Uncategorized

رواية حبيبي من الطفولة الفصل الرابع عشر 14 بقلم سندس المصري

 رواية حبيبي من الطفولة الفصل الرابع عشر 14 بقلم سندس المصري

رواية حبيبي من الطفولة الفصل الرابع عشر 14 بقلم سندس المصري

رواية حبيبي من الطفولة الفصل الرابع عشر 14 بقلم سندس المصري

زين فتح الظرف واتصدم لما شاف صور فتون مع جو وهو ماسك ايدها وهي مبتسمه وصوره هوقاعد جمبها وبصصلها وصوره وهو حاضنها
زين نزل من مكتبه الشرار بيطاتتير من عينه
وصل البيت
اسماء ايه يازين ايه اللي رجعك بدري انت كويس
زين طلع من غير رد فتح باب اوضه فتون
فتون بخوف وتوتر من لما شافت شكله
زين قرب منها ضربها بالقلم ومسك شعرها وبصراخ انتي بتخونيني وبتقابلي الزفت ده
فتون بعياط سيب شعري يازين
اسماء طلعت علي صوتهم وبتخبط يازين اللي حصل
رحاب استهدي بالله يابني
زين رمي الصور في وشها ايه ده انطقي
فتون بعياط وصراخ سيب شعري عشان خاطري انا والله مابخونك
زين زقها وقعت في الأرض وبوقها بينزف
فتون بعياط وبخوف بعدت عنه وبتحكي
فلاش باك
فتون وصلت المطعم
جو اهلا بيكي ياقمر
فتون انت عايز ايه
جو بخبث عايزك
وقرب منها
فتون حاولت تبعد ولكنه حاوطها من خصرها
جو اهدي كدا لو خايفه علي جوزك تهدي كدا
فتون انت مشكلتك معايا مش مع زين
جو بعصبيه انا اللي ياخد مني حاجه بتاعتي يبقي مشكلتي معه
فتون ضربت الطربيزه بأيدها انا مش بتاعتك فاهم
جو بأستفزاز مسك ايدها
فتون حاولت تبعد ايده
جو ابتسمي الناس بتبص علينا ولو حد حس بحاجه بمكالمه مني زين هيبقي ميت
واتصل بالشاب اللي بيراقب زين الشاب ايوه يافندم انا قدامي الهدف انا قناص مش اي حد عشان تتصل باشاره منك هيكون ميت
جو لا بس كنت بطمن الشاب تمام جو ها اتأكدتي دلوقتي ابتسمي واتجاوبي معايا وحضنها
فلاش
فتون هوده اللي حصل خوفت عليك انا مش طايقه نفسي من ساعه مالمسني
وعند مازن
يحي ناوي علي ايه يابني
مازن بشر علي كل خير والله لادفعه تمن اللي عمله ده
يحي
يعني هتعمل معه ايه
مازن بشر بكره تشوف هعمل ايه
يحي ده انت طلعت شيطان
وعندحازم
حازم انا مبسوط جدا
ملك بغرور مصطنع وخجل عشان معايا اكيد
حازم تبا لتواضعك بس فعلا عشان معاكي طلع علبه فيها انسيال ولبسه ليها
ملك بفرحه شكرا ياحب واتكسفت
حازم بخبث كمليها طيب وقولي ياحبيبي وضحك علي خجلها
وبعيد عنهم كان في شاب واقف بيتكلم في الفون الو
الشاب خلصت وصورتهم
المجهول تمام ابعت الصور
الشاب بعت الصور
المجهول تمام اووي فلوسك هتلقيها في حسابك علي البنك حد شافك
الشاب عيب عليكي
المجهول والله ماههنيك يوم هسيبكم تعيشو كام يوم بس
وعند جو
جو ها بعت الصور لزين
الشاب احمد من زمان وزمانه دلوقتي هيموت
جو بضحك ماهو ده اللي انا عايزه
احمد بس انت متكلمتش معها
جو انا بعمل كدا عشان تصورها وابعت الصور ليه
احمد هو انت بتحب فتون
جو لا طبعا انا بحب فلوسها بس معجب بكل حاجة فيها الشاب ده انت طلعت سم
جو ضحك بالظبط
أحمد يعني عايز تجربها وعايز فلوسها طمع
جو بضحك ايوه بحب الطمع
وعند زين اتصل بعصام
زين هديلك عنوان واسم وتجبلي معلومات متفصله عنه
فاهم ادق التفاصيل اعرفها
عصام في خلال24ساعه كل حاجه هتبقي عندك
وقفل
فتون اتفضل اخرج
زين قرب منها
فتون رجعت وبعصبيه ودموع نازله وبتضربه في صدره بقبضه ايدها الصغيره ماهزتش زين غير بسيط جدا انت جرحتني وضربتني انا مش عايزك يازين طلقني بكرهك انت واحد غبي ومتكبر ده انت مش قادر تقولي اسف
زين قطع كلامها باانه باس دماغها وقربهامنه
وحضنها اسف
وقرب منها لدرجه انفاسهم اختلطت
فتون بخجل وبعياط انت سافل ابعد
زين ماانا عارف
اسماء خبطت زين تعالي يا حبيبي عايزك
زين بغضب يخربيت الفصلان ده انا كنت ناوي على وغمز لفتون
فتون بخجل انت قليل الادب اطلع برا
زين ضحك وخرج
وباليل كانت البنات قاعدين مع بعض وحكوا لبعض كل حاجه
وتاني يوم
عصام ايوه يازين بيه هو بيسهر كل يوم في كباريه بيروح الفجر وكل يوم معه واحده مع واحد اسمه احمد ده دراعه اليمين يعني مبيتحركش من غيره هو ده اللي بيعمله كل حاجه مستاجر قناص
زين تمام اوي حطيت المايك في العربيه بتاعت جو
عصام اه
جو في العربيه انت تبعت حد يراقب زين عايزين نخلص منه
احمد طيب مااروح اخلص انا منه
انت ناسي اني فاهم في المواضيع دي وكنت ظابط جامد
جو تمام عليك انت المهمه
احمد تمام هو نزل من البيت
جو تمام ورا
عصام زين بيه
الهدف اتحرك وجو كان موكله يموتك ا
زين هنتغدي بيه قبل مايتعشي بينا
عصام ضرب طلقه في دماغ احمد مات احمد
ياتري ايه اللي هيحصل
يتبع..
لقراءة الفصل الخامس عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية قيود من حرير للكاتبة سمسم

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!