Uncategorized

رواية أين عمري الفصل الثانى عشر والأخير 12 بقلم حبيبة أحمد

 رواية أين عمري الفصل الثانى عشر والأخير 12 بقلم حبيبة أحمد
رواية أين عمري الفصل الثانى عشر والأخير 12 بقلم حبيبة أحمد

رواية أين عمري الفصل الثانى عشر والأخير 12 بقلم حبيبة أحمد

ادهم بفرحه وباصص في عيون تمارا الي تجنن : وحشتيني ❤
تمارا : ابعد… يا…. ادهم 
ادهم وهو بيقرب منها : انا جوزك علي فكره …. غمضتت عنيها تمارا و ادهم قابلها بكل حب وفضلو كده هفتره طويله 
ادهم بعد عن تمارا : انتي كويسه 
تمارا بعيط : انت واحد خا**ين وحق**ير انا مشوفتش واحد زباله غيرك يا اخي ابعد عني… وفضلت تزوق في راح ادهم مسكها من اديها وحضنها 
ادهم : وحشتيني يا تمارا وحشتيني بجد ❤
تمارا بعيط : سبني يا ادهم اهئ اهئ….. راحت حضنتو اكتر 
تمارا : متبعتش عني تاني يا ادهم 
ادهم وهو حضنها جامد : وحشني حضنك يا تمارا وحشتيني 
تمارا وهي بتخروج من حضنو : وانت كمان وحشتني 
ادهم : فين ابني يا تمارا عايز اشوفو 
تمارا بحزن : مش كنت مع السنيورة ايه الي جابك 
ادهم : ولله الحكايه دي مضبره منها …. راح حكالها علي كل حاجه 
تمارا بعيط : انا اسفه اني مشيت وسبتك
ادهم وهو بيمسحلها دموعها : انتي عملتي حاجه كبيره بس انا كنت عارف ايه شعورك في الوقت ده وعذرك 
تمارا : انا بحبك اووووي ❤
ادهم : وانا بموت فيكي 
تمارا : تميم تعال يا تميم 
تميم : نعم يا مامي 
ادهم بدموع : هو ده 
تمارا شورت براسها بنعم 
ادهم : تعال في حضن بابي يا تيمو 
تميم جري علي : انت بابي 
ادهم : اه يا قلب بابي 
تميم : وحشتني اووووي يا بابي 
ادهم  : وانت اكتر يا حبيبي ولله 
تميم : انا عايز شكولاته 
ادهم بضحك : من عيوني بس كده اجبلك محل شوكلاته 
تميم : هيهيهيهيه 
عند سلمي و تامر 
تامر بفرحه : سلمي 
سلمي بعيط : تا… مر ….. تامر خدها من اديها في مكان في الڨلا حد مش شيفهم راح حضنها جامد اووووي 
تامر بفرحه : وحشتيني يا سلمي وحشتيني  اووووي ❤
سلمي بعيط : ابعد يا تامر 
تامر خرج من حضنها : انا اسف بجد اني سبتك بس ولله غذب عني 
سلمي بعيط : غذب عنك تسبني السنين دي كلها مدورش عليا يا تامر انا بكرهك بجد يا تامر 
تامر قرب منها وقبلها بكل حب 
تامر : بحبك يا سلمي ولله العظيم بحبك ❤
سلمي حضتنو وهي بتعيط 
سلمي بعيط : وحشتني يا تامر 
تامر  : وانتي اكتر يا سلمي متبعديش عني تاني 
سلمي : عمري ما هبعد عنك ابداااا 
تامر : طب تعالي…….. خدها برا وقفها في نص الناس وقال 
تامر وهو راكع علي الارض : تتجوزيني يا سلمي 
سلمي بفرحه : موافقه طبعا….. قام شالها ولف بيها وقال قدام الناس كلها 
تامر بصوت عالي : بحبببببببببببببببببببك ❤
راحت الناس كلها صاقفت 
عمر وهو مش شايف ادهم : تمارا بقولك ايه… راح سكت اول اما شاف ادهم 
ادهم بصدمه كبيره : ع.. م… ر 
عمر بدموع : اد.. هم ….. ادهم جري علي عمر وهما الاتنين بيعيطو 
ادهم وهو حضنو اووووي : وحشتني وحشتني بجد ❤
عمر بعيط : اهدا اهدا انا قدامك اهو 
ادهم : كنت فين وحشتني بجد 
عمر : انا هحكيلك….. راح حكالو كل حاجه 
ادهم : رزان دخلت السجن اصلا 
عمر : انا مطلقها اصلا من بدري 
تامر بصدمه : عمر 
عمر بابتسامه : تعال يا صحبي…. راح حضنو 
تامر : كنت فين يا راجل 
مارينا : ادا ادا خيانه 
تمارا بضحك : تعالي تعالي اقعدي….. الكل كان قاعد مع بعد في الحفله 
تميم : يلا بقا قطعو الكيكه عشان عايز اكول منها 
الكل : ههههههههههه 
عمر وهو بيشيل تميم : تعال يا تيمو ….. راح عمر و مارينا و تميم قطعو الكيكه و الناس صقفت
( بعض مرور تسع شهور) 
مارينا بصريخ : عمرررررررررررر اااااه اه اه عمرررررررررررر 
عمر قام مفزوع من النوم : في ايه يا مارينا 
مارينا : هيكون في ايه بووووووووووولد 
عمر بتوتر : طب طب اعمل ايه 
مارينا وهي مسكه من شعرو : اتصل بلاسعاف بوووووووولد 
عمر : طب سبي شعري …. الو الو معايه المطافي 
مارينا وهي بتشدو من شعرو : يا لهووووووي الاسعاف مش المطافي يا خربيتتتتتتك 
عمر : اه اه الو الو معايه الاسعاف بسرعه ونبي مراتي بتولد 
مارينا : ااااااه 
عمر : سيبي شعري عشان انده تمارا …. راح تمارا دخلت هي و ادهم من صريخ مارينا 
تمارا : في ايه 
ادهم بضحك : يا خربيتك ايه الي انتي عامله في الراجل ده 
عمر : الحقني ونبي منها… سيبي شعري كان يوم اسود لما قولتلك احملي 
مارينا بصريخ : بموووووت ااااااه 
تمارا بهدوء : اهدي اهدي خالص عشان البيبي 
عمر : تعالي معايه 
مارينا : مش قادررره 
راح عمر شالها ونزل بيها كانت الاسعاف جت وبعض شويه وصلو المستشفي والكل كان هناك عمر و ادهم و تمارا وتميم و سلمي و تامر …. ( اه نسيت اقولكو سلمي اتجوزت تامر وحامل في الشهر الخامس) 
عمر : عامله ايه يا حبيبتي دلوقتي 
مارينا بهدوء : الحمد الله ياروحي
ادهم : مالك يا تمارا 
تمارا بتعب : مش عارفه يا ادهم حسا كده اني ديخه و….. ولسه هتكمل راحت اغم عليها
الدكتوره : مبروك المدام حامل 
تميم بفرحه وبيطنطت : هيهيهيهيه مامي هتجيب نونه هيهيهيهيه 
الكل : ههههههههههه 
ادهم بفرحه : شكرا يا دكتوره 
( بعض مرور 10 سنين تمارا جابت تميم و رهف ….. وسلمي جابت تقي و انس…. و مارينا جابت روز و مراد )  
( تميم عندو 15 سنه و رهف عندها 7سنين …. تقي 11 سنه و انس عندو 6 سنين… روز عندها 14 سنه و مراد عندو 3 سنين ) 
سلمي : يا اننننننننس 
انس : نعم يا مامي 
سلمي : هو مش انا قولت تعامل مراد كويس عشان هو صغير لسه 
انس : ما يا مامي بياخود العب مني 
سلمي : يا حبيبي هو اخوك ياعني ادي الي هو عايزو 
انس : حاضر يا مامي 
سلمي : شاطر يا انس يلا روح العب 
تمارا بزعيق : اخروجي بره يا رررررهف 
رهف : يا مامي عايزه اسعدك 
تمارا : تسعدي انتي بتبهدلي ده منظار الطماطم الي كنت حتاها في الخلات انتي وقتيها كلها وعفستيها برجلك 
وده منظار وش ده انتي كلتي الطماطم بعض اما عفستيها روحي استحمي يا رررررهف اجري 
رهف بضيق : حاضر يا مامي حاضر 
تميم وهو بيبوس ايد تمارا : صباح الخير يا مامي 
تمارا بابتسامه : صباح النور يا قلب مامي انتي الوحيد الي هادي ولله يا ابني 
تميم بضحك : هههه ربنا يخليكي لينا يا مامي 
تمارا : ويحفظك يابني يارب 
تميم : يلا انا رايح المدرسه عايزه حاجه 
تمارا : مش هتفطار 
تميم : هفطر في المدرسه يلا يا روز عشان هنتاخر 
روز وهي نزله من علي السلم : جاي اهو يا تميم 
تميم وهو بيقرب منها : ايه القمر ده 
( اه صح روز قمر منغير ايه حاجه عيون عسلي فاتح وشعر اصفر وجسم حلو وبت كده موزه ياعني ????) 
روز بكسوف : يلا يا تميم ….. ركبة العربيه هما الاتنين والسوق وصلهم لغيت باب المدرسه 
تميم : روز 
روز : نعم 
تميم : مش عايزك تتكلمي مع ولاد 
روز : يا تميم…. ولسه هتكمل راح تميم قطعها 
تميم بهدوء : انا هادي خالص اهو ياريت متخلنيش اتعصب عليكي 
روز بعصبيه : خلاص وانت كمان متكلمش بنات بس 
تميم بابتسامه : حاضر من عيوني بس انتي اسمعي الكلام اشطا 
روز وهي بتضرب كف في كف تميم : اشطا يا زميلي 
تميم : يلا يا برووو….. راحو دخلو المدرسه 
جي الليل والك
ل كان متجمع مع بعض وكل واحد واخد حبيبتو في حضنو 
تميم : الاه الاه ايه دا بقا 
ادهم : عايز ايه يا خويه 
تميم : كل واحد واخد حبيبتو في حضنو وانتو متعرفوش اني اهنا في سنجل ياعني وله ايه 
عمر : غور يالا 
تميم : كده يا عمور بتوطرود تيمو حبيبك 
تامر : امشي يالا الفلم هيبداااا 
تميم : ماشي يا عم….. راح المطبخ لقا روز بتعمل فشار 
تميم : الجميل بيعمل ايه 
روز : بعمل الافشار 
تميم : اسعدك
روز : لا….. وهي عشان كانت قصيره وكانت عايزه تجيب الملح وعماله ترفع نفسها عشان تطول وبردو معرفتش راح تميم قرب منها ورفعها عشان تجيب الملح 
روز : تميم 
تميم بابتسامه  : اخلصي هاتي الملح 
روز : نزلني بقا جبتو . …. راح تميم نزلها براحه 
روز بتوتر : شكرا 
تميم بابتسامه هو بيقرب منها : قولتلك اسعدك وانتي بردو دماغك ناشفه 
روز زقتو : الفشار اتحرق 
تميم بضحك : ماشي يا روز هيجي يوم وتبقي مراتي 
روز : بتحلم 
تميم : بحلم هتشوفي 
مارينا : فين الفشار يا روووووز 
تميم : في ايه يا ست مارينا اهدي 
مارينا : مارينا كده ماشي اما فين الانسه روز كل ده الفلم بدا 
روز وهي بتدي طبق الفشار لي تميم : يلا عشان الست مارينا هتقتلنا 
تميم بضحك : يلا
تميم : رهف انس تقي هاتي مراد معاكي يلا الفلم اشتغل 
تقي : حاضر يا تميم 
والكل قاعد مع بعض ولي يضحك و بهزار وحياتهم بقت حلو جدااااااااا ????????????????
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى