Uncategorized

رواية عشقت طبيبتي الفصل العاشر 10 والأخير بقلم ميسون عبدالمجيد

 رواية عشقت طبيبتي الفصل العاشر 10 بقلم ميسون عبدالمجيد

رواية عشقت طبيبتي الفصل العاشر 10 بقلم ميسون عبدالمجيد

رواية عشقت طبيبتي الفصل العاشر 10 بقلم ميسون عبدالمجيد

ماجد بشر:اه ي حلوة دكتور ماجد إيه فكرة إني نسيتك ولا ايه
داليدا بخوف:انت اكيد مجنون مجنون ابعد عني أنا بكرهك بكرهك
ماجد بشر: لا ي حلوة مش هبعد عنك أنتي ملكي أنا وبس فكراني هسيبك للمجنون إللي اسمه مالك دا
داليدا كانت لسة هتصوت بس ماجد حط علي بقها حاجة خلتها فقدة الوعي شلها وطلع بيها علي العربية
مالك بقلق: ياربي ي داليدا هنتأخر علي وأحنا حجزين
مالك فضل واقف شوية بعدين قلق جدا نزل جري ملقاش حد
مالك: ايه دا راحت فين فضل يرن عليها تليفونها مقفول ياربي ونبي سلمها من كل شر ي رب طبعا مالك قرب يتجنن وراح لادارة المول عشان يفتحو الكاميرات
عند داليدا ماجد وصل ودخلها الفله ورماها علي الارض
ماجد بشر: أنتي بتاعتي ي داليدا بتاعتي
داليدا بدوخة:ااااه أنا فين
ماجد: أنت في مملكتي ي حلوة   وضربها بالمسدس في رسها ونزلت دم اترزعي هنا علي ما اخلي الكلاب إللي برا دول يشددو الحراسة
عند مالك
مالك بغضب: يبن الكاااااالب ورحمة ابويا لوريك
الشرطة جت وعرفة الطريق من رقم العربية وراحو علي المكان وطبعا مالك سبقهم
عند داليدا ماجد كان رابطها من ايديها
داليدا بخوف: ياخي حرام عليك بقي أنت عايز مني ايه سبني بقي
ماجد بيضحك بشر: اسيبك أنا عندي اموتك ولا إني اشوفك مع المجنوون دا بقي أنا اتسجن واترفد من شغلي بسببكم والله لوريكم
داليدا: مالك مش هيسبني وهو زمانه جاي وهيموتك
ماجد:ههه طب منا عارف انو هيجي منا كنت عامل احطياتاتي وموقف حراسة حولين الفلة ومش هخليه يلمسك هخليه يشوفك بس وانت بتموتي هههه
داليدا: منك لله منك لله
مالك وصل علي المكان وكان داخل بسرعة بس الظابط وقفه
الظابط: مالك اهدي متتهورش
مالك بزعيق: اهدي لغاية ما المجنون دا يموتها
مالك طلع جري وحاول علي قد ما يقدر يستخبي من الحراس ونط من علي السور ودخل بص من برة لقي داليدا مربوطة
مالك بصلها بحزن عشان متتكلمش وكسر الازاز ودخل
جري علي داليدا وفكها وحضنها وفضل يبوس في ايديها
ماجد: صقف ياااه لا بجد مشهد مؤثر انت صدقت إني غبي لدرجة ابين نمرة العربية وكمان ابان قدام الكاميرات لا وغير كدة وانت جاي الحراس مخدوش بالهم منك ليه فاكر نفسك مين
مالك بغضب وعنية بطلع نار: ورحمة ابويا ي ماجد إللي عملته دا هيخسرك كتير
ماجد: ههه مش مهم المهم انت عارف أنا ليه عملت كل دا عشان اخليها تشوفك وانت بتمووووووت
وهوب ماجد رفع المسدس وصوبه جهت مالك
داليدا قامت جريت: ماااالللك وخدة بداله الرصاصة وفي نفس اللحظة دخلت الشرطة ( ديما تيجو متأخر كدة????????) بس ماجد نط من الشباك وهرب بعربيته
مالك بصراخ: داليداااااا اطلبو اسعاف بسرررررعة
مالك فضل حاضن داليدا جامد وهما الاتنين اتملو دم
جت الاسعاف اخدة داليدا ومالك ركب معاها وأهلها كل دا في البطاطا ميعرفوش الفيلم الهندي دا
داليدا قعدة في العمليات كتير ومالك كله دم وقاعد حاتط ايده علي راسه عيلة داليدا جية تجري
الام: بنتي ي مالك بنتي فييين انطق
مالك بحزن: اهدي ي طنط في العمليات
الام بزعيق: ازااي هي مش كانت معااك (الست دي حربوءة اوي????)
خالد:ماما اهدي مش وقته الكلام دا أما نطمن علي داليدا
كلهم قعدو وباباها فضل يقرء قران
الدكتور خرج والكل جري عليه
مالك: ها ي دكتور داليدا عاملة اي
الام: قوول أن بنتي كويسة قووول
الدكتور: اهدو يجماعة الحمدلله دي نجت بصعوبة الرصاصة كانت جمب القلب بتلاتة ملي بس الحمدلله عدة
مالك بفرحة: بجد ممكن أدخلها
الدكتور:ممكن بس مش دلوقت هي لسة مفاقتش
الكل قعد وفرحان جدا وشوية ومالك دخل وقعد جمب داليدا
داليدا بتعب: كنت هموت واسيبك لشمس ي مالك
مالك بضحك: الله يخربيتك أنتي في ايه ولا ايه وبعدين كلمة الموت مسمعهاش تاني فاهمه
داليدا بتعب: هه شوف مين بيتكلم عم ضياء ذات نفسه????????
مالك: يا انتي اسكتي بقي أنتي تعبانه وبعدين أنتي عملتي فيها احمد السقا وراحة تفديني ما كنت مت ولا اتنيل يعني لو كانت جرتلك حاجة كنت هعمل ايه أنا ها
داليدا:مالك انت كل حياتي وأنا قلت الصراحة احسن تموت ????
مالك:بعشقك
داليدا: بحبك
الباب خبط
مالك: ي ساتر مين مفرق الجمات دا اكيد تيم اتفضااال
الظابط: حمدالله علي السلامة ي دكتور
داليدا بتعب:الله يسلمك
الظابط: أنا جاي بخصوص ماجد
مالك بغضب: حضرة الظابط أنا عيزة ياخد اعدااام
الظابط: اهدي ي بشمهندش إللي متعرفوش ان لما ماجد خد عربيته وهرب خبط في ترله وعرفنا انو مات
داليدا براحة: الحمدلله خلاص كدة خلصنا نرتاح بقي شوية
مالك:خلاص ي روح قلبي
الظابط:احم احم احم
مالك:????????
عدة الايام وداليدا خفت وعملو فرح كبييير جدا في يخت كبيرة وكان فرح جميل جدا وبردو زياد واميرة اتجوزو وتيم بردو ي قلب امه قاعد زي الجرجيرة ????????
بعد خمس السنين
تلا:ياااه ي مامي دي قصة جميلة اوي بس هو فعلا بابي كان مجنون
داليدا:تلا عيب كدة 
مالك من وراهم: اه ي توتو ي حببتي كنت مجنون بس مامي علجتني
داليدا بصتله وضحكت
داليدا: بحبك
مالك: بعشقك
تلا: احم احم أنا موجودة علي فكرة
الاتنين:????????
النهاية❤️❤️
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية غرام الوتين للكاتبة سمسم

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!