Uncategorized

رواية همست المراد الفصل الثاني عشر 12 بقلم رحمة تاج

 رواية همست المراد الفصل الثاني عشر 12 بقلم رحمة تاج

رواية همست المراد الفصل الثاني عشر 12 بقلم رحمة تاج

رواية همست المراد الفصل الثاني عشر 12 بقلم رحمة تاج

    مراد انتي ي رخمه 
    ‏همسه بتع البلاستك 
    ‏مراد تصدقي انتي متربتيش وانا هربيكي 
    ‏همسه بعصبيه  انا متربيه احسن منك 
    ‏فريد همسه في عيب تشتمي ابن عمك 
    ‏مراد بصدمه عم مين انتي بنت عمي انا ي زئرد 
    ‏همسه بالك من الفاظك ي طويل يهبل 
    ‏الكل عوز يضحك 
    ‏ابراهيم  هههههه احم بسس في اي 
    ‏همسه علشان خطرك انت بس ي عسل 
    ‏مراد اضيق انها بتهزر مع بابه و اتعصب 
    ‏ادكتور ي مراد بيه مينفعش تخرج انهارضه 
    ‏مراد وقف بعصبيه انا ماشي سلام 
    ‏ابراهيم طيب اهدا روح يبني و هات اتقرير نمضي عليها 
    ‏الدكتور خرج 
    ‏همسه كابتن 
    ‏مراد افندم 
    ‏همسه احم يعني انا هعتبرك ابن عمي و هطر اقلك ي بتع البلاستك انت الف سلامه عليك 
    ‏مراد فرح انها قلتلوه الف سلامه عليك 
    ‏مراد شكرا 
    ‏هسمه اي ي قليل الذوق 
    ‏مراد لا انتي محتاجه حد يعلمك الادب ي بت انتي 
    ‏ابراهيم بسسسسس في اي 
    ‏مراد شفها هي انا اكلمت الله 
    ‏دحتور دخل يله امضي 
    ‏مراد مسك القلم و مضي علي الورق 
    ‏دكتور تقدر تخرج الف سلامه 
    مراد الله يسلمك 
    ‏دكتور خرج 
    ‏مراد وقف دخل الحمام يغير 
    ‏همسه قليل الادب و قليل الذوق معندوش اخلاق 
    ‏فريد بعصبيه انتيي اي الي بتقوليه ده لابن عمك 
    ‏ابراهيم بس ي فريد سبها 
    ‏فريد بصلها بعصبيه 
    ‏ابراهيم يله هتيجو معايه القصر انهارضه 
    ‏حمزه بس
    ‏اميره ولهي لتيجو عوزين تزعلوني عادي قولو لا 
    ‏فريد خلاص هنروح 
    ‏حور بصه لحمزه احم و فيها اي يعني لم تباتو معانه انهارضه 
    ‏همسه ولهي ي اختي اخوكي ده.محد يقعد معاه دقيقه  الي تقعد معاه لامه تبقا من غير عقل لامه تبقا من غير عقل 
    ‏اميره و حور  و مازن انفجرو ضحك 
    ‏ ابراهيم ابتسم جدا 
    ‏حمزه بص لفريد انو يسكت همسه 
    ‏حمزه احز هي مش قصدها ي عمي 
    ‏ابراهيم انا قلتلكو عمي ده محدش يقولها اسمي اي بابا 
    ‏حمزه حاضر ي بابا اهو قالنا 
    ‏همسه انا مش هقول بابا 
    ‏الكل بصلها بصدمه قالت كده 
    ‏همسه انا هقولك ي ابراهيم ي حبيبي ي عسل انتتتت 
    ‏ابراهيم روح ابراهيم انتي و حضنها 
    ‏حور اتخرو وانا 
    ‏ابراهيم هههههه تعالي و حضنها 
   اميره بغيره اي ده ابعدو 
   ‏حور معلشي معلشي ي ماما 
   ‏اميره لاااا ابعدو و بعدات همسه و حوى و دخلت في حضنوه 
   ‏الشباب ضحكو 
   ‏م،اد طلع لق اميره في حضن ابراهبم و الشباب بيضحكو ابتسم و لق همسه و حور وقفين 
   ‏مراد يله 
   ‏ابراهيم ي بني اقعد انهارضه بس 
   ‏مراد معلش ي بابا سبني علي رحتي 
   ‏ابراهيم طيب يله خرجو من المستشفي رحو القصر 
   الكل قعد 
   ‏اميره يله لغده 
   مراد لا مش هكل انا طلع انام 
   ‏همسه وفرت ولهي 
   ‏مراد بصلعا بغيظ و قعد علي الكل 
   ‏ابراهيم هيموت و يضحك 
   ‏فريد بس ي همسه 
   ‏حور تعالي ي همسه 
   ‏حور خدات همسه بيشوفوه حاجه في الفون 
   ‏اميره في مدرسات اي بقا ي همسه 
   ‏همسه بصتلها في تجاره 
   ‏اميره مدرست تجاره 
   ‏مازن حلوه تجاري 
   ‏همسه اممم حلوه 
   ‏حور في شعب اي بقا 
   ‏همسه شوعب قانون 
   ‏ابراهيم امم حلو قانون 
   ‏همسه جداااا بحبها اووووي
   ‏مراد و اكيد عرف الي يتعدا علي رائد بيحصل فيها اي 
   ‏همسه اكيد اعرف 
   مراد كويس ها تحبي تخدي انهي عقاب 
   ‏همسه ليه ي بتع البلاستك انت 
   ‏مراد بتتتت متنرفزنيش 
   ‏همسه انا كلمتك الله 
   ‏اميره عوزه تضحك
   ‏حمزه مخلص ي همسه عيب اكبر منك 
   ‏همسه بستفزاز اه اسفه ي انكل 
   ‏مراد بصلها انك اي 
   ‏همسه ببرئه اي ي انكل مش حضرتك كبير 
   ‏ابراهيم خلاص ي مراد 
   ‏مازن خدي ي حور انتي و همسه جبتلكو شكولاته 
   ‏همسه الله و خداتها فتحتها 
   ‏حور قسمتها  اتفضل ي بابا 
   ‏ابراهيم شكرا 
   ‏حور اتفضلي ي ميروه 
   ‏اميره شكرا 
   ‏حور اتفضل ي مراد 
   ‏مراد شكرا 
   ‏حور اتفضل ي مازن انت و حمزه و فريد و ادتهم 
   ‏همسه وانا 
   ‏حور منتي لسه شقطه وحده 
   ‏همسه لا انا عوزه ادوق من ده 
   ‏حور هههه خدي ي روحي 
   ‏همسه خداتها و فتحت الشكولاته  بتعتها و فرقت علي الكل معاده مراد 
   ‏همسه احم اتفضل 
   ‏مراد خدها 
   ‏همسه اديقت انو خدها من غير ميبصلها ي انكل 
   ‏مراد بصلها 
   ‏الكل عوز يضحك 
   ‏مراد افندم 
   ‏همسه مفيش شكرا ي انكل 
   ‏مراد اديق انو بتقول ليه ي انك وقف بعد ازنكو هطلع انام 
   ‏ابراهيم اطلع ي حبيبي 
   ‏مراد اتشرقت بيكو ي فريد و حمزه 
   ‏فريد احنا اتشرفنا ي مراد 
   ‏ مراد اكيد هتيجو تعيشوه معانه 
   ‏ابراهيم اه ده اكيد 
   ‏فريد انشاء الله 
   ‏مراد بتعب بعد ازنكو و طلع نام بسرعه من التعب 
   ‏ قضوه وقت مع بعض و همسه مش عرفه ليه قلبها وجعها 
   ‏فريد اتفق مع ابراهيم انهم هيجو بكره يعيشوه معاهم و مشيوه روحو 
   ‏فريد نام هو و حمزه و همسه مش عرفه تنام من وجع قلبها 
   ‏حمزه صحي مالك ي همسه 
   ‏همسه مفيش ي حمزه 
   ‏حمزه بخوف لم شفها مسكه قلبها مالك ي روحي 
   ‏همسه نامت في حضنوه 
   ‏حمزه حضنها و بيطبطب عليها 
   ‏همسه نامت بعمق 
   ‏حمزه نام 
   ‏في الصبح 
يتبع…
لقراءة الفصل الثالث عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى