Uncategorized

رواية مجنونة آدم الحلقة العاشرة 10 بقلم رنا أحمد

 رواية مجنونة آدم الحلقة العاشرة 10 بقلم رنا أحمد 

رواية مجنونة آدم الحلقة العاشرة 10 بقلم رنا أحمد 

رواية مجنونة آدم الحلقة العاشرة 10 بقلم رنا أحمد 

في أمريكا :٠٠٠٠٠

في فيلا حاتم :٠٠

حاتم :نورتوا تيام اخباره ايه.

انجي بحزن وكره :هيكون عامل ايه زي ماهو.

حاتم بغمزه:اخبارك ايه ي شرسه انتي اه والله لولا الاتفاق الي بيني وبين ماكس مكنت حوشت نفسي عنك ابدا.

حنان بقرف :وانت مين قلك اني ممكن اخلي كلب زيك يقربلي.

حاتم بغضب:كلب ي روح امك وحياه امي لاربيكي اخود بس لفلوس من ماكس وبعدين هخليكي تشوفي العذاب ألون.

حنان بتحدي :ولا تقدر تعمل حاجه انت الي زيك عامل زي الفران الي بتستخبا في جحورها وقريب اوي هتنهي وتقع وتموت.

حاتم بغضب:نجوم السماء اقربللك ي روح امك انتي الي هتتدخيلي جحرك زي الفران مش انتي وبس انتي وادم باشا لما انزل فيديوهاتك الي هصورهالك في حضن ماكس اكيد هتبقا تحفه.

حنان بغضب:مش هيحصل ي حاتم وهتشوف.

حاتم بغضب:انجي خودي البت دي واختفي من قدامي والا قسما بالله هقتلها.

حنان بسخريه:لا وانت تعرف ربنا اوي ي اخويا ٠

انجي بخوف:يلا ي حنان يلا.

ليمسك حاتم هاتفه ويرن سريعا علي ماكس لياتيه الرد سريعا.

حاتم بغضب:انت فين ي ماكس ليه مجتش لحد دلوقتي وتاخد الزفته حنان دي بقا وتخلصني.

ماكس :خلاص انا وصله امريكا اصلا بليل هكون عندك سلام.

حاتم :سلام اووف اخلص بس من مقابله البوص وبعدين اشوف هعمل ايه ٠

♥️♥️????????????????????????????????????????????????????????????????

في الاداره :٠٠٠

عامر :شايف انك شفتوه شغلكم اهو.

ادم بمكر:في الأول والآخر كان لازم نسمع كلام سعادتك وننفذه.

احمد بخبث:طبعا سعادتك.

ادهم بمكر :اكيد سعادتك.

عامر بانتصار:تمام بعد بكره انشاء الله هيبقا عندنا اجتماع مهم لمجموعه قضايا جديده.

ادم :وليه مش بكره سعادتك.

عامر بارتباك:اصلي مسافر النهارده وراجع بكره بليل بس هسبلكم ملفات القضايا الجديده تتدروسوها لحد مارجع تمام.

جميعهم :تمام سعادتك.

عامر :تمام عن اذنكم.

ادم بخفوت :خد بالكم من ارتباكه في الكلام.

احمد بهمس: طبعا باين كده.

ادهم :اقطع دراعي اما كان مسافر امريكا وهيقابل حاتم.

اللواء صلاح: مالكم في ايه.

ادم :عامر مسافر وشكله كده على امريكا.

ادهم :انا بقول نراقبه ونعرف هيسافر فين ولو امريكا نسافر وراه ونخلص بقا.

ادم بقلق:هو ده الي هيحصل انا قلبي مقبوض علي حنان مش قادر استمر في اللعبه دي خايف اخسرها ٠

احمد :اطمن ي ادم حنان هترجع سليمه انشاء الله ٠

صلاح :طب يلا وراءه بسرعه وبلغوني لو اتاكدوا انه مسافر امريكا وراءه علطول وبلغوني علطول وتواصلوا مع امجد تمام.

جميعهم :تمام سعادتك ٠

????????????????????????????????????????????????????????????????????????

في امريكا :٠٠٠٠٠

في فيلا حاتم :٠٠٠

حنان بخفوت :انتي متاكده ي حماتي انه غار في داهيه.

انجي :ايوه اطمني ي حنان.

حنان بارتياح :تمام تعالي ندخل اوضه مكتبه اكيد هنلاقي الي بندور عليه.

في غرفه المكتب:٠٠٠٠

حنان :اكيد الاب توب ده عليه كل المعلومات واكيد عليه كل الفيديوهات الي بيهددك بيها انتي وكل البنات الي بشتغل معاهم وكل الصفقات المشبوهه الي بيعملها.

انجي بياس :متتعبيش نفسك حاوله اني افتحه قبلك للاسف جربه كل حاجه مقدرتش اوصل ل رقمه السري.

حنان بتفكير : جربتي عيد ميلاده.

انجي:تفتكري واحد زي حاتم باجرامه ده ممكن يكون بالغباء ده ويعمل الباس ورد عيد ميلاده.

حنان:ايوه طبعا لانه اناني ومبيحبش الانفسه وممكن جدا يكون الرقم السري عيد ميلاد.

انجي :عيد ميلاده٣/٥/٧٨.

حنان بانتصار:تمام اتفتح.

انجي بسعاده:برافو عليكي ي حنان برافو.

