Uncategorized

رواية حب غير مقصود الفصل الحادي عشر 11 بقلم نورهان هاني

 رواية حب غير مقصود الفصل الحادي عشر 11 بقلم نورهان هاني

رواية حب غير مقصود الفصل الحادي عشر 11 بقلم نورهان هاني

رواية حب غير مقصود الفصل الحادي عشر 11 بقلم نورهان هاني

ندا  مش فاهمه  
قاسم.  هفهمك بس مش دلوقتي  
ندا.  لا دلوقتى  اصلا لانى هعمل بلوك 
قاسم بغضب     نعم يختى طب اعملى  كده وخلينى  اموتك 
ندا. انجز. اقول 
قاسم.  بكرا فى الشركه 
ندا.  ماشى بس لازم بكرا 
قاسم. تمام 
مالك  الاكل طعمو يجنن تسلم ايدك  
ملاك.   عارفه  الله يسلمك  
مالك.  تصبحي علي خير  
ملاك.   تعال هنا اقعد وكلمنى 
مالك.  مش فايق ياملاك بكرا نتكلم 
ملاك.  كل يوم بكرا بكرا انا زهقت 
دخلت نمت وصحيت اتوضيت وصليت ولبست وقررت اروح الشركه  لمالك وافهم منو  
ورحت الشركه وقبل مدخل  مكتب مالك  عديت على المكتب بتاعى   واول مدخلت اتفاجت 
ملاك.  انت جيت امتى بفرحه  كبيره 
محمد.   لسه واصل امبارح وعرفت من امى الى حصلك وابوكى عمل فيكى اى والشخص الى اتجوزتى 
ملاك.  خلاص مش مهم  المهم انك جيت وجريت تحضنو وهو قام وحضنها جامد 
مالك كان فاتح الكاميرات  وشاف ملاك فى حضن محمد اتعصب جدا وخصوصا انو مكنش يعرف انها جت لا والاكتر انها فى حضن واحد ميعرفوش  وقام بغضب رايح عندهم  
اما ملاك 
ملاك بقولك اى 
محمد.  نعم 
ملاك.  تعال نفطر برا يالا انت واحشني  اوووى 
محمد. وانتى كمان وحشتيني ياقلبى ولسه هيكمل   كان واخد قلم وضرب من مالك 
 مالك.  انت مين ياحيوان 
محمد لسه هيرد ويدافع عن نفسو لكن ملاك مسكت مالك 
ملاك.  انت عبيط ازاى تعمل فى كده 
مالك. مسكه بغضب انتى تخرسى خالص  بتحضنى وتبوسى  كده عادى 
ملاك.  اخرص يامالك مسمحلكش  
مالك.  لسه هيضرب ملاك كان محمد مسك مالك بغضب   
محمد.  اسكت بقا انت كمان عاوز تضربها 
مالك.  مراتى وانا حر فيها 
محمد.  لا يابابا اختى وانا حر فيها 
مالك بعدم فهم     اختك مين هى اصلا ملهاش اخوات 
ملاك. بعياط  ليا ليا 
محمد قرب من ملاك وحضنها  وطبعا مالك مكنش فاهم حاجه  لا وكمان الغيره كانت تملكت منو  خلاص 
 بقلم  Nourhan Hany said 
مالك قرب من محمد وشد ملاك لحضنو 
مالك. فهمينى 
ملاك. مفيش رد 
مالك.  ردى عليا 
ملاك…….. 
مالك. بقولك فهمينى  
محمد تفهمك اى انت لو كنت سالت كنت عرفت 
مالك. اسكت انت 
محمد.   لا اله الا الله 
بص انا هشرحلك وامرى لله 
انا محمد ابن خالتها فى نفس سنها وكمان اخوات فى الرضاعه  كنا عايشين مع بعض واحنا صغيرين  بنلعب وناكل ونام ونروح المدرسه  كل حاجة  احنا اخوات وبعدين   انا سافرت واتجوزت واستقرت هناك  ولسه راجع وطبعا جيت اشوف اختى  فهمت يااا
مالك.  انا اسف ياملاك مكنتش اعرف وبعدين  يعنى اى حد غيرى كان هيشوف مراتو فى حضن حد غرريب كان هيعمل كده واكتر 
ملاك.  وانا مش مراتك علشان تغير 
مالك.  ملاك مش هنتكلم هنا نتكلم فى البيت 
محمد.  بيت مين انا هاخده معايا 
مالك.  نعم ياقلب امك انت انجننت ولا اى 
طبعا مينفعش  نغلط عيب ????
 مالك. مسك ملاك وشدها ليه انا جوزها وهتروح معايا شوف انت رايح فين  ومتخفش هطمنك عليها   محمد. ملاك. 
ملاك. خلاص يامحمد انا هروح معاه  متخفش عليا  
محمد. ماشى وحضنها ومشى 
مالك كان هيولع فى 
 ندا. كانت بتشتغل جه قاسم 
ندوشتى 
ندا. بطل تقولى الاسم دا 
قاسم. ليه ان شاء الله 
ندا. علشان انا مش ندوشتك  قاسم  ياسلام      ندا.   اه 
طيب  وهثبتلك بعدين  انك ندوشتى  
باى 
ملاك.  مالك 
مالك نعم 
انت اتعصبت ليه 
مالك. من اى 
ملاك. من محمد
مالك. هتعرفى بعدين  تعالى 
وراحو الشغل  
عدا الشهر على ابطالنا من غير حاجه  جديده 
بس طبعا قاسم عاوزه يعترف لندا بحاجه. ومالك مش عاوز يطلق  ملاك وملاك اتعلقت بمالك ومش عاوزه تطلق 
وندا. تايها فى مشاعرها 
مالك. اصحى ياملاك 
ملاك بخضه . انت اى دخلك هنا 
مالك بغمزه  عادى الاوضه بتاعت مراتى 
ملاك.  برا يامالك 
مالك. لا 
طبعا ملاك كانت نايمه وكانت لبسه شورت جينز  وتيشرت قصير وعامله شعرها ضفيره من على الجنب  واتخضت لما مالك دخل الاوضه  
ملاك.  قولت برا 
مالك. لا……. 
يتبع…..
لقراءة الفصل الثاني عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية إشارة للكاتبة دعاء الأنصاري

تعليق واحد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى