روايات

رواية حب عمري الفصل السادس 6 بقلم لولا

رواية حب عمري الفصل السادس 6 بقلم لولا

رواية حب عمري البارت السادس

رواية حب عمري الجزء السادس

رواية حب عمري
رواية حب عمري

رواية حب عمري الحلقة السادسة

احمد لف يشوف مين اللي بيتكلم
احمد بستغراب فاتن
فاتن بحقد ايوه فاتن مستغرب ليه ماهو مش انت لوحدك اللي خسران
احمد مش فاهم قصدك انتي عرفتي منين اني بحبها اصلا
فاتن بخبث مش فاتن اللي تعدي عليها حاجه زي دي نظراتك يا دكتور وبما اني انا عايزه ولد عمي وانت عايز نيره يبقي نتفق ونبقي سوا
كريم بضحك اذا كان كده فانا معاكي
فاتن بخبث تمام اوي
———————————
في القصر
سميه مبروك يا حبيبت ماما
نيره حضنتها الله يبارك فيكي يا حبيبتي
مريم طب انا هطلع انا انام تعبت اوي علشان افوق بكره للحنه
فرح ورودي خودينا معاكي
نيره بضحك يا اندال سبتوني
رودينا تعبانين والله يا اختي معلش بقي وجاين من سفر
نيره بحب روحوا يا حبيبتي تصبحو علي خير
مريم وانت من اهل الخير
سميه طب يا حبيبتي هروح انا ارتاح
نيره ماشي يا ماما وانا هطلع اعد في الجنينه شويه
———————————–
في الجنينه
فهد ايه اللي مقعدم لوحدك ياعروسه
نيره عادي يا فهد مخنوقه شويه
فهد بحزن انتي مش عايزه كريم صح
نيره بدموع هتصدقني لو قولتلك محبتش غير اخوك
فهد بصدمه ازاي يعني
نيره بحزن. هحكيلك
وبعد ما حكت
فهد بدهشه مش معقول بجد معقول انتي وكريم بتحبوا بعض كده وعلشان كده كريم مش بيطيق فاتن خالص وكمان مريم شكلها عارفه علشان سالتني عليه
نيره بدموع اه بلظبط كده
فهد بحب باس راسها حقك عليا انا وربنا اهو بيعوضكم اديلو فرصه يا نيره
نيره بدموع مش بمزاجي بجد مش قادره انسي انه سبني
فهد وكريم بقي جوزك خلاص
نيره سيباها للايام بقي نشوف هترسي علي ايه
فهد ربنا يهديكم يارب
كريم وراه بغير انت يابني مفيش غير نيره اللي تعد معاها
فهد بضحك ترجمت انا دلوقتي علي العموم اسيبكم شويه
كريم بضحك ترجم ايه ماله ده
واكمل نيره ممكن نتكلم
نيره بجمود انا كنت ممكن امشي دلوقتي ومقفش لما انت دخلت زي مابعمل بس سبب واحد موقفني ان امي قالتلي ان جوزي ليه حقوق عليا وليه احترامه ولازم احطه في عيني وبصراحه هي ربتني علي كده فا اتفضل قول سمعاك
كريم ولما امك قالتلك كده قالتلك لما جوزك يبوس راسك قدام الناس تعملي كده وتبعدي
نيره بجمود ماهو مش مضطره اقبلك بلعافيه
كريم بغضب انتي بتضحكي علي نفسك وبتحبيني
نيره بثقه مين قالك كده
كريم قرب منها وحط ايده عند رقبتها وطلع السلسله واكمل دي
دي يا نيره قالتلي
نيره بدموع انا لبساها عادي
كريم لامش عادي ودموعك دي اكبر دليل علي كلامي انا بحبك يا نيره بحبك اووي ادينا فرصه نبدا حياتنا من تاني
نيره بوجع مقدرش يا كريم مقدرش انسي انك سبتني وتتجوزني بس لما جدك يؤمر واه انا مكسترش كلمت جدك زيك بلظبط بس فكره جوزانا هيبقي صوري وبسس
كريم بحده يعني ايه
نيره بحزن انت فاهم يعني ايه كويس شرط جدك انه يشوف عيالك ده مش مني ولفت ضهرها اتجوز بقي فاتن وحقق حلمه
كريم بصدمه من كلامها وانا مش هجبرك يا نيره
ومشي
نيره بعياط لنفسها انا بحبك يا كريم واكتر من نفسي بس بجد مش هقدر انسي بلسهوله دي
———————————–
تاني يوم الصبح
مريم بت يا نيره قومي يابت
نيره بتعب حاضر حاضر
رودينا قومي كده عايزينك موزه انهارده حنتك
فرح هي جمر من غير حاجه
نيره بحب حبايبي والله
وبدائو فعلا يجهزوا ونيره لبست رديس روز بيلمع وحجاب. نفس اللون وميكاب هادي
————————————
تحت في القصر
نزلت نيره وكل اللي حاضرين كانوا بيتهامسوا علي جمالها وانها قد ايه طالعه حلوه
سعاد بغل نيره
نيره بحب نعم يا مرات عمي
سعاد بخبث فين كريم
اكملت فاتن بخبث كريم في المندره مع الرجاله روحي ناديه يا عروسه امي عايزاه
نيره طيب هروح
فاتن لنفسها هيبهدلها علشان مفيش بنات من العيله بتروح هناك وسط الرجاله وضحكت بخبث
————————————
في المندره
الجد قاعد وبيضحك وبيتكلم مع الرجاله وفي مزمار شغال وناس بترقص بلحصنه
نيره ايه ده كل دي رجاله
الرجاله شافتها وهمس احدهم ازاي عروسه البيه كريم تيجي هنا وسط الرجاله واحد اكمل ماهي مصراويه علشان اكده متعرفش عادتنا وهنا كريم سمعهم وبص شاف نيره واقفه وسط المندره وبفستانها وشكلها ده
كريم بعصبيه كبيره اييه اللي جااابك هنا
نيره بخوف كريم انا جيت علشان
وكريم شدها من ايديها وراح بيها علي القصر ووقعها علي الارض
كريم بعصبيه انا قولتلك تخرجي برا القصر وكمان تيجي عند اامندره ومن غير اذني انتي اتجننتي
نيره بعياااط كريم والله فاتن اللي قالتلي اروح اناديك علشان طنط سعاد عايزاك
كريم بعصبيه مسكها من ايديها واكمل اطلعي اوضتك ومتنزليش
نيره بعياط حاضر وطلعت جري علي اوضتها
فاتن بخوف دي دي كدابه يا ولد عمي هبتعها كيف
كريم بعصبيه ضربها بلقلم واكمل قسمابالله يا فاتن لو عملتي لمراتي حاجه تاني لاهرد عليكي رد مش هيعجبك و هوريكي الويل بجد
فاتن بدموع تشكر يا كريم
كريم بعصبيه غوري من وشي
————————————-
في اوضه نيره
نيره بتعيط والبنات بتحاول تهديها
فرح يا حبيبتي دي عادتنا مينفعش اي بت تروح االمندره في وجود الرجاله مبالك بلعروسه ومتلوميش كريم هو غيران عليكي
مريم اه يا نيره وضرب فاتن حته قلم وقالها لو كلمتك تاني هيوريها
رودينا معلش حقك علينا احنا
نيره بعياط هاني وزقني قدام الناااس وتقوليلي معلش
فرح بحزن منتي عارفه كريم وعصبيته معلش يا حبيبتي
نيره بعياط عادي متعوده من امتي بفرق معاه اانا ولا مشاعري اصلا
مريم بحزن ربنا يهديكم
————————————
في المساء
زين غلط يا كريم هي ايش عرفها دي غلطه العقربه بنت عمك
الجد بعصبيه مكنتش تعاملها بلطريقه دي غير لما تسمعها
كريم بعصبيه يا جماعه انا لما شوفتها وسط الرجاله وكلهم بيتكلموا عليه وفي اللي حاطط عينه دمي غلي اعذروني
الجد بحزن ربنا يهديكم يا كريم وصالح مراتك بكره فرحكم
كريم طيب يا جدي
————————————
في اوضه فاتن بتتكلم في الفون
فاتن بغل اه ضربني علشانها
احمد بغيره انا مبقتش طايق الوضع ده
فاتن بغيره ولسه بكره جوزاهم هيتم رسمي
احمد بعصبيه بس متقوليش كده
فاتن احمد مش وقته لازم نتصرف علشان يطلقها في اسرع وقت
احمد حاضر اكيد هنلاقي حل
—————————————-
تاني يوم الصبح في اوضه نيره
نيره. بحزن ادخل
كريم بحب حبيبتي يا ناس
نيره ——-
كريم مش بكلمك
نيره ———
كريم بعصبيه لما اكلمك تردي يا هاانم
نيره بعصبيه خير يا كريم ايه جاي تبهدلني هنا كمان
كريم بحزن قرب منها وباس راسها حقك علياا يا نورعيني والله ما كنت اعرف ان الزفته اللي قالتلك تيجي وكمان انا غيرتي عليكي عمتني
نيره بعياط لا يا كريم انا بجد شايله منك اووي بجد
كريم حضنها انا اسف اسف يا قلب كريم خلاص بقي ومسح دموعها واكمل بضحك يخش كانت ايدي تتشل قبل ماضرب حبيبت قلبي
نيره بدموع بعد الشر
كريم بحب رفع وشها خوفتي عليا
نيره بكسوف ابتسمت وسكتت وكل ده وهو حاضنها ولسه رايح يبوسها الباب اتفتح راح اتخد وزق نيره
مريم بخضه اسفه اسفه كنت المفروض اخبط مش عارفه مالي
فرح بضحك ايه ياخوي مش جادر تستني شويه
رودينا بضحك ايه يا ابو نسب ده عييب اوي كده
نيره بكسوف عن اذنكم داخله الحمام
مريم بضحك هربت من كلامكم
كريم بحده انتوا ايه اللي جابكم دلوقتي هاا
فرح بضحك وغمزت قطعنا اللحظه
كريم بعصبيه انا غاير جتكم الارف واكمل نيره
نيره من جوه نعم
كريم بحب خلاص بقي حقك عليا متزعليش
نيره بحب خلاص يا كريم مفيش حاجه
مريم بضحك هو بعد الوضع ده وكان هيبقي في يا مفتريه
كريم بضحك يابت اتلمي بقي انا همشي احسن
فرح روح يا عريس يلا اجهز
—————————————
في المساء في اوضه كريم
زين بفرح دلوقتي بس اقدر اقولك مبروك ياصاحبي
كريم بحزن مش اوي كده نيره لسه مش راضيه عني شكلها هتتعبني اووي يا زين
زين نيره حقها يا كريم فاجاه شافت الشخص الوحيد اللي بتحبه وبتثق فيه وشيفاه مصدر امان ليها يطلع بيخدعها او يكسرها ويسبها يبقي هتفقد ثقتها في اي حد بعد كده فاتعب شويه مش مشكله في سبيل انك تملكها للابد
كريم بحب اكيد وانا عندي استعداد اتعب
فهد يلا ياخويا علشان تجيب العروسه
كريم بحب يلا
————————————–
في اوضه نيره
سميه بدموع قمر عليكي الله واكبر ربنا يحميكي يا بنتي
نيفن بفرح مش مرات ابني لازم تكون قمر
نيره تسلميولي يا حبايبي
وكانت نيره لابسه فستان فرح ابيض لامع ومطرز وله اكمام مطرزه بشكل رائع وحجاب بلطرحه وتاج عليه وميكاب ارتيست وكانت اميره وحلوه جداا
مريم بدموع قمر قليله بجد عليكي
رودي بجد انا اختي موزه ده انتي هتجنني كريم
فرح بضحك هو متجنن بيها من دلوقت مبالك لما يشوف القمر ده
نيره بحب حضنتهم ربنا يخليكم ليا
الباب خبط
سميه ادخل
ودخل كريم وكانت نيره مدياله ضهرها وفضل كريم يمشي في اوضتها لحد ماراح وشافها
كريم ساعتها من االفرح عيونه دمعت
كريم بحب ايه القمر ده بجد بسم الله مشاء الله زي القمر ربنا يحميكي يا حبيبتي
نيره بكسوف حطت وشها في الارض شكرا
كريم حضنها وباس راسها وبعدين خدها ونزل وبدا الفرح
احمد عجباكي قعدتهم مع بعض دي
فااتن بغيظ والنبي اسكت علشان انا دمي محروق
احمد بغل مش اكتر مني بس والله لهفراقهم
فاتن بشر ده كده كده هيحصل دلوقتي او بعدين
والناس باركت ليهم ورقصوا مع بعض سلو واليوم عدي بفرح
بعد الفرح
الجد بفرح يلا يا ولدي اطلع انت ومرتك وانت عارف عوايدنا. مش هوصيك
كريم. بجمود حاضر يا جدي
وطلع كريم مع نيره
————————————
في اوضه كريم
نيره بتوتر هو فين هدومي
كريم اكيد هتلاقيها في الدولاب الخدم نقلوهم
نيره اه ماشي
فتحت نيره الدولاب بس ملقيتش هدومها لقيت اغلابيه الهدوم بچايم قصيره وقمصان
نيره بشهقه ايه الهدوم دي دي مش هدومي
كريم ازاي يعني وريني كده
واكمل بضحك طب والله اللي عمل كده ده انسان بيفهم
نيره بغضب ده ليه انشاء الله متحلمش في حاجه يا كريم
كريم بجمود مبحلمش وقولتلك اني مش هجبرك
وسمعت صوت وش في الشارع
نيره ايه ده مالهم دول بيعملوا وش ليه
كريم بنفخ اووف ايه اللي مقعدهم تحت كده للدرجه دي
نيره في ايه
كريم اصل عوايدنا في الصعيد بيستنوا تحت علشان
نيره بمقاطعه وكسوف بس بس متكملش فهمت واتصرف ها اديني بقولك
كريم بحزن للدرجه دي عموما حاضر هتصرف وابتدي يخلع جاكته وفتح زرار قميصه
نيره بخوف انت بتعمل ايه اوعي تفكر تقربلي
كريم بحزن لا متقلقيش ومسك السكينه عور رجله ومسك القماشه حطها علي رجله وطلع البلكونه وحدفها وابتدت الزغاريط وضرب النار
نيره بصدمه انت ازاي تعمل كده انت هببت ايه وجريت جابتله شاش علشان تداوي الجرح
كريم بدموع لالا ابعدي عادي انا جرحي ده مش مهم انا جرحي الحقيقي هنا وشاور علي قلبه
نيره بدموع مش اكتر مني
ودخلت الحمام تغير واضطرت تلبس الشورت والتيشرت الكات
وطلعت بيهم وكانت مكسوفه جدا وحمدت ربنا ان لقيت كريم نام راحت جمبه ونامت وادتله ضهرها واتغطت وبعد شويه لقيت كريم بيشدها لحضنه اتوترت اوي بس بعدين استسلمت ونامت
—————————————-
تاني يوم الصبح
الباب خبط
نيره بنوم امم جايه ورايحه تقوم كريم شدها
كريم بنوم خليكي متقوميش
نيره كريم مينفعش ماما بتخبط وقامت لبست روب ابيض وقفلته كويس علشان محدش يحس بحاجه
وفتحت
نيفن بفرح حضنتها صباحيه مباركه. يابتي خدي يا حبيبتي فطاركم
نيره بحب الله يبارك فيكي يا ماما تسلم ايدك
نيفن افطروا وانزلوا اقعدوا معانا
نيره بحب حاضر
ودخلت بلاكل
كريم دي امي
نيره بجمود اه افطر علشان ننزل
كريم بجمود مليش نفس كلي انتي وقام دخل الحمام
نيره بدموع حتي فطار مش عايز تفطر معايا يا كريم وركنت الاكل وقامت تغير هدومها لدريس ابيض للعرايس ولبست حجاب بس كان شعرها طالع حته وحطت ميكاب
كريم طلع وكان لابس
نيره عن اذنك نازله
كريم بغضب نيرره
نيره بخضه في ايه خير
كريم ابتدا يقرب منها وراح لحد عندها ومسك شعرها ودخله كويس جوا الحجاب واكمل شعرك الحلو ده انا بس اللي اشوفه تاني مره شعرك يكون برا الطرحه تعاملي مش هيعجبك
نيره كريم انا مخدتش بالي انا مبعملش كده اصلا
كريم عموما انا بحذرك
نيره طيب في اي اوامر تانيه
كريم لا يلا هننزل سوا
————————————
في القصر تحت
الجد بفرح حبايب قلبي ربنا يخليكم لبعض صباحيه مباركه يا احلي عرسان
نيره باست ايده الله يبارك فيك يا جدي
كريم باس راسه تسلملي يا غالي
الجد بضحك رفعت راسنا ياض يا كريم
نيره علشان تغير الكلام قالت بسرعه صح يا جدي يلا علشان نكمل علاجك مش معني اني اتجوزت هنا يبقي انساك
الجد بحب اصيله يابتي
سميه مبروك يا حبيبي مبروك يا قلب ماما
كريم ونيره الله يبارك فيكي يا ماما
فاتن بغل مبروك
نيره قاصده تخليها تغير ومالك يا فتونه بتقوليها من تحت ضرسك ليه كده ده انا حتي بقيت مدام كريم الانصاري وشويه واجيب ولي العهد كمان
كريم بضحك اه. تصدقي عندك حق
نيره بصتله منا عارفه اني صح
فاتن بغيظ مش لو كملتي اهنيه ولد عمي مش هيستحملك وهيطلقك احنا مش شبهك
كريم بغصب فااااتن سبق وحذرتك مراتي ملكيش دعوه بيها مفهوم
نيره بدلع حطت ايدها علي رقبته يا حبيبي يا كيمو مضايقش نفسك خلاص انا مش زعلانه منها
كريم بعدم تصديق لا والنبي
نيره عملت براسها اه
كريم طب يا حبيبتي هروح اكلم زين تعالي يا. زين مكتبي عن اذنكم
سميه ورودينا احنا هنمشي بقي
الجد منتوا قاعدين يا بتي
سميه معلش ياحج هنيجي كل فتره بس علشان كليه رودي
سليم بحب هوصلهم يا جدي
الجد ماشي يا ولدي توصلوا بلسلامه وسلموا علي نيره ومشيوا
نيره هي فين مريم
مريم انا جيت تعالي علشان عايزاكي قبل ما امشي
الجد ده هما لسه ماشين يابتي حالا
فهد بحب عادي يا جدي هوصلها انا
الجد عايزه تقعدي اقعدي براحتك يابتي انا بس علشان فكرك يعني عايزه تروحي معاهم
نيره بفرح ماتخليكي يا مريم
مريم وشغلي
نيره خدي اجازه واقعدي كام يوم انتي كده كده عايشه لوحدك
فهد بحب ده يبقي البيت منور
الجد بضحك خلاص يابتي خليكي
مريم بفرح ماشي هفضل شويه
نيره بفرح يس يلا تعالي نطلع تعالي يا فرح
—————————————-
في المكتب
زين يعني ايه انت اتجننت والمنديل اللي حدفته
كريم هششش وطي صوتك يخربيتك اعمل ايه طيب هي رفضاني خالص
زين مش عارف بصراحه بس نيره بتحبك هي بس بتمثل انها جامده عليك
كريم وانا مش هجبرها يا زين براحتها
زين يا كريم مش اجبار هي بتحبك وانت لو استخدمت الحب وركنت الكرامه اللي انت مساكها دي هترضي عليك جرب
كريم بتنهيده انا شكلي فعلا بتعاقب علي كل اللي عملته
زين بضحك تستاهل والله
————————————-
في اوضه نيره
فرح ها طمنينا
نيره اطمنكم علي ايه
مريم بضحك احنا عرفنا ان خلاص بسبب الفرح اللي حصل تحت بس يعني ايه الدنيا اتصالحتوا
نيره بحزن كريم ملمسنيش اصلا
فرح بصدمه نعم ازاي يعني واللي شوفناه ده
نيره بدموع عور رجله
مريم بحزن ليه عملتي كده يا نيره ليه منعتي نفسك عنه انتي عارفه ان كده حرام وان الملايكه بتلعنك لان ده جوزك وده حقه وانتي كمان بتحبيه ايه المانع انسي بقي وسامحيه
نيره بعيااط ناقصني احس اني نيره حبيبته اللي حبها من صغره مش مجرد واحده جده اجبرها عليها
فرح بحزن لا اخص عليكي كريم محبش غيرك حتي فاتن صحيح جدي اجبره بس كان بيعاند خمس سنين اهو متجوزهاش ده لو كان اتجوزها كان هيبقي معاه عيال
نيره بعياط وانت فكركم كنت مبسوطه لما عملت كده انا شوفت في عينه حزن بس ميجيش قد حزني اللي عيشته
مريم انسي يا نيره انسي علشان تعرفي تعيشي
نيره انا بحبه بحبه اوي يا مريم بحبه ونفسي يجي اليوم اللي اشيل في بطني حته منه بس مش عارفه انسي
فرح هتنسي والله حبك ليه وحبه ليكي هينسيكي
نيره اكيد
وكان سامعهم كريم
كريم بدموع وانا بحبك وبحلم بي اليوم اللي هيبقي عندي فيه طفل بس منك انتي انتي بس يا حبيبتي
————————————-
في المساء
في اوضه نيره
كريم دخل لقاها ماسكه الفون
كريم بتعملي ايه
نيره ولا حاجه بتشات مع صحابي
كريم عملتي جلسه جدي
نيره اه من بدري الحمدلله بيتعالج
وقامت نيره تسرح شعرها وبعد ماخلصت رايحه تلمه كريم مسك ايدها لا خليه شكلك حلو كده. نيره سابت ايدها وفردت شعرها ووقفت ورايحه علشان تنام كريم مسك ايدها
نيره امم في ايه ما سبته اهو
كريم بيقرب منها وهي بترجع لورا لحد ما خبطت في الحيط وكريم حاوطها بايده وقرب منها وهمس
كريم بهمس وحب انتي مش بتقولي ان مامتك معلماكي انك ترضي جوزك وتديه حقوقه
نيره ااه
كريم بخبث طيب يعني ينفع اللي انتي بتعمليه ده وباس خدها
نيره بتوهان يعني ايه
كريم ابتسم فا زين كان عنده حق بلمشاعر بيعرف يتحكم في نيره فهي بلفعل تعشقه
واكمل بضحك وبعد بسرعه يعني جوزك يا هانم الساعه 11 ولسه متعشاش فين العشا امك علمتك تسيبي جوزك جعان كل ده
نيره بصدمه بجد
كريم ماسك نفسه من الضحك اه بجد جعان اوي
نيره بغيظ حاضر ثواني واجبلك
بعد شويه
كريم تسلم ايديكي ياروح قلبي
نيره بحب الف هنا يا حبيبي
كريم بصدمه وفرح انتي قولتي ايه
نيره بكسوف ولا حاجه ورايحه تقوم كريم شدها فبقيت هي تحت وهو فوقها واكمل لا مش هسيبك وانتي موزه كده كنتي بتقولي ايه انا ايه
نيره بحزن انت حبيبي يا كريم ومحبتش غيرك بس مش قادره انسي انك كسرتني
كريم بحب وهيام فيها وباصص في عيونها وانا بعتذر منك علي كل حاجه ووعد مني هعوضك يابت انتي حب العمر يابت وانا مشوفتش ولا هشوف غيرك
نيره بدموع بحبك يا كريم
كريم باسها وانا اكتر يا قلب كريم كده يا نيره كده تمنعني نفسك عني
نيره بدموع كان غصب عني انا كنت عايزه اتاكد انك بتحبني زي الاول
كريم بحب وهو بيقرب اكتر من وشها واتاكدتي ?
نيره بتوتر ايه ااه قومني بقي
كريم بحب تؤ تؤ قسمابالله منتي قايمه غير لما جوزانا يكون كامل الاركان
نيره بتوتر كريم علشان خاطري بجد
كريم بحب باسها وهمس سيبيني وخلينا نبدا حياتنا مع بعض من اول وجديد
نيره بحب همست بحبك يا كريم وهنا كريم كان مبسوط فاهو بين يديه حبيبته وبنته واخته وكل شئ لديه وفعلا بعد شويه من الوقت اصبحت نيره زوجته قولا وفعلا امام الله
—————————————-
في الجنينه
احمد انتي متاكده ان هما تمموا جوازهم
فاتن بغيظ اه اشمعنا
احمد بغل ضرب ايده في الشجره كنت فاكر بسبب الخلاف اللي بينهم هيطولوا اكتر من كده
فاتن هتفرق معاك ايه حصل وخلاص
احمد بشر لا طلما حصل اسمعي بقي هقولك ايه وتنفذيه بلحرف
فاتن بشر قول
————————————-
في اوضه كريم
كان كريم نايم عاري الصدر ونيره نايمه في حضنه
كريم بحب انا مش قادر اصدق ان بعد ده كله اخيرا بقيتي معايا وبين ايدي وحلم سنين اتحقق عقبال التاني بقي
نيره بكسوف وايه التاني
كريم بحب طفل منك
نيره دفنت وضها في حضنه بكسوف وحلمي انا كمان
كريم بضحك انتي بتتكسفي
نيره باحراج اه اوي
كريم بخبث خلاص نعيد من الاول وتتعودي بقي انك متتكسفيش
نيره بكسوف انت قليل الادب علي فكره
كريم بضحك معااكي انتي بس
نيره بغيره وانت تقدر اصلا تبص لغيري اقتلك
كريم بحب بزمتك معايا القمر ده ابص برا ازاي يعني
نيره بضحك ايوه كده اظبط
——————————-
في اوضه فاتن بتتكلم في الفون
فاتن يا احمد خلاص انا فهمت
اه هنعمل الخطه زي منتا قولت متقلقش
الشخص بغضب احمد مين يا فاتن
فاتن اتخضت الموبايل وقع منها
فاتن بصدمه سليم! !!!!!

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حب عمري)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!