Uncategorized

رواية عشقت حوريتي الفصل الثاني عشر 12 بقلم بسملة هاني

 رواية عشقت حوريتي الفصل الثاني عشر 12 بقلم بسملة هاني

رواية عشقت حوريتي الفصل الثاني عشر 12 بقلم بسملة هاني

رواية عشقت حوريتي الفصل الثاني عشر 12 بقلم بسملة هاني

اعلم اني ظلمتك كثرا لاكن انا احبك أكثر يا حوريتي ????
الدكتور: البقاء لله 
آدم: اي حور 
الدكتور: بعد الشر يا آدم باشا بس للاسف المدام اجهضت 
آدم: يعني اي البيبي مات خلاص 
الدكتور: شد حيلك يا آدم باشا 
وهنا مشي الدكتور….وهنا قعد آدم  يتوعد بالكثير لي حور 
وآدم كلم راجل من رجالته 
آدم: بقولك تروح العنوان دا ****** و تشوف مرجعة كل الكاميرات الي حولين العماره و الي حولين الشقه رقم 18 ودخل الشقه دا وتشوف كل حاجه جوه كمان ساعه كل الحاجات دا تكون قدمي فاهم 
الراجل: فاهم 
وقعد آدم مستني مرجعه الكاميرات …….و بعد نص ساعه بعت الراجل مرجعة الكاميرات لي آدم 
وهنا انصدم آدم لانو شاف سامح وهو شيل حور ومطلعها الشقه وهي كانت فقده الوعي 
آدم: الو 
الراجل: الو يا آدم باشا كانت عاوزه اقولك حاجه مينفعش تتصور 
آدم: أنجز في اي 
الراجل: الشقه كان فيها شنطه واحده ست و الشنطه دا كان فيها ساعه دهب عيار 24 مكتوب عليها الفهد 
آدم بصدمه: ماشي سلام انت 
وهنا قفل آدم التلفون 
الدكتور: المدام فقت يا آدم باشا 
وهنا دخل آدم لي حور 
حور بخوف: هو …..هو اي الي حصل 
الدكتور: للاسف يا مدام انتي اجهضت 
حور بعياط: يعني اي يعني كدا خلاص مفيش بيبي لااااا 
الدكتور: انا اسف وهنا خرج الدكتور 
وبدون وعي آدم مسك حور من أيدها وضغط عليها 
آدم: انا عاوزه اعرف اي الي حصل بالضبط احسنلك يا حور 
حور: بكرهك يا آدم بكرهكككك 
آدم: اخلصي وقوليلي اي الي حصل عشان لو متكلمتيش انا رد فعلي مش هيعجبك 
حور بعياط: معرفش ولله انا كانت بجيب هديه ليك  وانا خرجه لقت سامح و محستش بحاجه غير وانا في اوضه النوم وانت داخل الشقه ولللله معرف حاجه غير كدا …… و كملت كلام بعياط اكتر وصوت عالي.. بكرهك يا آدم بكرهككك 
آدم : محدش قالك حبيني وبعدين سامح دا يعمل كدا ليييه 
حور: معرفش يا آدم 
آدم: انطقيي يا حور وزود الضغط علي ايد حور 
حور بوجع: ولله معرفش هو بس كانا بنحب بعض في سن المراهقه وبعد كدا هو أتقدم ليا وانا رفت غير كدااا ولله معرفش 
وهنا ساب آدم ايد حور وهنا فهم آدم كل حاجه وفجاه بيبص لي حور و هنا كانت حور انهارت من العياط ومن الخوف… 
آدم: انا……انا اسف يا حور 
حور بسخرية وعيط: اسف ….اسف علي اي يا آدم  اسف عشان غصبتني علي الجوز منك ولا اسف علي ضربك ليا ولا تكون اسف علي انك موت ابني اسف علي اي ولا اي….وهنا انهارت حور اكتر واكتر 
