Uncategorized

رواية عشقت حوريتي الفصل الرابع عشر 14 بقلم بسملة هاني

 رواية عشقت حوريتي الفصل الرابع عشر 14 بقلم بسملة هاني

رواية عشقت حوريتي الفصل الرابع عشر 14 بقلم بسملة هاني

رواية عشقت حوريتي الفصل الرابع عشر 14 بقلم بسملة هاني

يارا: اي داااااااا….
كريم: اي يا رورو بس مزه ولله 
وهنا رفعت أيدها يارا عشان تنزل علي وش كريم بس في الوقت دا ايد كريم سبقت يارا ومسك كريم أيدها وحطها ورا ضهره 
يارا: اهاااااااااااا 
كريم: مش انا ياروح امك الي ست تمد أيدها عليه هنا ضغط كريم اكتر علي ايد يارا ويارا زيادة في الصراخ 
كريم: دا تاني مره ايدك تترفع يا يارا التالت ايدك هتتقطع يا حبيبتي فااااهمه وانتي عارفه كويس انا اقدر اعمل اي وانتي عارفه فاهمه ولا افاهمك 
يارا بعياط : فاهمه…فاهمه 
الفديو كان عباره اني كريم مصور كل حاجه كانت مع يارا في الأوضه 
كريم رما يارا علي الارض 
كريم بصوت شيطاني: الفديو دا عشان لو فكرتي انك تعملي اي حركه هموتك يا يارا وهنشر الفديو دا علي مواقع عالميه ومفيش مانعه لو اتفرجة عليه 
يارا: انت مريض وعهد الله مريض ومش طبيعي 
كريم: مين ده الي مريض يبنت &&&& 
وهنا نزل كريم بالضرب علي يارا وبعد وقت من ضرب يارا فقده الوعي بس المره دا يارا مصحيتش وهنا كريم بدأ يقلق أنها ماتت 
وهنا طلب كريم دكتور تبع المافيا……ودخل عشان يشوف يارا وخرج 
كريم بصدمه: يعني اي يا دكتور لاااا 
************************************************
مراد حط صنية الفطر علي السرير وبدأ يلمس شعر ليلي ويصحها بصوت واطي 
مراد: لولو اصحي 
وهنا قمت ليلي بخوف 
مراد: متخفيش يا حبيبتي انا مراد 
ليلي براحه: صباح الخير يا مراد 
مراد: صباح الفل يا قمر 
ليلي: اي دا 
مراد: احلا فطار لي احلا لولو وكمان انهارده عملك مفاجاه من تالت مفاجآت انا عملهم 
ليلي: الللله انت عملي تالت مفاجآت 
مراد: اماااال 
ليلي: مش مطمئنه ليك 
مراد: ثقي فيه شويه 
ليلي: هههههههه طب يلا نفطر عشان اشوف المفاجاه 
مراد: يلا 
وبعد وقت 
ليلي: انا كدا خلصت اكل يلا وريني المفاجاه 
مراد: طب غامضي عينك 
ليلي: دا مقلب صح ولله ما وثقه فيك يلا 
مراد: اسمي يلا بعد يلا دا تسكتي خالص 
ليلي قعده تضحك زي الاطفال بالضبط وهنا سرح مراد في ملامح ليلي 
ليلي: طب يلا يعم السرحان انا هغمض عيني اهو 
وهنا فعلا غمضت عينها 
مراد: افتحي عينك يا لولو 
وهنا فتحت عينها لقت فستان ومن الون الابيض و قط وتحت الركبه وفيه لؤلؤ لونه أزرق وكان فستان غايه في الجمال 
ليلي قامت و وقفت جانب مراد 
ليلي: دا ليا انا يا مراد 
مراد: بالتأكيد يعني مش محتاجه كلام 
وهنا بسته من خده بدون قصد 
ليلي بكسوف: اسفه مكنتش اقصد 
مراد: هههههههه انتي هبله انا جوزك يعني عادي تعملي كدا و اكتر من كدا
ليلي: اتلم يا مراد 
مراد: من عيوني يا قلب مراد ….ويلا بقا البسي الفستان عشان نكمل المفاجاه 
ليلي بفرحه: هي في مفاجاه غير دا 
مراد: دا تكون نص المفاجاه ولسه في بقي ويلا البسي الفستان 
ليلي: مابلاش الفستان دا يا مراد 
مراد بنرفزه: ليه وحش 
ليلي: لا ولله بس قصير اوي 
مراد بغضب: كمان ربع ساعه تكوني جاهزه 
ليلي: حاضر ومنك لله 
مراد: هههههههه طب يلا 
وبعد نص ساعه 
ليلي: انا خلصت 
مراد: هو انا قولت. ربع سا…..
وهنا انبهر مراد من شكل ليلي الي كان غايه في الجمال 
مراد: يخربيت جمالك 
ليلي بتكبر: عارفه عارفه 
مراد: طب يلا عشان تشوفي المفاجاه 
ليلي: يلا 
وهنا رحت لي حديقة الفيلا وكانت عباره عن زينه كترررررر 
وكان اسمها مكتوب في كل مكان 
و حطه كان مكتوب عليها 
اسف….اسف يا حوريتي اني في يوم جرحتك أو زعلتك بحبككككككك يا ليلي 
وهنا ليلي بنبهار 
ليلي: انت الي عملت كل دا 
مراد: بتسالي اساله غريبه انتي يا ليلي هو مفيش غيري الي هيعمل كدا 
ليلي: انت فصيل يلا 
مراد: هههههههه بس بحبك 
وهنا طلع خاتم من الالماس ومكتوب عليه ليلي ولبسه في أيدها 
وهنا الاغاني اشتغلت ……. وهنا مسك مراد خصر ليلي وبدوا الرقص علي الاغاني 
وبدون وعي انقض مراد علي شفايف ليلي….وهنا افتكر انو وعدها انو عمره ما هيقرب منها غير وهي عايزه و هنا خاف اني ليلي تخاف من مراد تاني و بعد عنها 
مراد بنبرة خوف: اسف ولله مكنتش اقصد اهدي كدا 
ليلي بدون خوف: متقلقش يا مراد انا كويسه مفيش حاجه 
مراد حضنها بحنيه : انا عمري ما أزيكي يا ليلي 
ليلى: انا عارفه يا مراد  انك عمرك هتئزيني 
و كملت ليلي: ابعد بقا عشان هروح الشغل 
مراد: تمام يا حبيبتي
****************************”**************”**””*
الماذون: بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير 
وهنا عمر شال اسراء و لف بيها 
آدم؛ الف مبروك يا عمر و شكرا يا حضرت الضابط علي المعلومات الي أنت حبتها 
عمر: الله يبارك فيك يا ادم وعقبال ما ترجع مراتك 
آدم: باذن الله قريب قوي 
كدواني: الف مبروك يا اولاد 
عمر واسراء: الله يبارك فيك يا بابا 
عمر: طب نروح احنا عشان نلحق نسافر 
اسراء: هنروح فين يا عمر 
عمر: هنروح الجونه يا حبيبتي 
اسراء: لا طب سلام يا بابا دي الجونه 
ونزل عمر واسراء و سافره وبعد ٥ ساعات في فندق في الجونه وفي الاوضه 
عمر: طب اي 
اسراء: اي 
عمر: مش يلا 
اسراء: يلا اي 
عمر: تعالي يا اسراء ربنا يهديكي 
وهنا كان بدأ يقرب مش شفايف اسراء 
اسراء بصوت عالي: اهاااا يسافل انت قصدك كدا 
عمر: هههههههه امال قصدي اي 
اسراء: ابعد يلا احسلك 
عمر: تؤ تؤ مش هبعد 
وهنا شال عمر اسراء وحطها علي السرير 
اسراء: ولله اصوت ولم عليك الناس 
عمر: مش بتهدد يا حبيبتي 
وبعد كدا ملنش دعوه عشان عيب????????
***********************************************”آدم: العنوان ****دا تروح تجيب كل الناس الي فيه وتحطهم في المخزن عقبال ما اجي 
الراجل: تمام يا آدم باشا 
وفعلا روحوا علي العنوان وكان فيه سامح وأحمد 
و رجالة آدم ودوهم المخزن و رحبوا بيهم 
ورح آدم و مراد للمخزن 
دخل آدم المخزن هو و مراد 
آدم: منور يا سموحه 
سامح بخوف: انت عاوز مني اي 
آدم: كل خير يا سموحه كل خير 
احمد: انا ولله ما عملت حاجه يا باشا 
سامح: لا ولله يباشا هو الي عمل كدا في حرمك وكمان هو الي اغتصب ليلي هو 
مراد بصدمه: نعم ياروح امك هو أنت احمد 
احمد بخوف: لا لا
مراد: وحياة امي هربيكي يا احمد 
آدم بنظر شيطانيه: يلا يا مراد 
مراد بنفس النظره: يلا يا آدم 
وهنا بكل  قوه نزل آدم بالضرب في سامح و مراد في احمد 
آدم: دا بس درس صغير عشان الي يفكر يلمس حاجات الفهد
مراد: دا حاجه صغيره يا حموده اجمد كدا 
وهنا طلعوا آدم ومراد 
آدم: كل نص ساعة تسلموا عليهم وبعد اسبوع ارميهم علي الطريق 
************************************************ليلي بصوت عالي: عااااااااااااااااا حور 
حور: ليلي
وهنا جريت ليلي في حضن حور وبعد وقت 
حور: طب مش كفايه كدا 
ليلي: لا انتي وحشني اوووي 
حور: ابعدي يا متحرشه 
ليلي: هههههههه ….يلا عشان نحكي لبعض كل حاجه حصلت الفتره الي بعدنا علي بعض فيهم 
وفعلا قعدوا و حكوا لبعض علي كل حاجه 
حور: ينهار ابيض يعني انتي عمرك ما تكوني ام و بعدين ازي كملتي بعد كل دا 
ليلي؛ لا بإذن الله هتعالج وكملت ليه مش عارفه بس بقيت بحس ان انا فعلا ما اقدرش اعيش من غير مراد هو شكله عنده عقده بسبب مراته اللي ماتت زمان بس انا بحبه وانت ليه فهمت مع بعض قبل ما يطلقك 
حور: بصي انا  ما كذبش ان انا باحب آدم و هافضل احبه  طول عمري بس لو رجعت لها هبقي بحكم على نفسي بالموت 
 وهنا دخل آدم المكتب علي حور 
ليلي: ازيك يا آدم 
آدم: الحمد لله يا مدام ليلي انزلي انتي عشان مراد عاوزك تحت 
ليلي: ماشي يلا باي يا حور 
حور بصدمه: باي 
و خرجت ليلي 
آدم بهدوء: ازيك يا حبيبتي 
حور: ازيك يا….  حبيبتك مين يلا 
آدم: يلا  الفهد بقا يلا 
حور: بطل غرورك دا 
آدم: بس بقا يجيلك عرسان يا حور 
حور: عرسان مين 
آدم: انتي تعرفي واحد اسمه اسامه منين
حور: لا مع…وهنا افتكرت كل حاجه 
حور: اهااا دا خطيبي المستقبلي 
آدم: خطيب مين ياروح امك 
حور ببرود: لم نفسك يا آدم 
آدم وهو بيقرب من حور : انتي مش لغيري افهمي بقا وانا قولت اسف وقولت اني ندمان و الي عمله سامح دا معدش علي خير وسامح خد حاسبه 
حور: انشالله يولع سامح ..وانا مش ليك يا آدم 
آدم بعصبية: لاااا ليا لوحدي وانتي الي اختارتي يا حور وهنا نزل آدم  ساب حور 
مراد: ازيك يا حبيبتي 
ليلي: بخير بس هو في حاجه 
مراد: كانت جاي اقولك متقلقيش انا خد حقك من احمد 
ليلي بخوف: انت قتلته 
مراد: وانتي خايفه ليه انتي لسه…. 
ليلي: متكملش انا مش خايفه عليه ولا حاجه انا خايفه عليك انت عشان انت الي هتتحبس لو حصل حاجه زي دا
مراد: متخفيش يا حبيبتي 
ليلي: طب انا طلعه 
مراد: متيجي البيت احلا 
ليلي: اتلم يا مراد انا طلعه 
مراد: باي يا قلب مراد 
***********************************************
فريده: الو 
جاسر بفرحه: نعم يا فريده 
فريده: ينفع ننزل نتقبل انهارده 
جاسر: ينفع يا قمر 
فريده: انت يلا اتلم 
جاسر: غوري يا بت 
وهنا فعلا لبس جاسر ورح الكافيه الي قالوه عليه
وهنا دخلت فريده وكانت جزء من القمر 
جاسر: ازيك يا فريده 
فريده: بص بقا احنا مش نزلين نحب في بعض انا نزله اقولك انا اسفه اني ظلمتك بس كدا
جاسر: الله يخربيتك كل دا دبش وعهد الله بحب دبش 
فريده: حبك برص يا جاسر 
جاسر: بت هتعصب عليكي
فريده: مش بتهدد ويا حبيبي 
جاسر: عيون حبيبك 
فريده: ولله اصوت واقول بيتحمرش بيا 
جاسر: بااااااس وانا اسف يلا عشان نشرب حاجه 
فريده : عاوزه اكل مش اشرب 
جاسر: طب اطلبي حاجه 
وهنا دخل ولد 
ولد: ازيك يا قمر 
************************************************
حور بتفتح الباب وهي تعبانه و مش قادره 
حور بصدمه: آدم
يتبع ..
لقراءة الفصل الخامس عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية عشق ياسين للكاتبة سمسمة سيد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى