روايات

رواية دموع معاقة الفصل التاسع 9 بقلم صباح عبدالله

رواية دموع معاقة الفصل التاسع 9 بقلم صباح عبدالله

رواية دموع معاقة الجزء التاسع

رواية دموع معاقة البارت التاسع

رواية دموع معاقة الحلقة التاسعة

جنات٠٠٠٠٠انا عايزه اروح الفلا ياماما لو سمحتي

الهام٠٠٠٠٠عايزه تروحي تعملي اي يابنتي هناك تاني

جنات٠٠٠٠٠انا عايز اروح اجيب حاجاتي وحاجات انس

الهام٠٠٠٠٠٠طيب اصبري على مايوسف يجي وهو ياخدك وجايبي اللي انتي عايزها

جنات٠٠٠٠٠بس ياماما انتي عارفه يوسف ممكن مايرضاش

الهام ٠٠٠٠٠٠يابنتي لو نزلتي من غير هايزعل وهايضيق منك

جنات٠٠٠٠٠٠طيب انا هروح ومفيش حد يعرفو اني نزلت بالله عليك ياماما وفقي وهخد ريتاج معايا

ريتاج ٠٠٠٠٠٠٠وانا موفقة

ياسمين ٠٠٠٠٠بس ممكن الوليه العقربه دي تعمل فيكي حاجة

جنات٠٠٠٠٠٠٠هههه لامتخفيش العقربه ان شاء الله زمانه نزلت من بدري انا هروح اجيب الحاجات وجي على طول

الهام ٠٠٠٠٠٠بس يابنتي

جنات٠٠٠٠٠من غير بس لو سمحتي يأماما

ياسمين ٠٠٠٠٠٠ياحجه الهام وانا هروح معاهم انا مش عندي شغل انهارده

الهام٠٠٠٠٠تبص لجناات بخوف طيب روحو بس ماتغيبوش

البنات نزل

في الفلا

ريهام ٠٠٠٠٠٠٠دي نصيبه لو سيف عرف حاجه عن جنات وانو هي اتجوازت لو عرف اي حاجه عن ماعملتي ليه ده ممكن يقتلني ده مفيش حاجة عند اسمها راحمه

جان٠٠٠٠٠٠٠اهدي بس يأماما هو هينزل امته

ريهام ٠٠٠٠٠٠٠هو هنا بس مش هايجي اللي بعد اسبوع

جني ٠٠٠٠٠٠٠بجد يأماما سيف هيجي بعد اسبوع

جان٠٠٠٠٠٠٠شوف الهبلة اجنا بنقول اي وهي بتقول ايه

الجرس يرن

ريهام ٠٠٠٠٠٠٠بخوف معقوله يكون سيف

الخدمة تفتح الباب

جان٠٠٠٠٠٠٠بصدمه انتي بتعملي اي هنا يابت انتي

ريهام ٠٠٠٠٠٠جنات انتي

جنات٠٠٠٠٠٠انا جاي اخد حاجاتي انا وانس

جني ٠٠٠٠٠٠٠هههه اي ياحلوه هو المكنكي مش قادر يجبلك اللي انتي عايزها علشآان كدا منزلك من تاني يوم تشحتي

جان٠٠٠٠٠٠٠ههههه والله معاكي حق وتبص على جنات بغيظ وبغل والله وجتيلي بارجلكي ياجنات بقاا انتي ياجربوعه تضربيني باقلم

جني٠٠٠٠٠٠دي ضربتني انا كمان قلم والله ياجنات لكسرك ايدك

ويروح عند جنات عايزين يضربوه

جنات٠٠٠٠٠٠٠تخاف من جني وجان

جان ٠٠٠٠٠٠تروح عند جنات وتجي تضربه

ياسمين ٠٠٠٠٠٠٠تمسك ايدي جان جامد مش عيب ياحلوه تضربي اختك وهي لسه عروسه

جني٠٠٠٠٠٠٠وانتي ان شاء الله اللي هتعرفين الصح من الغلط وتروح علشان تضرب ياسمين

ريتاج ٠٠٠٠٠٠٠تذق جني توقعها على لارض ماعش ولا كان اللي يرفع ايدي على ياسمين اختي لو كنتوا انتو زي الكلب ماتعرفيش يعني اي اخت ف في غيركم يعرف وبيقدار كمان

ريهام ٠٠٠٠٠٠٠بصوت عالي اي ياجنات جايبه الشحتين دول وجايه تتهجمي علينا في بتنا

ياسمين ٠٠٠٠٠مين شحتين دول بقولك اي ياعقربه انتي لو لسانك هيطول انا هقصهولك وتبص على جان وجني والعقرب الصغيرة دي ولو ايديهم تترفع تاني على جنات ان مش هكسرهم ايديهم انا هكسر ليهم دماغهم وتجي سيبا ايدي جان تعالي ياجنات نخد اللي احنا جينا علشانو

ريهام ٠٠٠٠٠٠٠تمسك ياسمين من درعها وهي طلعها على السلم هي وجنات وريتاج هو حد قالك انك دخلها جامع تروحي زي مانتي عايزه وحاجات اي اللي انتي جتي علشانه

ياسمين ٠٠٠٠٠٠٠تذق ريهام جامد ولو ماكنش جان وجني مسكوها كنت وقعت على لارض

جان٠٠٠٠٠٠لاء لاانتو بلطجي بقاا

جنات٠٠٠٠٠٠٠ولا بلطجي ولا حاجه انا جاي اخد حاجاتي وحاجات انس وهامشي والله ومش هرجع تاني

ريهام ٠٠٠٠٠٠انتي ازي تذقين كدا يابت انتي اظهر ان اخوكي ماعرفش ياربيكي وطلع التلفون وتعمل اتصال

المتصل ٠٠٠٠٠٠٠٠٠

ريهام ٠٠٠٠٠٠٠تعال خد مراتك اللي جايه تشحت على الصبح واخوتك اللي عاملين زي البلطجيه دول أظهر انت ماعرفتش تربهم كويس وتبص على جنات وياسمين وريتاج ولو ماجتيش خليل نص ساعة انا هعمل فيهم محضر التالت

جنات٠٠٠٠٠٠٠هو انتي كلامتي يوسف

ريهام ٠٠٠٠٠٠٠ايوا ماهو لازم يحكم مراتو كويس ويربي خواتوا من اول وجديد

ريتاج ٠٠٠٠٠٠٠٠يالهههههوي يوسف هيعمل اي فينا

ياسمين ٠٠٠٠٠٠ اسكتي خلينا نخد الحاجات ونمشي قبل مايوسف يوصل

بس كان يوسف قريب من الفلا ووصل قبل نص ساعة

الجرس يران
الخدمة تفتح

يوسف ٠٠٠٠٠٠٠واقف وعينو على جنات وخواتو البنات

جان ٠٠٠٠٠٠٠٠هو انت كنت مستنيهم على الباب ولا اي

جنات٠٠٠٠٠٠٠٠واقفه وخايفه من يوسف هي وريتاج وياسمين

يوسف ٠٠٠٠٠٠٠٠يبص لجان جان تفتكر القلم وتخاف من نظرة يوسف تجي بص علي لارض وسكتها

يوسف ٠٠٠٠٠٠٠يدخل ويروح عند جنات ويمسكها من ايديه جامد ويشده وراء ويشور لخواتو انهم يطلع

يوسف ٠٠٠٠٠٠٠ماشي ومسك جنات وراء

ريهام ٠٠٠٠٠٠٠لو مش قادر تصرف على مرتك كويس انا موفقه اخليها تشتغل خدمه في الفلا تاني

يوسف ٠٠٠٠٠٠يتكه على ايدي جنات جامد وعيونو لكنت بتقتل كانت قتلت جنات

حنات٠٠٠٠٠٠دموع تنزل من الوجع من مسكت يوسف ومن الخوف وهي عارفه يوسف وعارفه ان كلام مرت ابوها جرح كرمتوا وزعلو بس هي ماكنش قصدها ده كلوا

يوسف ٠٠٠٠٠٠٠يبص ريهام ويكتب ده يكون الموت اقرب لكي انتي وهي ويخد جنات وخرج من الفلا

في مكان اخرا

ست كبيره في التلفون ٠٠٠٠٠٠٠انا جنات وحشتيني اوي

سيف٠٠٠٠٠٠٠خلاص ياتيته انتي عارفه انا نزلت مصر ليه

ست سيف وجنات المدام حبيبه٠٠٠٠٠٠٠٠ده يكون يوم الهنا ياسيف يوم ماتجيب جنات عروسه على البيت

سيف٠٠٠٠٠٠ان شاء الله مش هرجع غير وهي معايا

المدام حبيبه٠٠٠٠٠٠٠٠توعدني ياسيف انك هترجع وجنات معاك عروستك

سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠بوعدك ياتيتة ان انا هرجع وجنات معايا عروسه وانتي عارفه سيف لم يوعد بحاجة بينفذها

سيف ٠٠٠٠٠٠٠٠ابن عم جنات وجان وجني وهو من اكبر رجال لاعمل بس طريق شغلو مش كويس ومفيش عندو حاجه اسمها رحمه وتفكيرو تفكير راجل صعيدي ولم بيعوز حاجه هو بيخده وبيقتل بكل دم بارد.سيف شاب جميل يتميذ بيعينو العسلي والشعر البني وجسم رياضي السن ٢٩ سنه

عند يوسف وجنات

يوسف٠٠٠٠٠٠٠يوقف المستكل قدام العمارة خواتو ينزلو و جنات تجي تنزل يوسف يمسكها بمعنا انتي خليكي

