Uncategorized

رواية حبيبي من الطفولة الفصل الثامن عشر 18 بقلم سندس المصري

 رواية حبيبي من الطفولة الفصل الثامن عشر 18 بقلم سندس المصري

رواية حبيبي من الطفولة الفصل الثامن عشر 18 بقلم سندس المصري

رواية حبيبي من الطفولة الفصل الثامن عشر 18 بقلم سندس المصري

حمزه اتصدم لما لقي الاوضه ضلمه بس الاضاءه خافته وكانت متزينه مليكه خرجت حطت ايدها علي عينه وبهمس وحشتني
حمزه باسها وحضنها وانتي كمان وحشتيني جدا 
مليكه بخجل ابتسمت ومسكت ايده وشغلت موسيقي هاديه واتغدوا سوا وجابت طبق قدامه متغطي
حمزه بإستغراب ايه دن
مليكه افتح وانت تعرف 
حمزه فتح لقي اختبارحمل ملفوف بورقه قرأها مليكه فتحت النور 
حمزه بفرحه قام شالها ولف بيها مبروك ياقمري 
مليكه بخجل الله يبارك فيك ياحبيبي 
حمزه عرفتي امتي
مليكه انهارده
حمزه احلي يوم في حياتي اقسم بالله
مليكه بحزن مصطنع عشان حامل بس اومال جوازنا ده ايه
حمزه بضحك  الله اكبر هنبتدي نغير بس انتي في الحته الشمال بردوا  وقرب منها ونسيبهم بقي
وعند حازم رجع البيت
حازم ملوكه 
ملك قلب ملوكه والله
حازم حضنها عامله ايه من غيري
ملك بخبث زي الفل
حازم بجد والله 
ملك بضحك تصدق اني احسن من غيرك يعني
حازم باسها
ام حازم عامل ايه
ملك بعدت بخجل ووشها محمر 
طيب هروح اقول لدادا تجهز الاكل
ام حازم  سعاد بضحك وحرج اتفضلي وخرجت ملك
سعاد بضحك يابني مش علاني كدا كسفت البت 
حازم بحبها ياسعاد
سعاد ربنا يخليكم لبعض ياحبيبي
حازم يارب
وتاني يوم كل واحد راح شغله
وعند زين 
عصام زين بيه
جو خرج من المستشفى 
زين تمام اوي 
عصام تأمرني بحاجه 
زين بخبث نسيبه يرتاح شويه من الضربه اللي خدها وبعدين اقولك نعمل ايه
عصام بضحك دماغك بتعجبني اوي والله 
زين بضحك تسلم ياصحبي
وعند حمزه
هايدي دخلت بالقهوه بتاعت حمزه بعد ماحطيت ليه الماده اللي بتحطهاله
هايدي بابتسامه خبيثه اتفضل ياحمزه بيه قهوتك
حمزه تمام جهزي الملفات عايز اراجع عليهم عشاني محتاجين امضاء زين
هايدي حاضر يافندم
طولت لبسي زي ماحضرتك قولتيلي مااخدتش بالك
حمزه بعدم اهتمام وباصص في الاوراق اللي قدامه  تمام اتفضلي انتي 
هايدي خرجت
وفونها رن
المجهول ها كله تمام 
هايدي بابتسامه تمام اوي
المجهول حاولتي تقربي منه
هايدي ده بقي المستحيل وحكتله ده حتي مابصش ليا ولا عايرني اي انتباه
المجهول حاولي وانتظمي علي اللي بتحطيهله في القهوه
هايدي تمام ياكبير
المجهول حسابك محفوظ متقلقيش
هايدي تمام ولسه هتتكلم لقيت زين جاي ناحيتها قفلت الفون بتوتر وهو لاحظ توترها  استغرب بس محطش في باله 
هايدي بهيام ايوه يازين بيه
زين بصرامه لانه ملاحظ نظراتها ليه حمزه جوا
هايدي اه يافندم 
دخل زين نسيبهم بقي 
وعند داليا ماسكه صور حازم وملك وهما مع بعض ماهي اللي كانت بتراقبهم هي المجهول اللي الشاب كان بيكلمها
وعملت فكره جهنميه
وعند فتون مليكه 
تعالي نروح لملك بقالنا كذا يوم مشوفنهاش
فتون هكلم زين الاول 
مليكه اوك وانا هكلم حمزه
ونسيبهم يكلموا ازواجهم
وعند ملك
الباب خبط الخدامه فتحت
لقيت بوكس متغلف ومكتوب عليه حازم
الخدامه بابتسامه اتفضلي ياملك هانم
ملك بإبتسامه متقوليش ياهانم انا ملك بس
سعاد الله يسهله اكيد حازم 
ملك بخجل ايوه فعلا
سعاد طيب ياحبيبتي انا طالعه ارتاح شويه
ملك بخجل مسكت ايدها تطلعها
سعاد بأبتسامه اراتاحي ياحبي 
ملك تمام ياقلبي 
فتحت ملك البوكس بلهفه لقيت فيه علبه دهب صغيره فتحتها بفرحه لقيت فيها كارت ميموري
استغربت ولكن قالت اكيد مفاجأة 
حطيت في فونها الكارت 
اتصدمت لما شافت
يتبع..
لقراءة الفصل التاسع عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية قيود من حرير للكاتبة سمسم

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!