حنان بحماس :الفلاشه بقا علشان نحمل كل صفقاته المشبوهه واسماء كل شركائه ونقضي عليهم تمام.

انجي بدعاء :يارب ي حنان يارب.

????????♥️♥️????????????????????????????????♥️♥️♥️♥️♥️♥️

في المستشفي الخاصه ب تيام :٠٠٠٠٠

في غرفه تيام :٠٠٠٠

كانت تجلس نور وهي تنظر لذلك الملاك بحزن شديد علي حاله.

(نور هي دكتوره مصريه سافرت من اربع سنين الي امريكا من خلال بعثه واصبحت مسؤوله عن حاله تيام دائما تقنع ذاتها انها تشفق عليه ليس اكتر لكن الحقيقه ان قلبها اصبح متيم عشقا بذلك الملاك النائم الذي لم تعلم عنه شياء سواء انه دخل في ذلك الغيبوبه منذ سنوات لتتدعي الله دائما ان يفيق منها.

ساره صديقه نور:كنت متاكده اني هلاقيكي هنا.

نور :مانتي عارفه ان دلوقتي معاد اشرافي علي تيام.

ساره بغمزه:لا وكله الاتيام باشا طبعا.

نور بارتباك:انتي قصدك ايه ده كله عطف عليه مش اكتر.

ساره بغمزه:لا ي شيخه عليا انا برضه ده انتي حبك ليه شيخ غريب الواحده تحب واحد من صوته من نظره عنيه من اهتمامه وانتي سبحانه الله بتحبي واحد مش معانا اصلا نايم بقاله سنين في غيبوبه وي عالم هيفوق منها امتا.

نور باصرار:انشاء الله هيفوق قريب انشاء الله.

????????????????????????????????????????????????????????????????????????

في شركه الطيران :٠٠

ادهم بتاكيد:فعلا سافر امريكابس بطيرته الخاصه.

ادم بغضب:الخاين وعملي فيها شريف.

احمد:المهم اننا لازم نسافر وراهم بسرعه ونكلم امجد كمان دي فرصتنا اننا نقبض عليهم ولا ايه ي ادم.

ادم :فعلا انا لعت رساله ل امجد وقالي انه مراقب حاتم وهيكون وراءه وهيبلغنا كلنا هنتجمع هناك وإنشاء الله هنقبض علي العصابه دي كلها.

ادهم واحمد:انشاء الله يلا بينا.

????????????????????????????????????????????????????????????????????????

في امريكا :٠٠٠٠٠

في فيلا حاتم :٠٠٠٠٠

حاتم :نورت ي بوص.

عامر:خش في الموضوع ي حاتم.

حاتم :اطمن سعادتك كله تمام الصفقه جايه جايه والبنات الفرنسيين بيشتغلوا في الموضوع ده ومعندهومش مشكله.

عامر:بس بسرعه انا منيم ادم واحمد وادهم بالعافيه ل حد الصفقه دي متم.

في الخارج:٠٠٠٠

امجد بغضب:العقرب جوه عامر الكلب.

ادم بحده:الي فكرنا فيه حصل.

ادهم:ده الي احنا توقعناه.

احمد بغضب :وعمال يدينا نصائيح.

ادم بغضب:جهزوا سلاحكم علشان نرتاح بقا من كل ده وننقذ البنات الغلابه دول ونعلم حاتم وعامر والي زيهم الادب ٠

امجد :يلا بينا.

في الداخل:٠٠٠

عامر : انا سيبالك كل حاجه من زمان وانت بتلعب بتوجيهاتي لكن الصفقه دي انا الي هبقا مسؤل عنها. 

حاتم:وماكس نقدر ندخله معانا.

عامر باستغراب:مين ماكس ده. 

امجد بحده وهو يشير سلاحه في وجهم :انا ماكس ي سياده اللواء٠

عامر بصدمه:امجد. 

ادم بغضب:والله ووقعت ي عامر كنت متاكد انك وراء كل الي بيحصل. 

ادهم:صح الي تفتكره موسي يطلع فرعون. 

احمد:والله وهتنور الزنزانه ي عامر باشا.

امجد بغضب للقوات:اقبضوا عليهم. 

عامر بحده :بتهمه ايه انشاء الله. 

ادم بغضب :احنامراقبينكم من زمان ي سياده اللواء خدوهم. 

ليقوموا القوات بالقبض علي عامر وحاتم تحت نظرات امجد وادم واحمد وادهم المنتصره بما حدث ٠

في داخل الفيلا :٠٠٠٠٠

حنان بلهفه:مالك قلبي وحشتني اوي ي قلبي.

ادم بعشق:انتي وحشتيني اكتر يروح قلبي عامله ايه ي نبض قلبي. 

حنان :الحمد لله ي غالي امسك الفلاشه دي عليها كل المعلومات الي هتتدين حاتم والي وراه زي مقبضت علي حاتم وعامر لازم تقبض علي كل الي وراهم علشان تجاره البنات دي تنتهي خالص. 

ادم بحب:حاضر ي روحي. 

انجي بدموع واشتياق:وحشتني ي ادم. 

ادم بصدمه عارمه:ماما 

يتبع..

لقراءة الحلقة الحادية عشر : اضغط هنا 

لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا 

نرشح لك أيضاً رواية رقية للكاتبة هاجر محمود.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى