Uncategorized

رواية عشق الطفولة الحلقة العاشرة 10 بقلم هنا

رواية عشق الطفولة الحلقة العاشرة 10 بقلم هنا 

رواية عشق الطفولة الحلقة العاشرة 10 بقلم هنا 

رواية عشق الطفولة الحلقة العاشرة 10 بقلم هنا 

سما: باباااا الواد دا بيقول اي ازاي انا مش بنتك؟ 

اسر بجدية: انا اسف يا بابا بس انا كنت بحسب انها عارفة

سما: عارفة اي يا متخلف اتكتم انت خالص بقى… رد يا بابا الكلام ال بيقوله دا صح

عادل: اممممم للأسف صح

سما انفجرت من العياط ووقعت في الارض: انتوا ازاي مش تعرفوني وازاي عايشة معاكوا المدة دي كلها ومش بتقولوا لياا ليه

سهير: اي يا عادل وانت يا استاذ خراا مش هتبطل هزارك البايخ دا.. تعالي يا روحي سيبك منهم ما تعيطيش هما بيهزروا معاكي والله

اسر بضحك عالي: المتخلفة صدقت(وانتو كمان صدقتوا هاا????) وبعدين يا غبية يا متخلفة البطاقة مكتوب فيها سماا عادل ازاي بقى مش هتكوني بنتهم انت متخلفة

عادل: قومي يا هبلة وبطلي عياط وبعدين من حبك لينا قوي بتعيطي ما انت كنتي عايزة تتجوزي وتسيبينا

سما سرحانة في ضحكة اسر:يخربيت امك اي الجمال دا يلاا

عادل: بااااه

سما: هااا اي عايز اي مني انا مخصماكوا كلكوا بقى وانا همشي من البيت دا ومش هتشوفوني تاني 

اسر بضحك: هتمشي فين ما احنا مش عارفين مين ال كان حطك ع باب المسجد عشان نرجعك له

سما: بس بقى يا بارد يا ابو دم تقيل يا حرامي

سهير وعادل واسر: حراااااامي؟ 

سما: اه حرامي هااا *دخلت اوضتها وقفلت الباب وسابتهم براا بيفكروا هو سرق اي

——–بعد شوية

اسر: سماا

سما:عايز مني اي يا خراا انت

اسر:اححححم لمي لسانك احسنلك…جايبلك شوكلاته عايزاها ولا اروح اديها ل سارة

سما:سارة؟ اااه لا عادي براحتك مش انت بتحبها يبقى هي اولى انها تاخد الشوكلاته روح ادهالها

اسر:تؤتؤ انا جايبهالك انت…وبعدين انت قولتي عليا حرامي ليه يا بت انت

سما:هاااا شكرا والله يا اسوري الشوكلاته جميلة

مسكها من شعرها:بقولك حرامي ليه

سما:اااه يا غبي 

اسر:هتخلصي ولا لا

سما:قولت كده عشان اممم عشان اممم عشان اااه اااه عشان سرقت قلب سارة وهي بقت بتحبك

اسر بغمزة:اممم سارة ولاااا

سما:اااه ااه سارة هي معجبة بيك ومستنياك تتقدملها

اسر غمز تاني:طيب انت مش هتزعلي

سما:هاااا

اسر على قفاها(تستاهل????):هو انا كل ما اكلمك تقوليلي هااا

سما:هااا قصدي ااه لاا لاا انا هزعل ليه يا متخلف انت

اسر:عشان اخوكي بقى هيهتم بواحدة تانية وهيجيب لها شوكلاته ومابقاش هييجي يقعد معاكي بالليل وتهزروا وتسهروا وتتكلموا مع بعض

سما:هاا قصدي نعمم هو انت لما تتجوز مش هتجيبلي شوكلاته ومش هتقعد معايا ولا اي

اسر مدد ع السرير وضم ايده ع قفاه ورجل على رجل????:لاا اكييد ما هي هتبقى واخداني عن العالم كله بقى ومش هفتكرك ولا اجيبلك حاجة

سما:ايييييه لا خلاص اتجوزني انا بقى مالييش فيه

اسر:وانا موافق

سما:هاا انا كنت بقول كده يعني بهزر بهزر يعني دا إلااا الشوكلاته يعني عشان كده انفاعلت ووووو

اسر:اسكتي خالص يا اسمك اي انت مش ناقصين تهتهة

سما:هي لحقت نستك اسمي

اسر:الصبر يا رب من عندك هو انت يا بنتي كنتي بتاكلي زبالة وانت صغيرة ولا اي

سما:ولاااا قوم امشي روح اتخمد عشان انا عايزة انام

اسر:تؤتؤ انا عايز انام في الاوضة دي

سما:هو انا عشان سيبتهالك مرة هسيبها التانية قوم يلاا

اسر:تؤتؤ نامي هنا انت كمان(مسك ايديها وحطها في حضنه ونام *للعلم هو حط ايديها في حضنه مش هي احسن دماغكوا تروح لبعيد????)

سما قلبها بينبض جامد وحست بحاجة غريبة:اي دا هو انا شكلي بحبه بجد ولا اي بس لا لا هو اخويا وبيحب سارة لا لا انا مش بحبه لا (فضلت قاعدة ع السرير لحد ما راح في النوم خالص وسحبت ايديها وراحت تنام في اوضته)

سما:اووف بقى انا مش بعرف انام غير في اوضتي بقى اترمت ع السرير وشمت ريحته فناااامت وهي مش حاسة

الصبح____

سهير: بت يا سماا اصحي يا به هتتاخري..اي دا اسر انت بتعمل اي هنا تاني يلاا وفين سماا

اسر:ايييي مش عارف سيبيني انام

سهير راحت اوضته لقتها:بت يا سما اصحي يا خنزيرة هتتاخري

سما:اممم ماشي يا ماما قايمه اهو *قامت ودخلت المطبخ وبتشرب

اسر:يااا فاطرة يا ام طويلة يا هبلة بتفطري يا صغننة

سما:بس يا متخلف انت مالك

اسر:يا ماما الحقي بنتك بتفطر وعمالة تشرب

سهير جات من ورااه ومسكت ودانه:وانت عايز اي يعني ما تفطر هو برضاها يعني وتاني مرة مش ليك فيه فاهم

سما بضحك:والله تستاهل عشان تبقى تلم نفسك تاني مرة

اسر:لا بقى انتو مجنونين كده واحدة تفطر والتانية تقول عادي اي الهبل دا

سهير:طيب اتلم بقى وشوف هتوصلها ولا اي

اسر:ما تخافش من الهبلة خاف من خلفتها

سما:سمعتك بتقول حاجة…الحقي يا ماما بيشتم عليكي ويقول هبلة

اسر مسكها من قفاها:بسسس بقى بسس اتكتمي ويلا خلينا نمشي

سما بتقلد الواد الصغير:طيب سيييب الشااكت بقى

اسر:اي ياختي

سما:سييب الشاكته سييب الشااكت(الچاكت????)

اسر:به غوري يلاا مش موصلك انا داخل انام

سما:خلاص خلاص انا اسفة يلاا تعالى وصلني وبعدين عشان تشوف حبيبة القلب يعني

اسر:اممم اسمها سارة

سما:نينينيني عارفة يا بارد

————–

يتبع..

لقراءة الحلقة الحادية عشر : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا

نرشح لك أيضاً رواية وجدت قلبي معك للكاتبة غادة محسن.

تعليق واحد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى