Uncategorized

رواية دم ملوك الفصل الحادى عشر 11 بقلم يمنى محمد

 رواية دم ملوك الفصل الحادى عشر 11 بقلم يمنى محمد
رواية دم ملوك الفصل الحادى عشر 11 بقلم يمنى محمد

رواية دم ملوك الفصل الحادى عشر 11 بقلم يمنى محمد

يونس.. فيه حاجات انت مش فاهمه ياعزوز
عزوز بعصبيه.. يعني قصدك ايه الا انا فاهمه ياولد العم انك بتهرب من وعدك ليا انك تتجوز ورد اختي
يونس… بس انا اتجوزت بنت عمي بأمر من جدي واختي
عزوز قطع كلام يونس. يعني ايه مش هتتجوز ورد يايونس
يونس… لو مفيش اعتراض اجوزها جوزه تانيه معنديش مشكله بس توافقوا انتوا
عزوز وانا كمان معنديش مشكله انت عارف انا عايز راجل لاختي يحميها انت عارف َخابر كل الحكايه يايونس
????????
يونس.. عارف اختك هتبقى مراتي احميها بروحي عيب كده 
عزوز… دا لعشم ياابن عمي. واهوا كمان انا اجود اختك
يونس… للأسف اختي تجوزت راض ان ابن عمي وهوبره مستني.. هي صحيح. فين ياسمين
عزوز.. اجوزت كيف
يونس.. موضوع كبير والله ياعزوز كان ضحك عليها وخد شرفها وةنش ينفع تتجوز واحد تاني كنت انت هترضي تجوز واحده حد نام معاها قبلك
عزوز.. كنت دفنتهم هما الاتنين سوا على العموم اهم شي اختي يايونس انا هسافر فتره طالما مفهتش جواز من اختك
بس اختي ورد انا مديها لسيد الرجال يعني هيحميها
يونس وهو يقرب جنبه ويقوله ماخلاص ياعزوز الموضوع القديم انساه هو مكنش بيدك وانت مكنتش تعرف يعني كان غصب عنك
انت مموتهاش  انا مكنتش تعرف
عزوز… والله يااخي ماكنت اعرف
(الموضوع ان عزوز كان بيحب بت اسمها اماني  اغني منه زمان وكانت بت العمده تبع بلده وكان ليها اخ اسمه سراج مسافر بره
بس البت دي كانت تعبانه في الرحم والدكتره كلهم قالوا متجوزش علشان لو اجوزت او حملت كده بتعرض نفسها للموت عزوز حبها وهي حبته امها كانت متوفيه ومرات ابوها وابوها كانوا قاسين عليها وقلبهم جامد عليها واخوها كان مسافر بره بيتتجر في السلاح  َمكنش لها حد حبت عزوز وهربت معاه واجوزته بس عزوز مكنش يعرف بموضوع تعبها واول ماحبلت صحتها ادهورت شويه في شويه لما ماتت عزوز ملهوش ذنب  بعت عزوز لابوها يجي يودعها  قبل مايدفنها  بتس ابوها رفض انه يجي يودعها وقاله مش هاجي غير لما اخد حق بنتي وحق الا في بطنها منك ياعزوز اول مااختك تتجوز وتحبل هموتها زي بنتي اماني ماماتت
ولما مات ابوها كتب لاخوها سراج جواب نزل على طول وقاله وصيتي تاخد حق اماني من عزوز وتموت آخره ورد زي ماقتل اختك علشان كده عزوز مش عايزها تجوز بس خايف ينحبس تاني وهي ملهاش حد فقال هيجوزها ليونس عاشان هويقدر يحميها ????‍♀️????‍♀️????‍♀️)
#حكاوي_يويو
#دم_ملوك
#يمني_محمد
يونس.. ياسمين فين ياعزوز
عزوز.. اختك معززه مكرمه مع ورد اختي
دخل يونس شاف اخته واحضنها واطمن عليها وقالها دا شعرك زي ماهوا امال سعر مين الا جاني في الظرف
ياسمين.. دا شعر ورد اصل ورد شعرها طويل اوووي
ورد كانت حلوه.. اووي  عزوز جاب الشيخ الماذون وكتب وجوز يونس لورد
َيونس خدها ورجع السرايا
ورضوان خد ياسمين ورجع داره
بس راض ان مكنش مظبوط وكان بيبص لياسمين من تحت لتحت
????????????????????????
#دم_ملوك
#يمني محمد
تعالوا نشوف ملوك
لقيت نفسها بعد مافاقت لبسه بيبي دول يجنن وتريان لونه اسود وهي اساسا فرحت اووي كانت فاكره انها رجعت ليونس ولبسه كده ليونس والناس الاخدوها هما الا ودوها ليونس
بس لاسف طلع كل دا كذب ومطلعش يونس طلع واحد بيكره الستات اووي علشان مرات ابوه كانت شريره ووحشه بيعذب الستات الايعرفها سادي يعني
وكان بخت ملوك الأسود انها  اتقدمت هديه لسه من ست صاحبه بيت دعاره
✋✋
عمل ايه في ملوك بقاا
…………….. 
في السريا
دخل يونس ومعاه ورد مراته الحديده
بدريه… بنتي فين ومين دي
يونس.. اطلعي فوق ياورد
ورد.. امرك وطلعت
يونس… معرفش بنتك فين َدي مراتك وروحي يلا على بيتك علشان ابنك خد اختي وروح البيت واختي تحطها في عيونك  سامعه ياام ملوك
بدريه.. انت اتجننت ياابن اعتماد كيف تتجوز وانت لسه مجوز بنتي ومش لاقيها انت ايه يااخي
يونس… مش عارف انا ايه بس إلا اعرفه اني عندي دخله دلوك وعريس ولازم اطلع علشان أطول راس عائله الشرقاوي وطلع بكل برود وسابها ✋✋✋
بدريه.. يافاجر باقادر وطلعت تجري  بره البيت زي العيله  باباي ياملوك
دخلت واحده مغطيه وشها لعلوان وقربت منها وقلتله كل إلا أمرت ببه حصل بس المشكله ان البت انخطفت َرتحت بيت اعوذوا بالله مش كويسه
علوان.. اهم شي انها غارت يازبيده
زبيده????????????????????????????????????????????????
يتبع
…..
لقراءة الفصل الثانى عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى