Uncategorized

رواية همست المراد الفصل الحادي عشر 11 بقلم رحمة تاج

 رواية همست المراد الفصل الحادي عشر 11 بقلم رحمة تاج

رواية همست المراد الفصل الحادي عشر 11 بقلم رحمة تاج

رواية همست المراد الفصل الحادي عشر 11 بقلم رحمة تاج

   ‏همسه حضرت الظبوط 
 ‏ ‏مراد قلبوه بدا يقف 
 ‏ ‏همسه ي كابتننننن الحقونييييي 
 ‏الدكتور دخل بسرعه اخرجيييي برهههه انتي اي جبك هنا 
 ‏الممرضه جات تشوفه و الدكتور
 ‏همسه وقفت قصد الباب و خايفه 
 ‏همسه ي امييي طيب كده هيموت و امها ي عني هتزعل علشان مش هتجبلوه هدوم العيد تاني و النجوم البلاستك هتتورث يعني ي ابني ده حته انت قمور و موز و البنات بتقع في دبديبك 
 ‏????????????????????????????????????????????????????????????
 ‏عند الكل 
 ‏  ‏همسه  جلها رساله طيب انا هخرج بس ثواني 
 ‏ ‏حمزه ريحه فين 
 ‏ ‏همسه قدام الباب بس و خرجت
 ‏ابراهيم كده ي فريد انت هتعيش معايه في القصر انت و اخواتك 
 ‏فريد مش عرف اقلك اي بس الحمد الله مستريحين جدا في عشتنا 
 ‏ابراهيم الرجوك ارجوك 
 ‏فريد بس اهدا حاضر هشوف الموضوع ده 
 ‏اميره هيبقا اسعد ايام حياتنا لم تعيشوه معانه 
 مازن اه ولهي و هنفرح مع بعض جدااا ي فريد مش هتندم ابدا 
 ‏فريد ابتسم ليه 
 ‏ابراهيم ابوكو ده كان اكتر من توام و اخ هو كان حياتي بس لم مشي حسيت اني روحي مشيت  بعيد عني 
 ‏حمزه الله يرحموهم 
 ‏ابراهيم الله يرحمهم 
 ‏ابراهيم فين همسه 
 ‏فريد معرفش اتاخرت 
 الممرض دخل ابراهيم بيه 
 ‏ابراهيم في اي 
 ‏الممرض مراد بيه 
 ‏ابراهيم مالوه 
 ‏الممرض قلبوه وقف 
 ‏الكل جري علي بره رحو علي الاوضه 
 ‏لقو همسه وقفه و دموعها نزله 
 ‏فريد في اي مالك 
 ‏همسه الكابتن الي الي 
 ‏ابراهيم اهدي ابنيييي مالو 
 ‏الدكتور خرج الحمد الله هو فاق 
 ‏اميره بفرحه شديد بجد بجد 
 ‏الدكتور اه ولهي فاق جوه و حضرتك 
 ‏همسه نعم 
 ‏الدكتور حضرتك هيتعملك محضر انك دخلتي الاوضه بتعت المريض و حولتي قتلوه 
 ‏الكل اييي
 ‏همسه بدموع ولهي ابدا ولهي 
 ‏ابراهيم لا لااا همسه متعملش كده 
 ‏همسه بعيط ولهي ابدا انا كانت بتكلم في الفون و مشفتش العنايه المركزه و دخلت لقيتوه دخلت اشوفه لقيت قلبوه بيقف 
 ‏الدكتور اسف بس لازم اعملك محضر 
 ‏ابراهيم لا مش هنعمل محضر ده بنت اخويه 
 ‏الدكتور بش
 ‏ابراهيم بعصبيه مبسش سمع اتفضل علي شغلك 
 ‏الدكتور حاضر ي فندم و مشي 
 ‏همسه عمي ولهي ولهي 
 ‏ابراهيم هششش اهدي و حضنها 
 ‏هسمه حضنتوه و انفجرات في العيط 
 ‏ابراهيم اهدي ي حبيبتي اهدي 
 ‏همسه ولهي انا كانت بشبه عليه دخلت اشوفه لقت قلبوه بيعمل زو زو 
 ‏ابراهيم هههه بيعمل ازاي 
 ‏همسه زو زو زو 
 ‏الكل انفجر ضحك 
 ‏ابراهيم ههههه طيب اهدي ي روحي اهدي بس امسحي دموعك ده واهدي بس 
 ‏همسه طيب انا هروح الحمام
 ‏حور ينفع اجي معاكي 
 ‏همسه تعالي ي روحي يله و مشيوه مع بعض 
نقلو مراد اوضه عاديه 
ابراهيم حمدالله علي السلامه ي بطل 
مراد الله يسلمك ي بابا 
اميره الف سلامه عليك ي مراد كده ي حبيبي متقلش انك ريح مهمه 
مراد اسف ي ماما 
مازن الف الف  سلامه عليك ي حضرت الباشا مصر كلها 
مراد ههه الله يسلمك يخويه 
ابراهيم اعرفك علي ولد عمك 
مراد عمي سيف 
ابرهيم اه حمزه و فريد و همسه مع حور في الحمام 
مراد اهلا ي حمزه اهلا ي فريد 
فريد الف سلامه عليك 
مراد الله يسلمك 
حمزه الف سلامه  عليك ي مراد 
مراد الله يسلامك 
مازن تعرف ي مراد عرفت مازن ازاي و حكالوه عرفوه ازاي و جاب حور المستشفي و فضل معاهم 
مراد شكرا ي حمزه 
حمزه بتشكراني علي اي انت اخويه 
مراد فين حور 
ابراهيم زمانها جايه 
مراد بتعب انا عوز اخرج من هنا 
ابراهيم استنه شويه.
مراد بابا مش عوزه اقعد هنا دقيقه 
الدكتور دخل اهلا بطل مصر الف سلامه 
مراد ابتسملوه الله يسلمك عوز اخرج 
دكتور بسرعه ده 
مراد معلش 
دكتور طيب بعد يومين هتخرج 
مراد لا هخرج انهارضه انا كويس
دكتور انت اي ده خرجنا رصاصه من قلبك اهمد هم يومين 
مراد انهارضضضه هخرج 
دكتور بخوف بس
مراد هخرج 
دكتور برحتك بس هتمضي اقرار لو حصلك حاجه مش علي المستشفي 
مراد همضي 
ابراهيم انت بتقول اي 
مراد معلش ي بابا 
حور دخلت مراد و حضنتوه الف الف سلامه عليك ي روحي 
مراد الله يسلمك 
همسه دخلت ي حور و بصت بصدمه لمراد 
همسه انت ي بتع البلاستك 
مراد انتي ي رخمه 
همسه …
مراد تصدقي انتي متربتيش وانا هربيكي 
يتبع…
لقراءة الفصل الثاني عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى