Uncategorized

رواية تزوجتك بالإجبار لكن أحببتك الفصل الرابع عشر 14 بقلم الأميرة فراولة

 رواية تزوجتك بالإجبار لكن أحببتك الفصل الرابع عشر 14 بقلم الأميرة فراولة

رواية تزوجتك بالإجبار لكن أحببتك الفصل الرابع عشر 14 بقلم الأميرة فراولة

رواية تزوجتك بالإجبار لكن أحببتك الفصل الرابع عشر 14 بقلم الأميرة فراولة

في فيلة الجبلاوى
محمود:أنا بحبك وهخليك اسعد انسانه وهحبك اكتر من نفسى وهحققلك كل امنياتك تتجوزينى
أميرة وأسماء:تقصد مين
محمود: اقصدك انت يا أسماء تتجوزنى 
أسماء:نعم أنا
محمود :أيواة انتى،انا بحبك من اول يوم شفتك فيه وعايز اتجوزك
أحمد كان متعصب وبيحاول يمسك نفسه لأنه عارف ان أسماء هترفض ولكن مقدرش يمسك نفسه لما محمود مسك ايدها ،، أحمد قرب عليه ورح ضربه بالبوكس وقاله
أحمد:تتجوز مين يا روح امك انت عبيط يلا
أسماء:اى الى انت بتقوله ده يا أحمد
أحمد:اسكتى انتى خالص فاهمه
محمود:تسكت ليه هى صاحبت الرأى مش يمكن تكون عايزه تتجوزنى 
أحمد:تتجوز مين يا ابن******ده مراتى
محمود:احترم نفسك وبعدين دى طالقتك فى فرق 
أحمد:اخرج بره عشان مش اموتك دلوقتي
محمود وهو يمسك اديها: أسماء أنا بتحبنى ولا 
أحمد :انت اتجننت يتمسك اديها تانى 
وفضل يضرب فيه بالبوكس لحد ما فمه وأنفه جابوا دم 
أميرة:يا أدم حجز بنهم أحمد هيموته
أدم: صدقيني لو قربت منه أحمد هيقتلنى أنا
أميرة:بس ده هيقتله
وهنا يقلب محمود الوضع ويصبح فوق أحمد ويضربه بالبوكس وانف احمد يجيب دم 
أسماء وهى تشد محمود من فوق أحمد:انت ازاى تتجرئ تضرب جوزى وراحت ضربته بالقلم 
أسماء:اطلع بره ومش عايزه اشوف وشك واعتبر الصفقة ملغيه ومستحيل نشتغل سوا تانى
وهنا محمود طلع وكل الضيوف طلعوا وراه
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
وجريت أسماء على أحمد وحضنته وفضلت تعيط وتلوم نفسها 
أسماء بعياط: انت كويس يا حبيبى 
أحمد:أهدى يا أسماء أنا كويس والله
أسماء:ده كله بسببى أنا أسفه يا حبيبي
أحمد وهو يقبلها :ياه كلمه حبيبى واحشتنى اوى
أسماء بكسوف :عيب يا أحمد أنا مش مراتك احنا اطلقنا
أحمد :هو أنا مش قولتلك
أسماء:قولتلى اى
أحمد:مهو انتى لسه مراتى اصل بعد ما واقعتى على ورق الطلاق انا قطعته 
أسماء بفرحة:بجد
أحمد:بجد وقبلها تانى
أميرة:ااحم احممم احنا هنا 
أدم:اعملوا حساب وجودنا
أسماء:يا لهوى على مخربين اللحظات الرومانسيه
 *ضحك الكل على كلام أسماء
أميرة:طب أنا همشى بقا 
أسماء:استنى أنا جايه معاكى
أحمد:معاها على فين انتى مش هتمشى 
أميرة:هو معاه حق يا سمكه خليكى هنا 
أسماء:مستحيل اسيبك لوحدك
أدم: خلاص اقعدى معانا 
أميرة:لا طبعا
أسماء :لا ليه أن شاء الله
أميرة:لا وخلاص 
أسماء:هتقعدى غصب عنك أو هاجى معاكى وانا أحمد كده هيدعى عليك 
أميرة بضحك : خلاص تمام
أحمد وهو يشيل أسماء:يلا بينا احنا
_____________________________________
أدم:أنا هوصلك لوضتك وهجبلك هدوم من هدوم أميرة 
أميرة:طب هو أنا مش ينفع انام فى أوضة أميرة 
أدم:لا 
أميرة:بس 
أدم:من غير بس
أميرة:تمام
وكل واحد راح نام
———————————————————–
فى الصباح
الكل يجلس على السفرة بيفطر وأميرة جنب حبيبة وبتاكلها
شيماء:أميرة ممكن بعد ما تخلص اكل تيجى اوضتى أنا عيزاكى 
أميرة :اوكى
الكل كل وكل واحد راح شغله وأميرة لشيماء
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
في أوضة شيماء
أميرة:ممكن ادخل
شيماء:اتفضلى 
شيماء:أنا عيزاكى فى موضوع مهم بس الاول اقرائى ده
أميرة اخدت الورق وبدأت تقرأه والصدمه والدهشة بيتعالوا على وجهها 
أميرة:الكلام ده مستحيل يكون صح 
شيماء:*********
يا ترى أميرة قرأت اى ؟
ياترى هيحصل اى فى الفصل الجاى؟
يتبع..
لقراءة الفصل الخامس عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية صديقي المفضل للكاتبة مريم سمير

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى