Uncategorized

رواية طفلة الآدم الفصل الحادى عشر 11 بقلم ملك محمد

 رواية طفلة الآدم الفصل الحادى عشر 11 بقلم ملك محمد
رواية طفلة الآدم الفصل الحادى عشر 11 بقلم ملك محمد

رواية طفلة الآدم الفصل الحادى عشر 11 بقلم ملك محمد

في الصباح  صحى آدم لبس بدلته ونزل يفطر مع اخته ومامته   آدم: صباح الخير  شهد: صباح الخير يا  حبيبي يالاا تعالى كل  هانم بمياعة: صباح النور يأستاذ ادم  آدم بصلها بقرف وقعد على السفرة ومردش عليها   ملاك وهيا نازلة من فووق  ملاك: bonjourماما bonjour اخويا حبيبي بقولك ياادم (بونجور يعني صباح الخير بالفرنساوي او يومك سعيد )  أدم: اامممم  ملاك: ممكن رقم غزل  آدم: لا  ملاك: باللة عليك وحيات امك القمر دي  آدم بغيظ: ماشي  هانم بخبث: هيا غزل لقتوها  آدم: ااه واسمها استاذة غزل وانشاء الله قريب هتقوللها غزل هانم لانها هتكون حرم ادم الخليفي  هانم بشر وصدمة في نفس الوقت: اية هوا حضرتك هتتجوز؟!!  آدم: اه في حاجة  هانم: لا أبداً  شهد بطيبة: مش هتقولي لأستاذ آدم مبروك ياهانم  هانم بشر: لا اكيد هقول ????????مبروك يأستاذ ادم  آدم: اللة يبارك فيكي عقبالك   ادم: يلا يملاك علشان هخدك في طريقي وشهودة انا هتصل بغزل تجيلك على اساس انك عايزاها وتكلمي معاها تمام  شهد: تمام ياحبيبي سلام ???? ملاك: سلام ????  عند غزل صحت من النووم لقت البيت كله هادي  غزل: ايااات ايااات  ايات انا بخاف من الضلمة انتي يابت  ايات وهيا بتطلع من المطبخ: اي نعم  غزل: اعاااا يخربيتك ايه ده  ايات: بعمل كيك شوكلاتة اي رأيك؟  غزل: دا انتي وشك مليان دقيق دا ايات: مش مهم اهم حاجة تطلع حلوة  غزل: اي الريحة دي  ايات: ريحة اي!!!!!! يلهوي الكيك اتحرقت  غزل بصدمة: يخربيتك الكيك اتحرقت   ايات وهيا بتطلعها: الحمدلله لحقتها  غزل: طب كويس حطي الشوكلت عليها عقبال بقا ماشوف التلفون بيرن  ايات: تمام  دخلت غزل تشوف مين لقت الاسم ادم  غزل: الو  آدم: الو يغزل  غزل: اية ياأدم صباح الخير  آدم: صباح النور بقواك امي عايزاكي تروحلها  غزل: لية فيه حاجة؟  آدم: لا مافيش بس هيا عايزاكي  غزل: تمام ماشي هلبس واروح  آدم: تمام ي مراتي المستقبلية وقفل  غزل باندهاش: يخربيتك ????????انا مبقتش فاهمة حاجة ????????????‍♀️ غزل: اياااات  ايات: نعم  غزل: آدم بيقولي اني اروح لمامته عايزاني  ايات: اوكى انا واخدة اجازه انهاردة  غزل: وانا بردوه   وهروح البس  ايات تمام   بعد ساعة وغزل عند مامت آدم  غزل: ماما شهد عاملة ايه  شهد: الحمدلله يحببتي عاملة اية انتي  غزل: كويسة اهوا ولهي  شهد: دايما  شهد: آدم قالي على موضعكم وانا حبيتك جدا زي بنتي ومافيش احسن منك زوجة لأبني انا عارفة ان الفرق مابينكم  9سنين هو قالي انك وافقتي بصي بقا انا جبتك هنا علشان نكلم برحتنا بصي اعتبريني مش ام آدم خاالص مامتك وبتفضفضي معاها  غزل: بص يماما هوا انا شايفة ان آدم شخص محترم وكل حاجة وابن ناس والعمر مش فارق معايا بس انا لسة صغيرة يعني كانت ممكن خطوبة سنتين و18سنة نجوز بس خلاص طلم ادم مصمم دلوقتي فا مافيش مشاكل بس عندي طلب ممكن ياريت اكمل تعليمي بعد الجواز   شهد: طبعاً هتكملي تعليمك كل دا هيتقاله علشان نكون على نور انا اعتبرتك بنتي زي ماهوا ابني وانا مرضهاش ان بنتي طلبتها متتنفزتش  غزل وهيا بتحضنها: ربنا يخليكي يارب لينا يماما  شهد وهيا بتحضنها: حببتي انتي تسلميلي   بعد شوية من كلام  غزل: تمام يماما شوفي حضرتكم امتى معاد الخطوبه ونبدا التجهيزات انشأ اللة   شهد: تمام يابنتي  غزل حضنتها ومشيت   في الليل  كانت غزل قاعدة وجمبها ايات  ايات بفضول: بتعملي ايه  غزل: ولا حاجة  ايات: ولهي  غزل: بكلم آدم عايزة افهموا اكتر راجل م مفهوم كدا تحسي في حاجة غلط  ايات: حصل اهم حاجة تفهموا بعض اكتر مش بعد الجواز تتفاجؤا بصفاتوا وعيوبوا وهوا هكذا  غزل: تمام بقولك اعملك فشار ????معايا  ايات: ماشي اعملي   عند آدم روح البيت لقى مامتوا مستنياة وقاعدة  آدم: اووه شهودة بنفسها مستنياني يجدعان  شهد بحب: تعالى اقعد عايزاك  آدم: خيرر ياست الكل   شهد: غزل جتلي واكلمنا وطلبت انها تكمل تعليمها بعد الجواز اية رايك؟  آدم: موافق طبعاً مافيش مشاكل انا اصلا كنت هخليها تكمل من غير حاجة  شهد: انا بوصيك يأدم على البنت دي كويسة ومحترمة تحبها وتعملها بود ورحمة واحترام وراعي فيها ربنا انت عندك اخت بنت انا بوصيك اهوا ????  آدم: في عيني ياأمي حاضر يلا هطلع انا بقااا انام علشان جاي تعبان من الشغل تصبحي على خير يارب  شهد: وانت بخير يحبيبي ربنا يسعدك ويفرح قلبك يارب ❤????✨
يتبع ……

< div>

لقراءة الفصل الثانى عشر : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى