Uncategorized

رواية ملاكي الفصل الحادي عشر 11 بقلم نيللي ياسر

 رواية ملاكي الفصل الحادي عشر 11 بقلم نيللي ياسر

رواية ملاكي الفصل الحادي عشر 11 بقلم نيللي ياسر

رواية ملاكي الفصل الحادي عشر 11 بقلم نيللي ياسر

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️عند ادهم♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
ادهم: ملاك…انا عايز ملاك تحس بيه
زينب: ابعد عن ملاك يا ادهم انا عرفت اللي حصل
ادهم: والله ما كنت اقصد كل اللي حصل………….
زينب: يعني انت قابلت والدتك
تنهد ادهم بحزن وقال ..ادهم: ايوه 
زينب: طب لايه متكلمتش معاها أو حتي سمعتها حتي 
ادهم: انا مكنتش عارف اعمل ايه اتصدمت بوجودها
زينب: خلاص يا حبيبي…بس انت لازم تسمعها الأول
ادهم: طب وملاك
زينب: مالها
ادهم: ملاك مش طيقه تبص في وشي 
زينب: ملاك طيبه وهتعرف انك مكنتش قادر تسيطر على أعصابك وهتسامحك
ادهم: يا رب يا زوزو…يا رب
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️عند سهير♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
جمال وهو يمسكها من شعرها: روحتي تقوليله ايه سهير
سهير ببكاء: اه…سيب شعري ..اه
جمال: روحتي تقوليله ايه يا سهير
سهير: روحت أقوله الحقيقه اللي لازم يعرفها
جمال بغضب: انتي اتجننتي..ابنك ممكن يقتلني لو عرف حاجه
سهير: ابني لازم يعرف انت بتخطط لايه ..انت عايز تدمر ابني وكمان لازم أعرفه الحقيقه بتاعت زمان يا جمال 
جمال: قسما بالله يا سهير لو سمعت انك هوبتي نحيه ادهم تاني لهقتلك سامعه هقتلك..غوري من وشي
  ( ذهبت سهير وظل جمال يدبر لادهم)
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️عند حازم♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
اميره: تك…تك
حازم: ادخل
اميره: مستر حازم الورق ده عايز حضرتك تمضي عليه
حازم: طيب وريني الورق كده
  ( خد الورق وبيقرأه واميره مركزه معاه جدا )
حازم: طيب اتفضلي الورق انا مضيته
اميره: ( بصاله ومبتسمه ومش بترد)
حازم: يا اميره
اميره: ____
حازم: ( ضربها بالراحه علي رأسها)
اميره: ايه الغباوه دي
حازم: بقالي ساعه بكلمك وانتي بصالي ومش بتردي انا عارف اني مز وجامد بس مش كده يعني
اميره بغيظ: مين ده اللي مز ده عم عبده بتاع الفول اجمد منك
حازم بغيظ: عم عبده!!! ..منغير ما اشوفه بس انا اجمد
اميره: انا هخرج علشان متنقطش
حازم: اصبري علشان موبيلي بيرن
اميره: ( قعدت تاني وركزت مع معاه)
حازم: الو يا كوكي
كامل: انت ولا ابني ولا أعرفك
حازم: لايه كده بس
كامل: بقي تسبني امبارح كده ومطمنيش عليك بتلفون
حازم: والله انا جاي النهارده 
كامل: طيب لما نشوف يا حازم
حازم: انبي عسل يا كوكي
كامل بضحك: عمرك ما هتعقل..سلام
حازم: سلام
حازم: انتي لسه واقفه يا اميره
اميره بغيظ: اه عندك مانع
حازم بخبث: اه عندي اتفضلي بره بقي علشان اخد راحتي مع كوكي 
اميره: كوكي !!! مين كوكي دي 
حازم: تقدري تقولي قلبي وكل حاجه بالنسبة لي
اميره بدموع: ط..طب..عن.. أذنك
حازم: استني يا بت
اميره: عايز ايه من البت
حازم وهو يقف أمامها: انتي زعلتي لايه
اميره: وانا ازعل لايه
حازم: يعني بتغيري لا سمح الله
اميره: ابعد عني يا اض بلا اغير
حازم: يا اض!! ماشي بس لو قولتلك أن كوكي يبقي أبويا
اميره بأبتسامه: احلف
حازم: عليه الطلبات ابويا
اميره: طب..طب وريني صورته
حازم: ماشي يا ستي
اميره: هو ده ابوك
حازم: اه حلو
اميره وهي تأخذ الموبيل: ده مز المزز
حازم: وحيات خالتك
اميره: وحيات عمتي ..ده احلي منك بكتير
حازم وهو يأخذ الموببل: طب غوري اطلعي بره
اميره: طب هات رقم كوكي الاول
حازم: كوكي مين
اميره: أبوك
حازم: اطلعي بره يا بت بره
اميره بضحك: خلاص طالعه اهو
   ( بعد خروج اميره)
حازم: قال مز قال
اميره وهي تفتح الباب: المزاميز
حازم وهو يمسك مج: اطلعي بره
حازم: جننتيني يا اميره
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️عند ملاك♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
مصطفى: تك…تك
ملاك: ادخل
مصطفى: ملاك انتي كويسه
ملاك: الحمدلله انت اللي كويس
مصطفى وهو يمسك وجهه: ا..اه كويس
ملاك: مش باين عليك …مين ضربك كده
مصطفى: هو ادهم السويدي يقربلك
ملاك: لا
مصطفى: ملاك ارجوكي قوليلي هو لايه بيعمل معاكي كده
ملاك بتوتر: معرفش
مصطفى: يا ملاك احكيلي 
ملاك بتعب: أرجوك متضغطش عليا لما احب أحكي هحكيلك
مصطفى: ماشي يا ملاك عن أذنك
ملاك: مصطفى
مصطفى: نعم
ملاك: ادهم هو اللي ضربك كده صح
مصطفى: هن أذنك يا ملاك
  ( خرج مصطفى وملاك نامت من التعب)
♥️♥️♥️♥️♥️♥️عند أهل اميره ♥️♥️♥️♥️♥️♥️
 ( خالت اميره لسه راجعه من السفر مع ابنها وعايزه تجوز اميره لابنها محمود وقاعدين في الرسبشن بيتكلمو)
عزه: وطبعاً احنا مش هتلاقي زي اميره 
داليا: طبعا يا حبيبتي
محمود: يعني لما العروسه تيجي نقرأ الفاتحه
عدلي وهو يقف: ايه الكلام ده … مش لازم العروسه توافق
عزه: هو محمود ابني معيوب علشان متوافقش
داليا: لا طبعاً ده محمود ده زينه الشباب…اقعد يا عدلي
عدلي: يا عزه ابنك زي الفل بس العروسه لازم توافق الاول
محمود: وهي اميره مش موافقه
عدلي: احنا مقولناش حاجه قدامها خالص 
داليا: بس أن شاء الله هتوافق
عدلي: وبعدين يا حبيبي انت متعرفش اميره كويس انت لسه راجع من بره من شهر واحد بس
محمود: ايوه بس حبيتها
عزه: انت عايز تخرب الجوازه يا عدلي
عدلي: مين قال كده انا بقول ناخد رأي العروسه
عزه: طب عن أذنك بقي يا داليا لغايه ما تخدو رأي العروسه
داليا: لا استني نتغدي مع بعض
محمود: معلش يا طنط مره تانيه
داليا: ماشي هستناكي بكره
عزه: أن شاء الله 
  ( بعد خروج عزه ومحمود)
داليا: عدلي ..يا عدلي
عدلي: عايزه ايه
داليا: انت بتبوظ الجوازه يعني
عدلي: مين قال كده
داليا: انت 
عدلي: انا قولت اخد رأي البنت..ومش عايز كلام تاني
داليا: ماشي بس اميره هتوافق غصب عنها
♥️♥️♥️♥️♥️♥️عند ادهم♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
زينب بتعب,: روح اطمن علي ملاك
ادهم: زينب انتي تعبانه؟
زينب: لا انا قلبي مقبوض بس
 ( يطرق الباب)
ادهم: ادخل
: حمد الله علي السلامه يا زينب
زينب بشهقه: *****
يتبع..
لقراءة الفصل الثاني عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية المسمومة للكاتبة كوكي سامح

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!