Uncategorized

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الثالث عشر 13 بقلم شروق مصطفي

 رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الثالث عشر 13 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الثالث عشر 13 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الثالث عشر 13 بقلم شروق مصطفي

كرستين حضرت نفسها لكتب الكتاب وهي مبسوطه وسعيده 
اما كريم جاب الماذون وماجد جاي وهو لابس بدله سوده وجميله 
كريم ….الف مبروك ي ابو الصحاب
ماجد بسعاده ….الله يبارك فيك الشكر ليك انت 
كريم …انت بتشكرني علي اي بس انا كنت عايزه اخلص منها واكمل بضحك بس مش هلقيلها احسن منك وبعدين انت الي تحيلت عليا اجوزهالك 
ماجد بيفتكر لما شاف كريستين 
فلاش بااااااااااك 
ماجد كان رايح يشوف كريم في البيت ودخل بس ملقهوش وجاي يطلع خبط في كريستين 
كريستين بغضب ….انت كنت هتوقعني 
ماجد بزهول من جمالها …..انا اسف 
كريستين بتكبر ….خلاص روح شوف شغلك 
ماجد بصدمه …..شغلي واكمل بمكر انتي متعرفيش انا مين ولا اي 
كريستين ببرود هتكون مين وبعدين وسع كدا من قدامي 
وكريستين مشيت دخلت الفيلا 
ماجد لنفسه….يخربيتها دي صاروخ البت دي اه بس لو مش لسانها ي انا ي انتي ي مزه 
بااااااااااك 
ماجد لكريم ….وانا مش عرفني انها بنت عمك هو انا كنت اعرف 
كريم بضحك ….احسن خليك تدبس 
ماجد بهيام ….احلا تدبيسه واللهي 
كريم …..لاا انت شكلك واقع اوووووووي 
ماجد ….بس هتعمل اي لما تعرف ان انا الي هتتجوزو 
كريم ببرود ….اتصرف انت بقي 
وفي اللحظه دي جات كريستين بسعاده وهي لابسه فستان روز ومكياج جميل وهادي 
ونزلت وقربت من كريم وعلي وشها سعاده اما ماجد كان بيبصلها بهيام 
كريستين لكريم ….يلا كتب الكتاب امتا 
كريم لنفسه …..اه لو تعرفي 
كريم …..يلا كتب الكتاب هيتكتب دلوقتي 
وغمز لي ماجد يلا ي ماجد 
الشيخ …..بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير 
كريستين بسعاده ….امضي فين 
الشيخ …امضي هنا ي بنتي 
كريستين مضيت 
الشيخ عارف كل حاجه وبص لي ماجد …..امضي هنا ي ابني 
ماجد مضي امام صدمه كريستين القويه 
كريستين بصدمه …..اي ده 
اما عند الناحيه الاخري 
يارا وصلت قدام الفيلا ودخلت بس الحراس وقفوها لانهم ميعرفوهاش لان كريم غير كل طقم الحراس الي موجود بعد ما يارا مشيت 
يارا لي الحارس ….ممكن ادخل 
الحارس ….ممنوع ي فندم في حفله جوا ومش هينفع ادخلك 
يارا بستغراب وباين عليها التعب ….حفله اي 
الحارس …..اصل كتب كتاب كريستين هانم و م…قاطعته يارا 
يارا بصدمه  وكلمت نفسها ….كتب كتاب كريم وكريستين كدا ي كريم هونت عليك يبقي صح انك مش بتحبني وكمان استغليت اني مش موجوده واتجوزت وبدموع ومن كتر الدموع جات تخرج من الفيلا  و……
عند مراد ورنا
رنا لي مراد …..مراد حبيبي اصحي 
مراد بنوم ….اي ي روحي 
رنا ….يلا بقي قوم عايزه افطر 
مراد بضحك …..انتي مصحياني علشان تفطري 
رنا بتذمر ….اه انا جعانه اوووووي 
مراد ….خلاص انا قومت اهو 
رنا ….طب يلا بقي قوم وانا منزل احضر الفطار 
مراد وهو حضينها ….ما بلاش اكل دلوقتي علشان عايزك في موضوع مهم 
رنا وفهمت ما ينوي عليه وبعديته عنها …..لا شكرا انا جعانه وهربت من قدامه اما مراد ابتسم علي هروبها منه ودخل ياخد شور 
رنا نزلت تحضر فطار لي مراد وليها ومراد نزل وفطرو تحت مشاكسات مراد وغزله فيها مراد مرداش يروح الشغل النهارده علشان يفضل معاها 
طقققققققق حد بيخبط علي باب الفيلا 
الخدامه فتحت وظهرت سميره 
سميره بتكبر ….انا جايه لي مراد بيه 
الخدامه ….اتفضلي ي فندم 
رنا لي مراد ….مين الي بيخبط 
مراد بعرفش انا هروح اشوف 
رنا …استني انا جايه معاك 
رنا راحت ولقت سميره اما مراد فا بصلها ببرود 
رنا لي سميره ….انتي مين 
سميره لي مراد ….ازيك ي مراد بيه 
رنا بغيره ….هو انا مش بكلمك مبترديش ليه 
سميره ….انتي مالك انتي انا بكلم مراد بيه 
مراد بصرامه لي سميره ….احترمي نفسك وبعدين انا مسمحتلكيش تيجي اتفضلي من غير مطرود 
سميره مشيت بخجل بسبب انو طردها 
رنا لمراد ….مين دي 
مراد ببرود …..يهمك في اي 
رنا بغيره ….هو اي الي يهمني في اي انا عايزه اعرف 
مراد …سيبك منها وتعالي ندخل الصالون 
رنا بعدت ايدو عنها واتكلمت بغضب  ….انا عايزه اعرف مين دي وليه جات هنا فهمني 
مراد لي رنا بغضب …..رنا صوتك ميعلاش انتي فاهمه 
رنا بزعيق  ووشها اصفر وتعبت  ….انت دا كله الي يهمك صوتي انا بسالك 
مراد لرنا بتحذير …رنا اهدي كدا علشان ميحصلكيش حاجه بسبب عصبيتك دي 
رنا بتعب ….ابعد عني مش عايزاك تقرب مني 
رنا جات تطلع علي السلم اغمي عليها ….
يتبع….. 
لقراءة الفصل الرابع عشر : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!