Uncategorized

رواية عندما يعشق القاسي الفصل الثالث عشر 13 بقلم هدير بدر

 رواية عندما يعشق القاسي الفصل الثالث عشر 13 بقلم هدير بدر

رواية عندما يعشق القاسي الفصل الثالث عشر 13 بقلم هدير بدر

رواية عندما يعشق القاسي الفصل الثالث عشر 13 بقلم هدير بدر

يوسف : انطق للاسف ايه 
الدكتور: المدام دخلت في غيبوبه ادعولها وسابهم ومشي 
ناديه : ربنا ياخدها 
حياه : دي اللي أنقذت ابنك خلى بالك 
ناديه سكتت 
حياه قعدت تعيط ويوسف زعل عليها اوي وقعد جنبها 
يوسف: ممكن تبطلي عياط 
حياه متستحملتشي الصدمات وانها اعتبرت جوري زي اختها اترميت في حضنه 
في الاول كان مصدوم بعدين فضل يهديها 
يوسف : بالله عليكي اهدي علشان خاطر اخوكي حتي لازم كلنا نقف جنبه. 
حياه : غصب عني والله اعمل ايه 
يوسف فضل معاها لحد ماهديت وبعدين استوعبت اللي عملته 
حياه : يو يوسف انا اسفه والله 
يوسف بابتسامه : ماحصلشي حاجه 
يالا ندخل نطمن علي اثر 
حياه ويوسف دخلوا 
اثر بصلهم بحزن : قولولي الحقيقه انا عارف ان امي بتكدب انا حاسس ان جوري فيها حاجه 
حياه بحزن وخوف : ها 
اثر: علشان خاطري
حياه : بص الصراحه انت كنت محتاج كليه علشان كليتك وقفت فا فا 
اثر : فا ايه 
حياه : جوري اتبرعتلك ودا كان خطر عليها وهي وافقت 
اثر: طب هي فين وعامله ايه 
حياه بصيت ليوسف يكمل 
يوسف: الصراحه دخلت في غيبوبه وحالتها مش مستقره 
اثر قام جري واتوجع 
حياه ويوسف جريوا علية 
حياه: اهدي بالله عليك احنا معاها 
اثر : عايز اشوف مراتي حالا
الدكتور دخل قي الوقت دا 
اثر بزعيق : عايز اشوف مراتي 
الدكتور: بس يا اثر بيه 
اثر : انا قلت كلمه يالا 
وفعلا خدوه لان كله عارف انه هايعمل اللي في دماغه 
اول مادخلها خدها في حضنه مسك ايدها 
كان باين عليها الإرهاق والتعب وضعفها بان اكتر 
اثر بدموع : ليه بتعملى كدا ليه بتخوفيني عليكي كل شويه ابوس ايدك قومي ارجعيلي انتي بقيت النفس اللي بتنفسه ليه مش مكتوب علينا فرحتنا تكمل علشان خاطري قومي وفضل يبوس ايدها 
الدكتور دخل 
الدكتور: اثر بيه كفايه من فضلك علشان حضرتك لسه تعبان 
اثر لسه هايتكلم 
حياه: ماتنساش ان جوري لما تقوم بالسلامه وتشوفك تعبان هاتتعب اكتر لازم تخف علشان تبقا جنبها 
بعد إلحاح من الدكتور وحياه 
اثر قام 
ونبه علي الدكتور ماحدش يخشله 
اثر بحزن : يارب ماليش غيرك قومهالى بالسلامه 
عديت الايام وجوري لسه في غيبوبه وأثر كل يوم يروحلها وحالته اتحسنت جدا 
اثر دخل لجوري وزي مامتعود يفضل معاها اليوم كله يتكلم معاها 
اثر : ينفع تفضلي نايمه كتير كدا وتسبيني مين يضحكني غيرك ومين يتكلم معايا 
فاجاه لقي ايد جوري بتتحرك 
جري نادي علي الدكتور 
جوري بدأت تفتح عينها 
جوري : ااااه 
الدكتور جيه : الف مبروك يا اثر بيه اتجاوزت الخطر 
اثر بفرحه: حضن جوري وعيط في حضنها قوته كلها انهارت في حضنها
الدكتور طلع علشان يسيبهم براحتهم 
جوري اتحملت عل نفسها وحضنته : انت كويس بجد انت ادامي فعلا 
اثر وهو عمال يبوس ايدها : ايوا ياروحي 
جوري : طب بتعيط ليه حاجه وجعاك 
اثر : لا ياروحي فرحان اوي انك رجعتيلي 
جوري باستغراب : رجعتلك ازاى 
اثر : كنتي في غيبوبه بقالك اسبوع كدا تخوفيني عليكي يا جوري 
جوري : اسبوع 
اثر : حاسه بحاجه اي حاجه وجعاكي 
جوري : طلما شوفتك مافيش حاجه وجعاني 
اثر : قوميلي بقا بالسلامه محضرلك حتت مفاجاه 
جوري : بجد 
اثر : اه ياعيوني 
الدكتور خبط : الف حمدالله علي سلامتك ياهانم 
جوري: الله يسلمك 
اثر : هي تقدر تخرج امتي 
الدكتور : هانحطها يومين تحت الملاحظه لو الحاله مستقره هانخرجها ان شاءالله 
اثر : شكرا يادكتور 
الممرضه دخلت بالأكل : يالا ياستي دا اثر بيه ماكنشس راضي ياكل من غيرك حقيقي ربنا يحميكم لبعض ماشوفتهوش خايف عليكي ازاى 
جوري بصيت لاثر بحب ودموع 
الممرضه حطيت الاكل وخرجت 
جوري جايه تتعدل : اااه 
اثر جري عليها : بتتحركي ليه بس ايه واجعك 
جوري بدموع : جنبي وجعني شويه يالا جعاااااااانه 
اثر : ياما هاتاكليني يالا ياللي مغلباني حاسس ان نفوخي طار مني بسببك ????????????
جوري : عندك مانع
اثر : لا ياختي يالا ناكل وعدلها  وبدأ يأكلها براحه 
جوري بتذمر طفولى : انت م بتاكل معايا ليه ها 
اثر : هاكل اهو 
جوري : هات المعلقه كدا وبدأت تأكله الاتنين خلصوا اكل 
اثر جرس للممرضه علشان تشيل الاكل 
اثر مسك ايد جوري:  ربنا يخليكي ليا يا اجمل واحلى هديه ربنا بعتها ليا 
جوري بصتله بحب ودموع : بحبك اوي اوي اوي 
اثر : وانا بحبك ياعيوني 
وفضلوا يومين مع بعض وأثر بيرعاها وهي اتحسنت كتير 
جيه ميعاد الخروج 
اثر يالا ياروحي علشان نجهز
اثر لسه بيلبس اتوجع جامد مكان الرصاصه 
جوري بخوف : ايه تاعبك 
اثر : ماتشغليش بالك انا كويس
جوري : لا مش كويس تعالي اساعدك 
اثر : هاتساعديني ازاى وانتي تعبانه 
جوري: قلت تعالي هنا وبدأت تلبسه براحه مع انها كانت بتتوجع بس ماحبتشي تبينله 
اول ماروحوا لاقوا النور مطفي 
اثر : ايه دا في ايه 
جوري بخوف وماسكه دراع اثر : انا خايفه اوي 
اثر : اهدي انا معاكي وفتح النور اول مافتحه اتقاجاوا ب 
يتبع…..
لقراءة الفصل الرابع عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!