Uncategorized

رواية حياة دون وعي الفصل العاشر والأخير 10 بقلم ملك

 رواية حياة دون وعي الفصل العاشر والأخير 10 بقلم ملك
رواية حياة دون وعي الفصل العاشر والأخير 10 بقلم ملك

رواية حياة دون وعي الفصل العاشر والأخير 10 بقلم ملك

سما بخضه: في ايي يكريمم فيييي اييي
كريم بوجع: بابا مااتت 
سما بصويت: بابااااااااا 
الوجع تمالك كل جسمي مكنتش قدره اعمل حاجه. فحياتي غير اني اعيطت واصوت مهما كان بيعملني ومهما كان برضو ابويا،(مبتحسش بقيمت اللي حواليك غير لما بيسبوك لوحدك). 
شويه ولقيت سعاد جت هيا وشهد قومت عليهم مسكتهم 
سما بصويت: نتيي السببب اللي كونتي بتقومي بابا عليا منك الللهههه نتي وبنتك يشيخه 
سعاد بزعيق وتمثيل: امشي يبت من وشي اوعي يلا يشهد نمشي 
مشيو ونا جويا نار فضلت علي الحال ده كتير
بعد مرور سنه “
عمر بفرحه: مش مصدقق انك هتبقي مراتي انهارده يسوسووو 
سما: بس يواد يعموره نا مبسوطه اكتر منك يبني
عمر وهوا بيرقص: اوباااا اخيرا بعد سنه هتجوزك 
سما: الاه مكانت ظروف بقا يلا الحمد الله
تلفوني رن رديت 
مريم: يلااا يزفته انزلي نا تحت ومعايا هنا عشان نجيب فستاني انا ونتي 
سما بضحك: حاضر حاضر نزله اهو 
نزلت وطبعا مريم هتتجوز علي ونا هتجوز عمر وكريم هيتجوز هنا صحبتو من الشركه هه وفيروز مامتنا كلنا ست الكل ويلا بينا نكمل بقا 
نزلت وجبت فستان تحفهه ومريم وهنا برضو تحفتين بجد وجه اليوم العالمي لي فرحنا احنا التلاته نا وهنا ومريم. 
مريم: الميكب ارتست بره يلا هدخلها 
عملت ميكب ولبست الفستان وفضلت باصه النحياه التانيه 
تلات سندريلي يناس 
طبعا دخل عمر وعلي وكريم 
علي راح علي مريم يشوفها وهيا كانت بتللف عشان ميشوفهاش 
وكريم راح لي هنا ونفس الحكايه كانت بتلف عشان ميشوفهاش 
وعمر حبيب قلبي جالي نا بس لفيتو عطول بصراحه وحضتنو مستنيه اليوم ده بقالي سنه يجماعه اللي هيبقا فيه قرهه عينييي 
عمر بحب: قمر اوي مشاء الله 
سما بضحك: نت اللي قمر يروحي يلا بينا 
كريم بضحك: قمورتي الحلوه الحلوه 
هنا بسكوف: بس يكريمم بتكسفف. 
كريم بضحك: وش كسوف يبت 
علي: اديلوووو يمريوم يقمر انت عسل ينااااس 
مريم بضحك: هه نا قمر اصلا يبني 
علي بحب: بحبك وبحب غرورك 
سما وعمر: يلاا يحبيبيا منك ليه 
كريم: بس ياش انت روح شوف جعفر مراتك 
سما بغضب؛ هيا مين دي يكريم 
كريم؛ هنا يروحي هنا 
هنا: ونبييي 
عمر: يلا يجماعه الناس زمنها زهقتت مننا 
خرجنا كلنا وكل واحد ماسك ايد مراتو علي انها سندريلي كل ده تحت عيون الناس اللي علينا كلنا قمرات. 
قعدنا نرقص ونضحك ونهزر وفاجاه لقيت النور اطفه
 1
2
ولقينا عمر و علي وكريم بيغنو ليا نا ومريم وهنا وطبعا طلعنا معاهم وابتدينا نغني كلنا فوق تصورير الجميع. 
كلنا بصوتت عالي وكل واحد بااصص لي مراتو:
عشانا وشوفنه اليوم اللي اشتقنالو 
تحضني قصدا الناس يحبيبي ومالو 
ما بقينا لبعض خلااااااص 
كل ده وكل واحد باصص لي مراتو مع فرحتنا كلنا بي بعض 
اسيل: الله يماما صوركو والفيدوهات بتاعتك نتي وعمو عاي وعمو كريم وطنط هنا وطنط مريم تحفهه 
زين: هاتي يرخمه اتفرج 
عمر وسما: بسسس منك ليه هاتو ه كفايه اخرجو العبو مع يوسف وايسل وقيس واسراء برهه 
سما: يلاااا يعمر يكريم يعلي احضروووو الغدا جاهز 
كريم وعلي وعمر و مريم وهنا: هاااالووو 
جريو بره عجنينه مع العيال اعع اطفال 
نيجي بقا نحكيلكو. 
عمر وسما جابو: زين وااسيل. 
علي ومريم جابو: يوسف واسراء
وكريم وهنا جابو: قيس 
وبكده تكون الروايه خلصت وياريت تقولو رايكو فيها وتفاعل كتير عشان تعبي ميرحش عفاضي يلا باااايي رايكو يهمني ????????! 
#تمت: بقلمي: ملك 
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى