Uncategorized

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الثاني عشر 12 بقلم شروق مصطفي

 رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الثاني عشر 12 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الثاني عشر 12 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الثاني عشر 12 بقلم شروق مصطفي

عند كريم 
كريم رجع البيت بعد ما لف الشوارع يدور علي يارا بس ملهاش اي اثر خاااالص فا فكر انو ازاي هيرجعها وبعدين افتكر كلام كرستين ان هي بتحب حد تاني  اتعصب 
هاااا لقيتها ولا لا كان هذا صوت كرستين الساخر 
كريم ببرود …لا ملقتهاش 
كرستين بمكر …..زي ما انا قولتلك يعني ان هي هربت 
كريم ببرود اكبر رغم العاصفه التي بداخله ….حضري نفسك علشان كتب كتابك النهارده 
كرستين بصدمه وسعاده ….بجد انا كنت بستني اليوم ده من زمان ي كريم انت عارف انا قد اي بحبك صح وبابا كان موصيك عليا وقالك انك تتجوزني وهنتجوز فعلا انا هروح اجهز نفسي بسرعه ومشيت من امامه وعلي وجهها السعاده لاتوصف 
(ي تري فعلا كريم هيتجوزها ????)
عند مراد (الشركه )
مراد خلص كل الشغل بتاعه 
طقققققققق 
مراد بصرامه …..ادخل 
السكرتيره ….مراد بيه سميره هانم بره ي فندم وعايزه تقابلك 
مراد ببرود ….دخليها 
دخلت عليه سيده اقل ما يقال عن الجمال شعر اصفر وعيون خضراء وقوام نحيل بعد الشيء وطويله مثل عارضات الازياء 
سميره بسهوكه ……ازيك ي بش مهندس مراد 
مراد ببرود ….اهلا ي سميره اتفضلي اقعدي 
سميره بهيام من شده وسامته ….حضرتك لما طلبتني انا جيت فورا 
مراد ….كنت عايزك في موضوع 
سميره بسعاده ….طبعا طبعا حضرتك تامر بس واكملت بمياصه وسميره تنفذ 
مراد بلامبالاه ….ماشي هنمضي عقد عمل مع شركتك 
سميره …انا يشرفني طبعا هنمضيه امتا وفين 
مراد ….هنمضيه في كافيه …….(وقال اسم الكافيه )
سميره بمكر …..طب ما نمضي العقد ي عندي في فيلتي ي عندك 
مراد وقد فهم ما تنوي عليه …..خلاص في فليتي 
سميره بسعاده …..تمام هاجي لحضرتك النهارده 
مراد ….مش النهارده بكره 
سميره …ماشي سلام 
ومشيت كاتها نيله 
مراد قام من مكتبه ومشي علشان يروح يشوف رنا لانها وحشتو اوووووووووووي 
وصل عند الفيلا ودخل بس ملقاش رنا 
نادي علي الخدامه 
مراد ….فين رنا 
الخدامه …..رنا هانم  في الاوضه تعبت فجاه وقبل ما تكمل كان مراد طار علي فوق 
مراد طلع الاوضه ودخل لقي رنا تعبانه فعلا ونايمه علي السرير 
مراد بحب ….مالك ي روحي تعبانه فيكي اي هااا 
رنا بتعب …..مفيش حاجه ي مراد انا كويسه 
مراد كويسه ازاي انتي تعبانه وبعدين مرنتيش عليا ليه هااا واكل بغضب 
رنا بدموع ….انت بتزعقلي 
مراد بهدوء …..خلاص ي روحي محصلش حاجه اهدي وتعالي نروح لي دكتوره 
رنا …..لا مش عايزه انا عايزه انام في حضنك 
مراد ببتسامه ….الاميره رنا تامر وانا هنفذ ونامت في حضنه وهو كمان راح في النوم (انا عندي جفاف عاطفي ????)
عند احمد خلص شغله وراح الفيلا  
وطلع بسرعه عند نها لاقاها كانت طالعه من الحمام ولابسه البرنوس 
نها بشهقه …. انت ازاي تدخل هنا من غير ما تخبط 
احمد في حته تانيه خاااااالص (????????)
نها بغضب ….اطلع بره ي قليل الادب 
احمد وهو بيقرب منها ….مين ده الي قليل الادب 
نها ببرود …..انت 
احمد رفع حاجبه ….ي سلام ست نها شكلها بقتش تخاف 
نها …مش عارفه انت شاغل نفسك بي نها ليه ما تروح لي الزفته بتاعتك (تقصد صوفيا )
احمد بستمتاع ….قصدك علي مين الزفته دي 
نها …..علي ست صوفيا مش عارفه انا مكنوش لقين اسماء ولا اي 
احمد ببتسامه لغيرتها …..انتي بتغيري ولا اي 
نها ….انا لا طبعا اغير علي مين عليك انت لا طبعا وبعدين الي بيغيرو دول ي بيحبو بعض ي اما متجوزين واحنا لا ده ولا ده 
احمد قرب منها …اكتر هو انتي مبتحبنيش 
نها بتوتر ً…..لا 
احمد …جهزي نفسك علشان هتجوزك تاني 
نها بسعاده داخليه ولكن اردفت بغضب مصطنع …..انت في عندكم خاال اهبل في العيله 
احمد بغضب …نها اتلمي 
نها ….انت عايز اي تاني هااا انت مش طلقتني عايز ترجعلي ليه هاااا ولا اكون صعبت عليك هااا انطق 
احمد ….لاني بحبك 
في مستشفي ما تفيق يارا 
يارا بصداع …..اه انا فين 
الممرضه ….اهدي ي استاذه علشان ضعطك انتي في المستشفي 
يارا بعد ما فاقت ….في المستشفي وافتكرت لما مشيت من الشركه ونزلت ومروحتش وفضلت تمشي طول النهار ومن كتر اللف والمشي والشمس ضغطها وطي واغمي عليها ونقلوها المستشفي 
بارا بدموع …..انا عايزه كريم 
الممرضه ….اهدي ي استاذه 
يارا وهي بتقوم من السرير …..لازم اروح لي كريم انا عايزه كريم ومشيت والممرضه بتجري وراها علشان ميحصلهاش حاجه لكن يارا مشيت من المستشفي نهائي وفي طريقها الي فيلا كريم 
عند كريم في الفيلا 
كرستين حضرت نفسها لكتب الكتاب وهي مبسوطه وسعيده 
اما كريم جاب الماذون وماجد جاي وهو لابس بدله سوده وجميله 
كريم ….الف مبروك ي ابو الصحاب 
يتبع…..
لقراءة الفصل الثالث عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

تعليق واحد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى