Uncategorized

رواية اغتصاب رحم عذراء الحلقة العاشرة 10 بقلم رحمة محمد

 رواية اغتصاب رحم عذراء الحلقة العاشرة 10 بقلم رحمة محمد

رواية اغتصاب رحم عذراء الحلقة العاشرة 10 بقلم رحمة محمد

رواية اغتصاب رحم عذراء الحلقة العاشرة 10 بقلم رحمة محمد

فِ ذالك الحظه دخل حاتم.

وبصلها بزهول.

حاتم بدهشه:رحمه ازايكك..

رحمه بضحك :كويس، مطلعتش ندل ذي اخوك ونستني.

يونس :ندل اتلمي يبت.

رحمه بخوف :انا هفكرك، انا رحمه ال كنت من المؤتمر الصحفي ال ف لندن، وانت كنت ف المؤتمر، واخوك البلوه داا..

حاتم :اهدي يا اختااه هتفضحيني..

رحمه بهمس جنب ودنو :لسة بتاع ستات يلاه، كفاية اخر مره انقذتك من الفضيحه.

حاتم بنفس الهمس :فكك مني دلوقت هترجعي ل جوزك ال قولتي عليه.

رحمه بضيق :ملكش فيه.

جميله بضيق مصتنع :اي يست رحمه جيه عشنهم ول عشاني. 

رحمه :عشانك طبعا، بس انتي ف الشهر الكام.

جميله :دخله على الخامس.

رحمه بستغرب :معقول طب ليه كبيره كداا.

يونس بعمليه :متنسيش بكره معاد الدكتوره ماشي .

جميله :ماشي.

خرج يونس مسرعا

جميله بضيق :انا اسفه والله كانت مجرد حدثه وكمان، انتي عارفه كداا، هو انتي مش هترجعي ل جوزك.

رحمه :هو سألك عني.

جميله بستغرب :لا انا معرفش غير اسمو محمد لكن شكلو لا.

رحمه :اوكي.

________________________________

ف المخزن.

كريم بتعب شديد :انا كدااا هموت منكو ارحموني.

يونس ببرود :لو موت احنا هنستريح منك. 

كريم بخبث :مش هتعرفو مني حاجه ريحو نفسكو. 

يونس وهو يلكمه :لا هنعرف يا روح امك. 

كريم بحقد :ابنك ال ف بطنها من حقييي. 

يونس بغيره :هي ول ف بطنها مش من حق حد غيري يحيوان. 

كريم بخبث:لا هي بتحبني انااا، انا ال حطتو ف بطنها واوعدك هشيلو بأيدي. 

يونس بغضب:وانا هقتلك يا ابن ال***. 

___________________________________

ف الشركه. 

اسماء قعده ف المكتب ذي كل مره. 

حاتم :اي ال نزل الشغل انتي لسه تعبانه. 

اسماء :لا انا كويسه. 

حاتم :في اي حسه مش مظبوطه. 

اسماء:برد. 

حاتم :تمام انا ف المكتب. 

اسماء :تمام يفندم. 

حاتم بستغراب فندم. 

اسماء بدموع :غبي هنقذهم ازاي من الغبي دا. 

فلاش باااك. 

صحيت بليل على اساس اشرب نزلت المطبخ، سمعت صوت من الاوضي المقفوله. 

محمد :لازم اخد الجنين دااا، ولازم اتصرف. 

:…… 

محمد بضيق:ماشي سلام. 

تدخل اسماء للغرفة :جنين اي. 

محمد بتوتر :مفيش يا اسماء. 

اسماء :جنيننن اي رد عليااا. 

محمد بغضب :هيكون جنين اييي الجنين ال حربت علشان يدخل بطنها واحرق قلبها عليه. 

اسماء بصدمه انت مجنون تحرق قلبها لي.. 

محمد بضيق :ابني ومراتى ابني ال اليوم ال خسرتو فيه مراتي اختفت وبعدت كل دا كان بسببها، ان سعادتنا تدمرت كان سببها. 

اسماء بحزن على حالو :انت غلطان حزن مش بسببها، دا قدر وكان المفرود مراتك متبعدش هي ال قررت تنسحب مش غلط جميله ف أرادت ربنا. 