وهنا بدأ آدم يقرب من حور عشان يهديها 
حور: اوعا تلمسني 
آدم: انا هشمي يا حور وانا اسف…..اسف علي كل حاجه وانتي عمرك ما هتكوني لغيري يا حور 
حور: ده عشم ابليس في الجنه يا آدم 
وهنا خرج آدم وهو يتوعد آدم لي سامح بالكثير 
حور: هو انا اقدر اخرج امته يا دكتور 
الدكتور: ممكن انهارده عادي لانك كانتي في أول شهور الحامل ولما اجهضت مكنش متعب معكي اوي وبالذات انك صحتك كويس فا لو عاوزه تخرجي انهارده عادي ولو عاوزه تفضلي لي بكره عادي 
حور: لا عاوزه اخرج انهارده 
الدكتور: تمام يا مدام حور 
**********************************************
الدكتور: المدام فاقت يا مراد باشا 
فقت ليلي وهي حاسه بوجع كبيرر 
ليلي:هو…هو اي الي حصل 
الدكتور: للاسف احنا استئصلنا جزء كبير من الرحم 
ليلي بدموع: يعني اي يعني مش هكون ام 
الدكتور بأسف: بنسبه كبير 
مراد ببرود: عاوزه عيال وانتي خاينه 
وهنا خرج الدكتور لما سمع الجمله دي 
ليلي: خاينه….. وانت عرفت منين اني خاينه 
وهنا طلع مراد الاسكرين من الفون 
مراد: وحياة امي هربيكي يا ليلي انا هخليكي تتمني الموت 
ليلي بعياط: ولله يا مراد ما عملت كدا ودا مش انا ممكن تشوف تلفوني مش هتلاقي الرقم دا اصلا 
وفعلا خد مراد التلفون وملقيش الرقم 
مراد: امال مين ادهم مين الي كان بيتصل بيكي 
ليلي: ادهم مين دا انا معرفش حد بالاسم دا ……..
 ابن الكلب خلاك تشك فيا لا وانت ماصدقت يا مراد 
مراد بندم: هو مين دا 
ليلي بسخرية و وجع: دا واحد اسمه ادهم كان بيحبني بس انا لااا لاني كانت بكره صنف الرجاله وانت خلتني اكرهم اكتر واكتر 
مراد بصدمه:انا…انا 
ليلي: طلقني يا مراد 
مراد: مش هقدر يا ليلي 
ليلي: ليه 
مراد: عشان بحبك 
ليلي بسخرية: بتحبني لابجد  هههه فين الحب دا ضرب و إهانه و شك وكمان خلتني عمري ما هكون ام وتقولي حب دا مرررض يا مراد مش حب بس احلا حاجه اني عمري ما هكون ام منك ولا من غيرك 
مراد: انتي مش هتكوني لغيري يا ليلي 
ليلي بانهيار: انت مريض يا مراد مرررررريض وهنا انهارت ليلي من العياط ودخل الدكتور.. وايدها حقنه مهداه ونامت ليلي 
الدكتور: بعد اذنك يا مراد باشا لازم تكون هديه الفتره الجايه عشان لو اتعصبت ممكن الجرح يفك  و دا لو حصل ممكن المدام تموت 
مراد بندم: حاضر
**********************************************
فريده: انا هسيب الشغل يا دكتور جاسر 
جاسر: نعم انا طراد مصطفى خالص مفيش حاجه تقلقي منها 
فريده: معلش انا مش مرتاحه 
وهنا جاسر بدأ يقرب من فريده عشان يطمنها 
فريده : ابعد يا جاسر. 
جاسر بعصبيه: ليييييه ليه ابعد عنك وانتي عارفه إني بحبك 
فريده: عشان انت واحد خاين 
جاسر بستغرب: خاين ليه اي الي خليكي تقولي كدا 
فريده: انت نسيت منه والي انت عملته فيها 
جاسر: انتي عرفتي منين منه 
فريده: سمعتك وانت بتكلمها 
جاسر: وطبعا فهمتي الموضوع بشكل غلط 
فريده: اعتقد انا فاهمه صح 
جاسر: منه دا كانت مراتي وحب عمري بس للاسف انا كنت مريض ومكنتش بخلف واول لما عرفت كدا قولت اطلقها بس هي مردتش انا حسبتها بتحبني بس كنت اهبل لانها كانت عاوزه فلوسي ولما اتعلجت  وهي حامل سعتها اجهضت البيبي انا مكنتش اعرف بس وعرفت بالصدفه وهي كانت عارفه انا نفسي في بيبي اد اي ولما عرفت طلقتها وقولتلها اني كنت بلعب بيها بس وهي بتحول ترجع ليا عشان فلوسي وهي متعرفيش اني عارف انها اجهضت البيبي تفتكري اني انا كدا خاين 
فريده بصدمه: يعني مش الي انا فهمته 
جاسر: لا يا فريده وانا ماشي 
فريده: استنه يا جاسر 
جاسر: استنه اي سلام 
وهنا مشي جاسر و هو موجوع من الي حصل ليه زمان ……و ساب فريده وهي مصدومه 
***********************************************
سامح: قريب اوي يا حور 
احمد: قريب اي 
سامح: آدم طالق حور  
احمد: عرفت منين 
سامح: يبني دا آدم الاسيوطي يعني اي خبر السوشيال ميديا تعرفه وكمان عرفت انها اجهضت 
احمد بصدمه: هي كانت حامل 
سامح: اه 
احمد: حرام عليك يا سامح 
سامح بعصبية: حرام عليا اي حور مش هتبقى حامل غير مني انا وكمان من امته تعرف الحرام ومكنش حرام الي انت عملته في ليلي 
احمد بسخرية: بس ليلي  كانت مزه يعم 
وهنا ضحك سامح وأحمد بدم بارد 
***********************************************
كريم: يلا عشان هننزل مصر يا حبيبتي 
يارا: لا وحياة امك خلينا هنا شويه 
كريم: مش هينفع يا حب يلا بقا 
وهنا قمت يارا ولبست فستان وكانت فعلا حور من الجنه كان شكلها حلو اووي وهنا خرجت يارا 
يارا: يلا يا كيمو 
كريم: يخربيت جمالك 
وهنا انقض كريم علي شفايف يارا 
يارا: انت سافل ياض 
كريم: عارف…وهنا رش كريم مخدر في وش يارا و فقدة الوعي 
بعد اربع ساعات من السافر من مصر لي امريكا وكل الوقت دا كان يارا فقده الوعي …… فاقت يارا. هي مربوطه في السرير…..وكريم كان قعد علي الكرسي الي قدم السرير و بيشرب سجاير 
يارا بخوف: في اي يا كريم 
كريم: نورتي امريكا. يا حبيبتي 
يارا: امريكا اي واي الي انت عمله فيه دا 
كريم: انا هفهمك معاكي كريم زعيم مافيا امريكا وبعمل فيكي كدا ليه دا مزاجي 
يارا: زعيم مااافيا امال اتجوزتني ليييييه 
كريم: عشان عجبتني 
يارا: انت اهبل يلا طلقني يا كريم 
وهنا مسك كريم شعر يارا وهنا صرخت يارا من الالم 
كريم: لو سمعت الكلمه دي تاني هتبقي بتتحسبي في القبر يا يارااااااا فاهمه 
وهنا خرج كريم وساب يارا مصدومه و منهاره في العياط 
***********************************************
اسراء: ثواني يلي علي الباب 
وهنا رحت اسراء وفتحت الباب 
هنا كان وصل كدواني من السفر 
اسراء: ازيك يا يابا 
عمر: مفيش ازيك يا عموري 
اسراء: انت اي الي جابك هنا 
كدواني: جاي معايه 
اسراء: انت متعرفش يا بابا دا عمل اي 
كدواني: عارف يا بنتي وهو دلوقتي هيعرفك انا هدخل جوه 
عمر: انا اسف ….يا اسراء 
اسراء: اسف علي اي..انت تعرف انت عملت اي فيا لما سبتني 
عمر: عارف ولله ومكنش سهل …بس غصبن عني انا كنت رايح مأمريه واحتمال كبير مرجعش منها مكنتش عاوزك تزعلي لما اسيبك خلاص عشان انا عرفت الشعور دا لما ندا سبتني وانا روحت عند دكتور نفسي وتعبت اوعي عقبال ما بقت عمر دا فا مكنتش عاوزك توصلي لي كدا لما…اسيبك 