جنات٠٠٠٠٠٠تبصلو بخوف

ياسمين ٠٠٠٠٠٠٠اسمع بس يايوسف انا هافاهمك كل حاجه

يوسف٠٠٠٠٠٠٠٠يوسف يبصلها وشور لهم ياطلعو ويكتب ومفيش واحده فيكم تنزل من البيت وانا لم ارجع اتحساب معكم ويخد جنات اللي مش قادرة تسيطر على رعشت جسمه من كتر الخوف

يوسف ٠٠٠٠٠٠٠ماشي على طريق جنات اول مره تشوفوا

جنات٠٠٠٠٠٠٠هو احنا رايحين فين

وفجاه يوسف٠٠٠٠٠٠يقف قدام بيت كبير ويمسك جنات من ايديها

جنات٠٠٠٠٠٠٠تبص على البيت بخوف وتبص على مسكت ايدي يوسف

يوسف٠٠٠٠٠٠٠يخد جنات ويدخل بيها البيت

جنات٠٠٠٠٠٠تتفاجاة من منظر البيت من جوه ومن جمالو جنات بستغرب الله ده جميل اوي بيت مين ده

يوسف٠٠٠٠٠٠يسيب ايدي جنات ويبصلها ده بيتي

جنات ٠٠٠٠٠٠بصدمه انت بتتكلم ازي وازي ده بيتك

يوسف ٠٠٠٠٠٠يبص على منظر جنات ويضحك ايوا انا بتكلم وده بيتي

جنات٠٠٠٠٠٠بصدمها طيب ام انت بتكلم ازي كنت بتمثل طول الفطره دي بانك اخرس

يوسف ٠٠٠٠٠٠٠انا فعلاً كنت اخرس بس من سنه حصل حديث واتكلم بس ساعاته كنت حبيتك ياجنات وحبيت طريقة كلامك معايا وانا اخرس علشآان كدا انا رفض اعترف اني بتكلم
ويمسك جنات بحنان ام البيت ده انا لسه شري من قبل ماتجوزك بسبوع وبس لسه عايز صيانه صغيرة وشوية تنضبف وكنت حبيب لم إخلاص اعملك مفجاة انتي وامي َوالبنات بس كلام مرات ابوكي جرحني اوي ياجنات ليه روحتي هناك ياجنات ليه عايزه ديما تزلي نفسك ليه على طول بتسمحي انهم يدسو على كرمتك ويجرحوكي ليه ياجنات

جنات ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠بدموع انا اسفه يايوسف بس والله انا روحت علشآان اجيب حاجاتي وحاجات انس اخويا

يوسف ٠٠٠٠٠٠٠٠يمسح دموع جنات بحنان هشششش بس متخفيش مش هعمل فيكي حاجة بس تاني مره لم تعوزي حاجه قوليلي وانا هاجبهلك ومتخفش ياجنات انا شغلي كويس واقدر اجبلك كل اللي انتي عوزه صدقيني
اوعدين ياحبيبتي قلبي انك ماتسمحيش لحد من بعد النهاردة انو يجرحك او يجي على كرمتك

جنات ٠٠٠٠٠٠٠تحضنا يوسف بوعدك بس انتي اوعدني انك مش هتسبني مهم حصل

يوسف ٠٠٠٠٠٠٠٠بوعدك ياحبيبتي ان مش هيفرقنا غير الموت

جنات٠٠٠٠٠٠تمسح دموعه وتبص على يوسف واول مره تبص ليوسف نظره غير نظرة اخ َوتحس إحساس اول مره تحسو اتجه يوسف

ويوسف ٠٠٠٠٠٠٠كمان مش اقل من جنات ويجي موطي وبتردد ويبوس جنات

جنات٠٠٠٠٠٠واقفه ومش قادرة تسيطر على نفسها وتستسلم ليوسف

في الشقة

الهام ٠٠٠٠٠٠٠فين جنات يابت انتي وهي

ريتاج ٠٠٠٠٠٠٠اسكتي يأماما ربنا يسترها ويوسف مايعملش في جنات حاجه

الهام٠٠٠٠٠٠٠يالههههوي هو يوسف عرف ان جنات خرجات من غير اذنوا

ياسمين ٠٠٠٠٠٠٠٠٠ايوا والعقربه مرات ابوها قالت كلمتين خلت يوسف ويولع نار اكتر مكان مولع

الهام٠٠٠٠٠٠٠٠هو اي حصل وازي يوسف عرف انكم هناك

ريتاج ٠٠٠٠٠٠٠انا هحكيلك كل حاجه يأماما؟؟

سيف هيعمل اي لم يعرف ان جنات اتجوزات

ويوسف وجنات اتقبلو بعض خلاص

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية دموع معاقة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!