محمد بغضب :بس كانت السبب. 

باااك 

تسقطت دموعها بدون واعي، تحزن على حال اخها.

_________________________________

ف القصر.

جميله :انا مش عاوزه اروح ل دكاتره.

يونس ببرود :ولي يست هانم.

جميله بتوتر :كدا انا حره ابني وانا مش عاوزه اشوف دكتور.

يونس بغضب :جميله لااا م يبقى فيه سبب.

جميله وهي بتلف وشها :من غير سبب.

يونس بخبث:بتخافي من الدكاترة ول اي.

جميله بتوتر:لا لا خالص.

يونس بضحك :جبانه، يلا ي جميله عاوزين نطمن عليه..

جميله بتشجع :مشي.

بعد نص ساعه ف عياده للدكتوره.

الممرضه :استنو دقيقه هبلغ الدكتورة.

بعد ٥ دقيقة.

الممرضه :اتفضلو يفندم.

الدكتوره اتفضلي يمدام للكشف، ممكن تتفضل انت دلوقت.

يونس :تمام.

بعد ما خلصت الدكتوره.

الدكتوره :حامله مش طبيعي صح.

جميله :ايوا.

الدكتوره :عندي خبرين ليكو واحد حلو وواحد وحش.

يونس بخوف :في اي ي دكتوره.

الدكتوره :انت جوزها.

يونس بعد تفكير :ااه.

الدكتوره :لي مكنش طبيعي وهي كانت تقدر كدا.

جميله بتوتر :ظروف.

الدكتوره :عندك كام سنة.

جميله :19.

يونس بصدمه :هاا.

الدكتوره :انتي صغيرة جداا ان رحمك، يشيل ٣ أطفال وكمان مش تلقيح طبيعي

يونس بنفس الصدمه :3.

الدكتوره :ااه بطنها كبيره ازاي مختوش بكلو انو اكتر من واحد.

يونس بفرح :كويس.

الدكتوره :لا مش كويس، ف احتمال تخسرو واحد من ٣، غير ف خطر كبير على حياه الام، لأن سنها صغير، وباين جدا انها لسه بنت ومش هتولد طبيعي.

جميله بتوتر :يعني دا ف خطر عليا.

الدكتوره :انا بنصح ان الولاده تكون طبيعي ف امال ننقز حياتك، دا من الأفضل، وف احتمال 70 ف الميه تخسرو طفل من ال ٣ .

يونس وهوو بيمسك ايد جميله :تمام.

بعد ما خرجو من العياده كلها.

ف العربيه.

جميله وهي بتبصلو وترجع تبص قدامها تاني :ال بتفكر فيه دا مستحيلل.

يونس :ال ف دماغك مش صح.

وقف العربيه مره وحده وبصلها

يونس بجديه :لازم نتخلص من ال جوه بطنك دا.

جميله بصدمه :نتخلص منهم.

يونس وهو بيمسك اديها :اسف مش مستعد اخسرك.

جميله بستغراب كلامو :تخسرني. 

يونس بجديه :انا مش عاوز الأطفال انا عاوزك انتي، ومش عاوز اخصبك على حاجه. 

جميله بصدمه  :انا مش فهمه حاجه. 

يونس رجع مكانو وشغل العربية :انتي 19 سنه. 

جميله :هااا 

يونس :بقولك انتي عندك ١٩.سنه. 

جميله :اه. 

يونس :انتي طفله اوي. 

جميله بسخريه :وانت عندك كام سنة يخويه. 

يونس بحده :اخوكي. 

جميله بخوف :قصدي يبني، يا يونس بيه. 

يونس  : 30. 

جميله بصدمه :هاااا ازاي دا. 

يونس :شوفتي ازاي. 

جميلة :انت قد ابويه. 

يونس :ابوكي. 

جميلة :مش قصدي بس كبير حبه. 

يونس :انتي ال طفله، وكمان طفله حامل. 

جميله بتزمر:شكرا. 

_____________________________________

ف بيت رحمه. 

رحمه :اي يابه مين كان على الباب. 

الاب :محمد. 

رحمه بتوتر:اوعي تكون قولتلو اني هنا. 

الاب :لا بس باين غبيه التعب. 

رحمه بخوف :تعب ازاي. 

الاب بحزن :حرام ال بتعمليه فيه داا.. 

__________________________________

بعد ٥ ايام 

ف قصر يونس. 

جميله بستغرب :اي التحضيرات دي. 

الخدامه :الزواج بتاع حضرتك ويونس بيه. 

جميله بصدمه :جوزنا. 

جميله بصت حوليها وعلى الزينه

جميله وهي مشيه بتكلم نفسها :جوزنا دا اكيد اتجنن دا حته مقليش اه اكيد عاوز عااا لا مستحيل. 

حاتم بضحك :جميلة 

جميله وهي مبرقه :ها. 

حاتم بضخك :مالك بس شكلك يفطس ببطنك دي. 

جميله :اخوك اتجنن عاوز يخلينا نتجوز انهارده. 

حاتم :لا بكره على فكرة. 

جميله :لا برضو اتجنن ازاي، غبي فكرني هوافق عشان هو عنية خضره مثلا دا بعدو ابو لهب 

حاتم هو بيشاور بعنيه :جميله. 

جميله :بتعمل كدا لي، محسسني ان ابو لهب ورايه. 

حاتم :هو فعلا وراكي… 

جميله بصريخ وكانت بترجع ل وره ولسه هتقع مسكها من وسطها باديه الاتنين. 

انسحب حاتم ومشي

جميله بوشوشه :حاتم روحت فين حاتم. 

يونس بغضب :ملكيش دعوه بحاتمممم تاني. 

وبداء يضغط على وسطها. 

جميله :بتوجع ابعد. 

يونس بخبث :مش عاوزه نتجوز. 

جميله :انت بتقرب كدا لي يماماااا الحقيني. 

يونس بهمس:بكره مفيش حد يرحمك مني.

وسبها فتحه بقها ومشي. 

كان فيه ال بيرقبهم من بعيد بكل الحقن وغل وغيرره،ايوا هي ال جت ف بالكو دي سارة .. 

ف فيلا محمد. 

دخلت اسماء ل اوضتو ال كانت ف فوضه كبيرة، غير دقنو ال طولت. 

اسماء بصدمه :اي دا يمحمد. 

محمد بلا مبالاه :اي في اي. 

اسماء وهي بتبص حوليها وبتشاور:دقنك الاوضي، الحزن داا. 

محمد :هفرح حاضر وحياتي بتدمر. 

اسماء :بكره فرح جميله، لازم نروح خطتك بتنجح. 

محمد :ااه ااه خطتي،اخرجي يا اسماء. 

اسماء :لااا لازم تحلق دقنك دي وتخرج بطل قرف بقى.. 

محمد هو بيضربها بالمخده :انا قرف. 

اسماء :خلاص خلاص بس ونبي جهز نفسك لبكره عشان هروحلها بدري. 

محمد :مين عزمتك. 

اسماء :يونس بنفسو. 

محمد بغموض :تمام.. 

_________________________________________

بليل ف قصر يونس. 

ف جناح جميله. 

للباب بيخبط. 

جميله :ادخل. 

الخدامه وهي عنيها ف الارض :يونس بيه بعت لحضرتك الفساتين دي. 

ودخل عدد من الخدمات رسوهم ف الدولاب.

جميله بستغراب:دول كتير اوي. 

دخلت ف الحظه دي ساره. 

وهي تبص على الدولاب. 

ساره بخبث:الخدامه بتنضف ف البيت دا. 

جميله :عاوزه اي يساره. 

ساره بخبث :مش هرحمك ي جميله 

وحطت اديها على بطن جميله، وهخد ال ف بطنك، وبدأت تغرس ضوافرها. 

جميله رجعت لوره :اااه ابعدي ايدك عني، وعن ولادي يساره 

سارة..

يتبع..

لقراءة الحلقة الحادية عشر : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا

نرشح لك أيضاً رواية وعد للكاتبة نورا أحمد.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى