Uncategorized

رواية روح الفهد الجزء الثاني الفصل الحادي عشر 11 بقلم زهرة الظلام

         رواية روح الفهد الجزء الثاني الفصل الحادي عشر 11 بقلم زهرة الظلام

رواية روح الفهد الجزء الثاني الفصل الحادي عشر 11 بقلم زهرة الظلام

رواية روح الفهد الجزء الثاني الفصل الحادي عشر 11 بقلم زهرة الظلام

عند اسر 
نور كانت نازله تدور عليه بس لقت باب اوضة ندي مفتوح وشمت ريحة برفيوم اسر 
نور:اكيد لا يارب بلاش 
فتحت الاوضه ولقت اسر نايم عر*يان مع ندي 
نور بزعيق:ياخا*ين وس*خ ازاي تعمل فيا كده يا اسر 
اسر قام مفزوع وبيستوعب الي بيحصل 
اسر:نور انا…. 
نور:انت اي هاا طلقني يا اسر والا ورب الكعبه هاطلق نفسي منك بمعرفتي 
وسابته وجريت علي اوضتها تحضر الشنطه وندي كانت سامعه كل ده وقامت 
ندي:حرام عليك يا اسر انا عملت فيك اي عشان تعمل فيا كده 
اسر بخوف:ه….هو… انا عملت اي ؟!
ندي بخبث:اغت*صبتني وحاولت امنعك بس انت كنت عمال تقولي انا بحبك ياندي وهاتجوزك صح يا اسر هاتتجوزني 
اسر:انا لازم اروح ل نور 
اسر سابها وجري علي نور 
اسر:نور انا والله
نور:اسر لو سمحت انا راجعه مصر ورقتي توصلني 
اسر:لا مستحيل انتي مراتي فاهمه يعني اي وانا وانتي دايما بنتخانق بس…بس الخناقه إمبارح كانت كبيره وانا اسف اني مديت ايدي عليكي والله تتقطع ايدي يانور بس ماتسبنيش 
نور:كفايه بقا كفايه انا امبارح طول الليل مستنياك ترجع وقافل موبايلك وانا قلقانه عليك وانت مقضيها مع الهانم هاااا 
اسر:يانور والله مافاكر حاجه غير اني…. 
نور:كفايه كذب لحد هنا انت فاهم 
اسر:يانور والله انا…..
نور:ملكش دعوه بنور فااااهم نور انت قتلتها بدم بارد خلاص الي بينا انتهي 
وسابته ومشيت وهو فضل منهار ومش قادر يفتكر اي حاجه من ليلة امبارح 
اسر:ازاي مفكرتش ف……. 
……………
عند اسد 
جوري:اسد لازم اروح للدكتور بقيت تعبانه اوي ودايما عايزه انام 
اسد:اولا دكتوره مش دكتور ثانيا يلا البسي عشان نروح للدكتوره 
جوري لبست وراحوا للدكتوره 
الدكتوره:مبروك يا استاذ اسد المدام حامل
جور:يالهوي ايه؟!!
اسد:……..????
………….
عند عشق 
راحت الشركه وهي لابسه فستان ازرق قصير وفارده شعرها وحاطه ميكب خفيف وقعدت ف مكتبها واشتغلت وفضلت مستنيه عمر بس مجاش 
عشق:جني هو فين مستر عمر
جني :اي ده انتي ماتعرفيش ده خد اجازه انهارده لانه تعبان جدا في بنات بيقولوا شافوه بيعوم بليل ف بحر موجه شديد وجاله دور برد 
عشق:لا مكنتش اعرف طب انا هاروح اطمن عليه واخليه يقرا اوراق الصفقه الجديده
جني:تمام
سابتها ومشيت وعشق خدت الورق وراحت ل عمر 
عشق:ياربي اخبط ولا لأ طب اقوله اي طيب 
وبعد مناقشات كتير خبطت وعمر فتح وانصدم من جمالها لدرجة انه نسي كل حاجه وحشه حصلت 
عمر:ادخلي 
عشق:احم الف سلامه عليك 
عمر :هه عادي بقا كده كده هاتعدي وهاخف 
عشق حست انه قصده عليها وادايقت من نفسها اوي قعدت وطلعت الورق
عشق:ده ورق الصفقه خلصته وحطيت كل الشروط بس في شرط غ….. 
وقبل ماتكمل ق*بلها وهي مصدومه ومش عارفه تتحرك وهو بعد لما حس انها مش قادره تتنفس 
عشق:ا….انت ح.. حي…. 
عمر :انا بحبك 
عشق بصتله بكسوف:وانا كمان
عمر :طب لي ياعشقي لي رفضتي من الاول 
عشق:غصب عني كنت متلغبطه بس دلوقتي خلاص قررت امشي ورا قلبي 
عمر حضنها وهي لاول مره تبتسم وتحس بالامان فهل هاتستمر السعادة 
…………………
عند فهد
اسد راح ل فهد وحكاله هو وروح 
فهد:هههههههههههه انا مش عارف هاتبقي بابا جديد ولا جدو هههه
اسد:فهد انا مش ناقص كفايه عليا اصلا هرمونات الحمل بتاعة جوري 
فهد:طب خلاص خلاص هاتعمل اي بقا يا بابييي ههههههه
اسد:تصدق انك تافه انا ماشي يلا ياجوري 
كل ده  وجوري بتاكل 
روح:مراتك كلت نص فرخه وحلة رز لوحدها????
اسد:طب الحمدلله عقبالك بقا ياروح 
جوري وهي بتاكل:اسد عايزه ببس 
اسد:كرتونه ولا اتنين 
جوري:لا ياحبيبي واحده حلوه 
روح:هههههههه مجانين والله 
اسد:سبنالكوا العقل يا اختي 
…………………
عند ادهم 
ادهم خد حور وراحوا الشاليه بتاعه الي ف الغردقه 
ادهم:حوري 
حور:نعم 
ادهم:عايز بنوته شبهك
حور:لسه بدري يا ادهم واه صح عمو اسد اتصل وبيقولك مبروك هاتبقي اخ 
ادهم:ايوه كلمته و. …ايه هبقي اخ هي جوري حامل 
حور:هههههه اه مبروك يا ادهومي 
ادهم:ادهومك اي وزفت اي دي فضيحه لازم نقتلها 
حور:هههههههه يالهوي يا ادهم مش للدرجه دي 
ادهم شالها بحب:سيبك من جوري واسد خلينا ف ضحكتك العسل دي 
حور:بس اوعي يلا خد شور عشان ننزل البحر 
ادهم :من عنيا 
وسابها ودخل ياخد شور والفون بتاعه رن وحور ردت افتكرت اسد 
……:ادهم الحقني انا حامل 
حور:….????
يتبع…..
لقراءة الفصل الثاني عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!