روايات

رواية مش غلطتي الفصل الخامس 5 بقلم سلسبيل أحمد

رواية مش غلطتي الفصل الخامس 5 بقلم سلسبيل أحمد

رواية مش غلطتي الجزء الخامس

رواية مش غلطتي البارت الخامس

رواية مش غلطتي الحلقة الخامسة

– كارما
كارما لفت لي و هو اندهش من جمالها!! كانت دي اول مره تحط ميكب كدا و تلبس فستان! كانت جميلة اوي
= انت كنت فين كل ده؟! المعاد ده كان مهم للشركه ولي باباك
أدهم كان سرحان معاها و لكن فاق: كنت مع حد محتاجني
كارما فهمت لانها شافت الصورة: كنت فاكره اني اختك الوحيده؟
ادهم ابتسم: معرفتش اسبها انا مش معاها دايما
كارما: فاهمه
بصت للارض وبعدين رفعت عيونها لي واتكلمت بندم: انا كنت عايزة اقولك اني اسفة عشان العربية انا بجد مكنتش اقصد كل ده وانا عارفه انك كنت بتحب العربية و
أدهم حط ايده على بوقها: ششش دي مش غلطتك
كارما فضلت مركزة معاه وهو كان تايهه فعيونها و حضنها بدون مقدمات كانت مصدومه ولكن حست بأحساس غريب وهي فحضنه! وحضنته
أدهم بعد عنها: انا.. انا مش عارف مالي مش مفروض نقرب من بعض.. متسمحليش اقرب تاني
كارما: انا؟ يعني انت هتقرب وانا ابعدك؟
أدهم بحيره: اها ابعديني!
و طلع اوضته وسابها وهي مكنتش فاهمه احساسها ناحيته!
******************************

 

صلي على محمد 🩷
” تاني يوم أدهم صحي و سمع صوت فالجنينه فا نزل لقي كارما بتغسل عربية ”
– بعد ما كسبتي سبق بقيتي بتغسلي عربيات؟!
كارما اول ماا شافته وجهت الخرطوم ناحيته: متقربش هاه.؟ فاكر
أدهم ضحك: مش هقرب ، هو انتي بتعرفي تسوقي كدا ازاي صح؟ والملف السادس
= اتعلمت عادي
– مين علمك؟!
كارما بتوتر: مش مهم
أدهم لمح امها جاية من بعيد فا دخل
هدي: عامله ليكي مفاجأة
– اية؟!
هدي شاورت على عربيتها فا نزل منها زين و كارما اندهشت!
– زين!!
كان هيبوسها فا بعدت و هو بصلها: وحشتيني!
= انت..
هدي و زين مكنوش فاهمنها: طيب تعالي اوريك اوضتك تكون كارما خلصت العربية دي
” هدي خدته وهي ماشية بصت لكارما بتكشيرة عشان تتحرك! ”
“وكان مراقب الوضع من الشباك أدهم و كان مدايق ”
******************************

 

استغفرالله العظيم. ♥️🦋
بعد فترة آسر و ملك و شوية من صحاب أدهم كانوا فجنينه الفيلا سوا
آسر: يلا ننزل البسين
ملك: لا مش عايزه
اسر شالها وهي فضلت تسرخ و نط بيها و فضلوا يضحكوا فالمياه أدهم بصلهم و ابتسم و قلع التي شيرت عشان ينزل لقي كارما فقفاه
– في مشكلة!
غمزلها: انتي بتقربي ليه دلوقتي ؟
= أدهم مش وقته زين هنا
– اها حبيبك صح ومالو
= لو شافك هيعرف شكلك و هيقول لماما احنا كنا متصورين ازاي!
– عادي
كارما سمعت زين بينادي و أدهم واقف برخامه راحت زقته فالبسين عشان زين ميشوفوش و اتمشت بعيد عن البسين و زين كان وراها
– اسمعيني بقي يا كارما !
= انا مش طيقاك! انت ازاي جايلك عين تيجي هنا بعد ما اتبعتلي صور ليك و اعز صحابي فحضنك!
– انا كنت مدايق من غيرك مكنتش في وعيي وقتها ! و هي فكرتني بيكي

 

= فعلا؟ مع اني شوفت قرد فكرني بيك لكن محضنتوش
أدهم طلع وبصلها بفخر وعملها كده👌
زين كان هيبصله فا كارما وقفت قصاده: ياريت ترجع
زين: مفيس طيارات دلوقتي
كارما بعصبيه: انت بجد حلو*ف
مشيت وسابته و أسر و ملك قربوا عندوا عشان يبعدوا زين عنها بعد ما أدهم قالهم يعملوا كدا
كارما راحت عند أدهم الى كان بيعوم ببرود: بطل سخافه شوية و اخفي من قدامه لحد ما يمشي!
– انا سخيف؟
= اها
– سخافه بسخافه بقي
شدها معاه وغرقها فالبسين نزلت لتحت زي الطوبة فا غطس وراها و مسكها يطلعها و هما تحت المياة باس خدها
كارما طلعت وقعدت تاخد نفسها وبصتله: انت عملت اية!
ضحك وقرب منها: عملت كدا
باسها مره تانية وهي فضلت متنحه وكانوا قريبين جدا من بعض
لحد ما سمع هدي بتنادي: ادهم
غمز لكارما و بعد عنها طلع من البسين و وقتها زين راحلها: هو مش ده الى كنتي منزله صورتك معاه !!؟؟؟

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مش غلطتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى