Uncategorized

رواية حب غير مقصود الفصل الحادي عشر 11 بقلم نور علي

 رواية حب غير مقصود الفصل الحادي عشر 11 بقلم نور علي
رواية حب غير مقصود الفصل الحادي عشر 11 بقلم نور علي

رواية حب غير مقصود الفصل الحادي عشر 11 بقلم نور علي

ندا:انا مش فاهمه حاجه
قاسم :هفهمك بس مش دلوقتي
ندا:لا دلوقتى اصلا لاني هعملك بلوك
قاسم بغضب:نعم ياااختي طب اعملي كدا وخليني اموتك
ندا :أنجز قول بقااا
قاسم:بكره في الشركه
ندا:ماشي بس لزم بكره ولما نشوف اخرتها معك
قاسم :تمام يا روحي
ندا:???????? 
******************************
مالك:الاكل طعمو يجنن تسلم ايدك
ملك:طب ما انا عرفه???? الله يسلمك
مالك:تصبحي علي خير
ملك:تعالي هنا اقعد كلمني
مالك :مش فايق يا ملك بكره نتكلم
ملك:كل يوم بكره انا زهقت
 دخلت نمت وصحيت صليت واكلت ولبست وقرارت اروح الشركة لمالك افهم منو
ورحت الشركة وقبل ما اتخل المكتب عديت علي المكتب بتعي وأول ما دخلت اتفاجت
ملك:انت جيت امتا بفرحه كبيره????????
محمد:لس واصل امبارح وعرفت من امي الي حصلك وابوكي عمل فيكي اي والشخص  الي اتجوزتي
ملك:خلاص مش مهم المهم انك جيت وجريت تحضنو وهو حضنها جامد
مالك كان فاتح الكاميرات وشاف وملك في حضن محمد اتعصب جدا وخصوصا انو مكنش يعرف انها جت لا والاكتر انها في حضن وحد ميعرفهوش  وقام بغضب رايح عندهم
(ربنا يستر ربنا يستر خدو من جيبو المطوه????????????????)
اما ملك
ملك:بقولك اي
محمد:نعم
ملك:تعالي نفطر بره انت وحشني اووووي
محمد :وانتي كمان وحشاني اوي يا قلبي ولسه هيكمل كان وخد قلم حلاوه من مالك وشويه ضرب كدا
مالك:انت مين يا حيوان
محمد لس هيرد ويدافع عن نفسو لكن ملك مسكت مالك
ملك :انت عبيط ازاي تعمل كدا
مالك :مسكها من درعها جامد انتي تخرسي خالص بتتحضني     وتتبسي كدا عادي
ملك:أخرس يا مالك مسمحلكش
محمد :ممكن تهدى وانا هفهمك كل حاجه دي اختي
مالك :مالك بعدم فهم اختك مين هي اصلن معندهاش اخوات
ملك بعيط :لا عندي
محمد قرب من ملك وحضنها وطبعن ملوكه مكنش فاهمه حاجه لا وكمان الغيره كانت تملكت منو خالص
(وولع نار الغيره.. وولع نار الغيره وقولي قولي????????????)
ملوكه قرب من محمد وشدو من حضن ملك
مالك : فهمني
ملك:مفيش رد
مالك:ردي عليا
ملك……
مالك:بقولك فهميني
محمد:تفهمك اي انت لو كنت سألت كنت عرفت
مالك :اسكت انت
محمد :لا إله إلا الله
بص انا هشرحلك وامري لله
انا محمد ابن خالتها من نفس سنها وكمان اخوات ف الرضاعة كنا عايشين مع بعض بنلعب وناكل ونروح المدرسه كل حاجه احنا اخوات وبعدين انا سافرت  واتجوزت ومعيا نور وعبدالرحمن واستقرت هناك ولسه راجع وطبعا جيت اشوف اختي فهمت يااااا
مالك :انا اسف يا ملك  مكنتش اعرف وبعدين اي راجل غيري كان هيشوف مراتو في حضن حد غريب كان هيعمل كده واكتر
ملك:وانا مش مراتك علشان تغير
مالك:ملك مش هنتكلم هنا كلامنا ف البيت
محمد بيت مين انا هاخده معايا
مالك:نعم يا روح أمك انت انجننت
طبعن مينفعش نغلط عيب ????????????????
مالك:مسك ملك وشدها ليه انا جوزها وتروح معايا انت شوف انت رايح فين ومتخفش هطمنك عليها  
محمد….
ملك :خلاص يا محمد انا هروح معاه متخفش عليا
محمد :ماشي يا حبيبتي وحضنها ومشي
مالك كان هيولع
ندا كانت بتشتغل جه قاسم
ندوشتي
ندا:بطل تقول الاسم دا
قاسم :ليه اناشاء الله
ندا:علشان انا مش ندوشتك
قاسم:يا سلام ????
ندا:اه
قاسم:طب وهسبتلك بعدين انك ندوشتي
باي
**********************************
ملك:ملوكه
مالك:ملوكه????
ملك :انت اتعصبت ليه
مالك :من أي
ملك:محمد
مالك:هتعرفي بعدين تعالي
ورحو الشغل
عدا شهر علي أبطالنا من غير حاجه جديدة
بس طبعن قاسم عاوزه يعرف ندا بحاجه. ومالك مش عاوز يطلق ملك  وملك اتعلقت بمالك ومش عوزها تطلق
وندا تايها ف مشاعرها
مالك:اصحي يا ملك
ملك بخضه:انت اه الي دخلك هنا؟
مالك بغمزه :عادي الاوضه بتعت مراتي
ملك:بره يا مالك
مالك:لا
طبعن ملك كانت نايمه ولبسه شورت جينز وتشرت مبين بطنها سيكا وعملها شهرها ضفيره من الجنب  واتخضت لما مالك دخل الاوضه
ملك :قولت برررررررررا
مالك قولت لا
ملك:عاوز اي بقااا
مالك:عاوز اتكلم معكي في موضوع مهم جدا جدا جدا
ملك :تمام اطلع وانا جاية وراك واللهي
مالك متتاخريش
ملك:تمام
يتبع…
لقراءة الفصل الثاني عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى