجر .. نفسها تفرح بيكي ياقلبي عقبال ما تفرح باخوكي
المهم وافقي تقبليه وبعدين حددي
نعمه .. تمام
هاجر يلا اسيبك انا بقا عشان انا ف النبطشيه بتاعتي ومش عايزه اسمع كلمه م دكتور ع كلامي ف الفون ههههه
نعمه بحزن ولا تبينه .. الله يسهلو واكيد الدكتور عمر معاكي
هاجر .. عادي مش فارقه
نعمه .. ازاي مش خطيبك واكيد فرحانه
هاجر.. انتي عبيطه يابنتي خطيبي اي معقول هخطب م غير ما اعرفكم
نعمه ..اومال اي ال قاله ده
هاجر بتنهيده .. هو قال كدا بس قدام الكل واسامه عشان يبعد عني
وطلب يتجوزني بس انا رافضه
نعمه .. حرامي عليكي ليه تعملي فيه كدا احمدي ربك انه بيحبك وبيموت فيكي
ليه تخسري حد ذيه
هاجر بدموع .. لان انا مش حابه ارتبط يانعمه
نعمه .. طب اي السبب بس بقالك كذا سنه ع الحال ده ورافضه تحكيلنا
هاجر بتنهيده .. عشان خاطري اقفلي ع الموضوع
نعمه بحزن ع صديقتها .. ذي ما تحبي بس كلامنا لسه مخلص ياهاجر
وقفلوا الهاتف 
بينما ظلت هاجر تبكي كلما تذكرت الماضي
بقلمي وفاء كامل
*ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*
ف بيت محمد رفعت
اسعد بعصبيه .. اتجوز واحدة جاهله يابوي ليه وكمان معرفهاش وعايز تغصبني عليها 
عرفات .. يا بني دي بنت عمك الله يرحمه وبعدين انت عارف بقا العادات بتاعتنا ممنوع بنت تتعلم
وكمان انا عرفت م مرت عمك انها معاها دبلوم
يعني متعلمه ومش جاهله
اسعد بعصبيه .. دبلوم اي بس دي مش م مستوايا يوم ما اتجوز يبقا معاها شهادات عاليه تشرفتي قدام الناس
بس يابوي م الاخر انا بحب واحده وعايز اتجوزها وبتشتغل عندي ف الشركه 
عرفات بغضب .. تاني يابني الموضوع ده ما قولتلك لا مش موافق عليها واصل دس مش م بلدنا ولا هتوافق تعيش معانا واصل
اسعد .. وانا مش هتجوز الا هي يابوي
اما ع بنت عمي ال عمري ما شوفتها ولا اعرفها وكمان تعليمها ع قدها
انت عارف كويس اني مش هتجوزها 
وده اخر كلام عندي
انا وافقت اجي معاك هنا عشان مزعلكش واصل مني لكن انا لازم اكون موجود ف شركتي ال ف المهندسين واباشر عملي
عرفات بغضب ..  يعني انت عايز تحرجني قدام مرت عمك بعد ما طلبنا ايدها ليك ؟
اسعد.. بس يابوي
عرفات بصرامه..  اااااسعد  انا قولت اخر كلام عندي هتتجوزها وتسيبك م البنت ال انت ماشي معاها دي يابني تلاقي مش بتحبك واصل وباصه ع الفلوس والمركز ال انت فيه انا لما شوفتها مرتحتلهاش واصل وقررت اخدلك بت عمك الله يرحمه
اسعد بغضب ..  طيب بس خليك فاكر كويس اني مش موافق عالجوازة دي وتركه وذهب لينام
اما ف الغرفه الاخري
هند .. وبعدين يا ولاء دبريني يابنتي
ولاء .. والله مش عارفه ياماما اقولك اي 
بس تفتكري وفاء هتوافق
هند .. اكيد لا 
طيب وعمك لما يعرف انها شغاله ومعاها كليه هيعمل اي 
ولو وافقنا ع الجوازه هتطر تسيب شغلها ال تعبت عشان توصله
وكمان ممكن تحصل مشاكل لو رفضنا
ولاء .. انا شايفاها شاب كويس وعنده مركز وعني وشركه
هند .. الفلوس مش كل حاجه يابنتي الاهم ان اختك ترتاحله ويكونوا فاهمين بعض بقلمي وفاء كامل
ولاء .. سيبها لبكره لما وفاء تيجي ويحلها المولاى م عنده
*ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*
ف المشفي
ظلت هاجر تتذكر الماضي وما حصل لها
اخذت تبكي بشده
flash bak
 هاجر .. ماما ماما
والدتها .. نعم یاروحی
هاجر .. ف واحد ع الباب عایزگ
والدتها .. یاتری مین ده استر یارب
تقدم للباب وتفاجآت به 
والدتها بصدمه .. ا… انت ????
الشخص .. عامله ای یاام هاجر
والدتها بحزن .. ای ال جابگ هنا بعد السنین دی گلها
الشخص.. وحشتونی
والدتها بصراخ .. لسه فاکر ان لیک بنت ومراتگ تسال عنهم لسه فااااااااگر
اول ما عرفت انی حامل سبت البیت وهربت بعد ما اختلست فلوس م الشرکه ولعبت بیها قماااار منک لله ابعد وسبنا ف حالنا بقا
زوجها .. ارجوگی سامحینی انا محتاجلگم اوی
ف ناس عایزین یقتلونی لو مسددتش لیهم فلوسهم ف خلال اسبوع
والدتها .. وجای لینا لیه ما یقتلوگ ولا تغور ف داهیه انا ذی ما ربیت بنتی السنین ال فاتت لوحدی اقدر اربیها لحد ما تخلص گلیتها وتشتغل
مش محتاجینگ ف حاجه وکادت ان تقفل الباب ف وجهه لگن اوقفه بیده
زوجها .. سامحینی یاام هاجر
لگنها قفلت الباب ف وشه وهی تقول المسامح ربنا
هاجر .. هو ده گان بابا یاماما
یعنی هو عایش ممتش
والدتها بتنهیده.. ایوه یابنتی ولازم تنسی ان لیگی اب دی غلطه وبدفع ثمنها لحد دلوقتی
بعد یومین هاجر نزلت لتذهب للکلیه گانت لسه ف اول سنه لها وتبلغ م العمر 19 عاما
قبل ان ترگب المترو
والدها .. هاجر
التفتت له وجددته نفس الشخص الذی اتی ٔالیهم ف البیت وعرفت انه والدها
هاجر بتوتر .. افندم
والدها بحزن .. حبیبتی انا باباگی
هاجر .. عارفه عایز ای
والدها .. لیه یابنتی المعامله ده انا بحبگ
هاجر بدموع .. وال یحب حد یهرب ویتخلی ع مراته وبنته طول عمری محرومه م گلمه بابا بشوف صحابی قدامی مع ابهتهم وحنانهم وخوفهم علیهم الا انا 
کنت بحسبگ میت وبدعیلگ دایما بس لما عرفت الحقیقه م یومین گرهتتتتتتگ
والدها اخذها ف حضنه .. متزعلیش منی انا جای اعوضگ ع ال فات واوعدگ هصلح کل حاجه ووالدتگ گمان هرجعها واخلیها تسامحنی
هاجر ببگا۶ .. بجد یابابا????
والدها .. ایوه یاحبیبت باباگی ????
کانت عیون اخری تراقبهم
اوصلها والدها الکلیه وذهب هو لگن توقفت سیاره امامه وخطفته
ف مگان ما 
 الزعیم .. اهلا اهلا
والد هاجر .. هو ف ای
الزعیم.. هو انت مفگر لما تختفی مش هلاقیگ
فین فلوسی یالا
وقام بضربه
والد هاجر بالم وهو ع الارض یمسح الدما۶ م فمه .. حاضر والله هتصرف واجبهالگ
الزعیم بخبث.. انا مستعد ارحمک ومش عایز الفلوس منکدبس بشرط
والد هاجر.. ای هو انا تحت امرک
بقلمي وفاء كامل
الزعیم .. عایزها
والد هاجر .. هی ای
الزعیم بخبث..  بنتك
والد هاجر بشهقه .. بس دي بنتي حرام اعمل فيها كدا ابوس ايدك اطلب اي حاجه وانا مستعد اعملها لاكن بنتي لااااااا????
الزعيم .. ده اخر كلام عندي
وامر رجالته، ،، خدووووووو
بعد فتره م التعذيب والضرب وافق ع طلب الزعيم
ثاني يوم ذهب لابنته ليوصلها الجامعه
هاجر بلهفه.. مالك يابابا اي ال عمل ف وشك كدا
والدها..  خناقه بسيطه ياقلبي
المهم انا عازمك ع الفطار اي رايك
هاجر بفرحه .. يلا بينا
اوقف والدها التاكسي وركبوا سويا
والدها كان يبكي ف صمت لاحظت هاجر دموعه .. مالك يابابا
والدها بدموع .. سامحيني يابنتي غصب عني مش بايدي ????
هاجر بعدم فهم .. انت بتتكلم ع يا يابابا
وفجأه توقف التاكسي امام فيلا كبيره 
هاجر .. هو في اي يابابا السواق وقف هنا ليه 
لكنه لم يرد عليها وظل يبكي
كانت ان تتكلم مره اخرى لكن هناك م فتح باب السياره وسحبها بالقوه
وهي تصرخ وتستنجد بوالدها ولكن لم يقدر ان يساعدها
وامر التاكسي ان يذهب
كل هذا تحت صدمتها ان والدها باعها للناس دي ظلت تقاوم وتصرخ ولكن لا فايده
تهجم عليها زعيم العصابه مره واثنين وثلاثه ولا يعيره صرخاها والامها
مرت ايام عليها لا تعلم كم تبقي م الايام ع تواجدها معه تحت الضرب والتعذيب والتهجم ع برائتها شئ فظيع
كانت والدتها تبحث عنها ف كل مكان وتبكي وكان كذلك عمر ووالدته يبحثون عنها
اما والدها سافر بعيد واختفى عن الناس ولم يظهر حتي الان
حتي جاء يوم نزفت فيه م شده العنف
لمر زعيم العصابه رجالته باخذها ف منتصف الليل ورميها ف الشارع
وجدها شخص ما ع الارض بين دمائها وملابسها المتقطعه واثار التعذيب عليها
اسرع بها للمشفي وهناك قاموا بالاتصال ع والدتهم بعدما فاقت هاجر وقالت لهم ع رقمها
ذهبت اليها والدها دون ان تخبر احد حتي عمر بانها وجدتها
الدكتور .. بنتك اتعرضت للاغتصاب اكتر م مره وعنف شديد وتعذيب ايضا وهي جسمها ضعيف مستحملش
جالها نزيف وتمزق ف الرحم للاسف احنا شيلنا الرحم ومستحيل هتقدر تخلف
الام م الصدمه وقعت ع الارض وفقدت الوعي وهي تصرخ .. هاااااااجر  ????
يتبع……
لقراءة الفصل الحادي عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!