اسراء: اعتقد اني دا حاجه مبينا احنا الاتنين مفروض تقولي ونشوف مع بعض بس مكنتش تسبني كدا ……يعني انت لما سبتني انا متعبتش بالعكس دا …انا كنت بموت …وانا…انا مش عاوزه ارجع يا عمر 
عمر: مش بمزاجك يا حبيبتي 
اسراء: لا بمزاجي يا عمر انا تعبت…وهنا انهارت اسراء من العياط… وهنا قرب منها عمر وبدأ انو يهديها 
عمر: اسف يا حبيبتى …انا اسف ولله بس مقدرش اعيش من غيرك 
اسراء: ولا..انا اقدر أعيش من غيرك 
عمر: انا اتفقت مع كدواني باشا اني كتب الكتاب بكره
اسراء: وانا موفقه 
وهنا حضن عمر اسراء ولف بيها … 
اسراء بضحك: خالي بالك انت بقت تحضن كتر هاا 
عمر: هههههههه مراتي برحتي 
اسراء: لما اكون مراتك يا حب 
عمر: قريب إن شاء الله يا حبيبتي 
وخرج اسراء وعمر لي كدواني 
عمر: ينفع يا كدواني باشا اخد اسراء أيديها الفستان بتعها 
كدواني: ماشي يا عمر 
وهنا نزل اسراء وعمر و شفت الفستان كان لون ابيض وكان فستان غايه في الجمال
اسراء: مش كان قط احسن خاليني افرح وافرح الشعب المصري 
عمر: اطلعي يا اسراء عشان متعصبش 
اسراء: قفوش انت يا عمر سلام يا بيبي 
عمر: هههههههه سلام
***********************************************
فريده: الحقي يا طنط 
دينا: في اي يا فريده 
فريده: السوشيال ميديا كلها مقلوب علي خبر طلاق حور 
دينا: نعممممم طلاق اي 
وهنا جرس الباب رن ….وراحت تفتح فريده
فريده بصدمه: حور 
حور بتعب: ازيك يا فريده 
دينا: حور انتو اطلقتي 
حور بستغرب: انتو عارفتو ازي 
فريده: السوشيال ميديا كلها مقلوب علي الخبر دا 
حور: ازي دا محدش يعرف حاجه 
دينا: حاجه اي 
حور: مفيش يا ماما انا آدم مكناش مارتحين مع بعض وطلبت الطلاق وهو راجل محترم و طلقني 
دينا: مش مرتاحه ازي 
حور: ماما مش قادره اتكلم انا طلع انام 
وهنا طلعت حور و سابت دينا و فريده في حاله من الصدمه وعدم الفهم 
************************************************
وهنا دخل آدم القصر ودا اول مره يدخل القصر وميسمعش صوت حور مالي القصر 
داده فتحيه: فين حور يبني 
وهنا جري آدم علي حضن داده فتحيه وبدأ في العياط ودا اول مره آدم ينزل دمعه من عنيه 
فتحيه: في اي يا آدم
آدم: حور ضاعت مني يا داده بسبب غبائي 
فتحيه: انا مش هسألك السبب اي بس حور بتحبك اوي يا آدم انت غير من نفسك وهي هترجع صدقني 
آدم: اعمل اي حاجه عشان حور يا داده 
وهنا رن تلفون آدم 
آدم: الو يا عمر 
عمر: انت طلقت حور يا آدم 
آدم: وانت عرفت منين 
عمر: السوشيال ميديا كلها مقلوبه بالخبر دا يا آدم
آدم: وهما عرفوا ازي 
عمر: انا لما دورت علي المصدر لقت واحد اسمه سامح هو الي بدأ في نشر الخبر دا 
آدم: ابن**** وحياة أبويا هربيك يا سامح 
عمر: هو مين دا يا آدم 
آدم: انا عاوزه اعرف كل حاجه عن الواد دا كمان ٢٤ ساعه فاهم 
عمر: حاضر وامري لله 
**********************************************
دخل مراد علي ليلي وهي نائمه زي الملاك وقعد جانبها علي السرير وخدها في حضنه 
مراد: اسف…اسف اني ضيعتك بغباء بس ولله ما اقدر أعيش من غيرك يا ليلي اوعدك اني أعرفك انا اد اي بحبك 
وهنا فجاه حضنت ليلي مراد جامد وهي نائمه وهنا حضنها مراد ونام في حضنها ..
***********************************************
عمر: الو يا كريم
كريم: اي يا عمر 
عمر: عملت اي…..
يتبع ..
لقراءة الفصل الثالث عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية عشق ياسين للكاتبة سمسمة سيد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!