Uncategorized

رواية تزوجت ملتزمة ولكن معاقة الفصل الرابع عشر 14 بقلم صباح عبدالله

 رواية تزوجت ملتزمة ولكن معاقة الفصل الرابع عشر 14 بقلم صباح عبدالله

رواية تزوجت ملتزمة ولكن معاقة الفصل الرابع عشر 14 بقلم صباح عبدالله

رواية تزوجت ملتزمة ولكن معاقة الفصل الرابع عشر 14 بقلم صباح عبدالله

في مطار القاهرة
قمر واقف على سلم الطيارة وبتبص على بنتها بدموع وابتسامة اهلا بيكي حبيبتي في وطنك الطفله تبص على امه وتضحك وتحط ايديه علي وشه. قمر تنزل من الطيارة واحد يجليها اهلا بيكي مدام في مصر. قمر اهلا بحضرتك
معاكي سيف شريك في الشركه بتاعتك حضرتك. قمر اممم اهلا
سيف شريك قمر في شغله الجديد في مصر شاب 29سنه شعر اسمر وبشره قمحوي وعيني سمراء امممم اتفضلي خليني اوصل حضرتك
قمر لا شكر معايا السواق بتاعي وتيجي سيبا وماشي
سيف يالههههوي هي اي اللي عمله في نفسها ده امال لو مش جايه من أمريكي كانت لبست اي و وتشيل اللي علي الستاره اللي على وشها بدل ماهي عامله زي العفريت كدا سيف قصدو على نقاب قمر.
سيف يجري وراء قمر يامدام يامدام.
قمر. نعم خير في حاجه.
سيف في نفسو دي بين عليها عصبية وهتزهقني في عايشتي سيف اهدي شوية انا اللي جاي اوصل حضرتك. لان العربية اللي انتي طلبها من الشركة مجاتيش وانا اللي جيت ويرتني ماجيت.حب تروحي فين وانا اوديكي.
قمر تبص على وتحط ايدي على أيدي ازي بقاا العربية متجيش وحضرتك اللي تاجي
سيف عيون على حركات قمر معليش نصيبي السواد بقاا وبعدين انتي مالك مش طيقه نفسك ليه كدا انا عارف ان أمريكي حلو بس مصر احلي
قمر بعصبيها من كلام سيف انت ازي تتكلم معايه بشكل ده وبعدين انا مصرية وعارفه ان مفيش احلى من مصر في دنيا كله وتفتكر الايام اللي عاشيته بره مصر وعذ*ابها في الغربة دموعها تنزل من غير متحس قمر بسرعة ك سرعت البرق تجي مسحها دموعها.
سيف. انتي بين عليكي اتعذ*ابتي كتير.
قمر لو سمحت اتفضل وصلني للمكان اللي هقول علي سيف تمام اتفضلي.
في الشركه عند محمد.
محمد بصوت عالي وكل عصبيها وغضب ازي المشروع وقف ازي َومين واقفو
كل الموظفين سكتين وخايفين يتكلامو.
محمد بعصبيها اكتر ويجي كسر الفاظره محمد اتكلامو. حازم اهدي شوية وانا هفهمك كل حاجه. محمد اهدي ازي انت عارف لو المشروع ده فشل هيحصل اي د الشركه هتدامر
حازم اهدي و كدا يعني هتخلي يانجاح اهدي واقعد وانا هفاهمك كل حاجه.
محمد يبص على حازم وكل الموظفين ويجي جايب الكرسى وقعد على اهو اديني قعدا ها ازي المشروع وقف. حازم هو مش وقف لوحدو في حد وقف والحد ده معا ورق قناوني وقدر يوقف المشروع بشكل كامل. محمد مين دي ???? ورق زي اي
حازم انا عملت تحريات وعرفت ان في شركة أمريكية جديدة نزل في السوق وصاحب الشركه هو اللي وراء توقيف المشروع بس مين وليه انا معرفش.
محمد مين ده وعايز اي من المشروع
قاسم دي واحده ست مش راجل وبين عليها قوي جدا علشآان كدا قدرات توقف مشروع محمد الشرقاوي. محمد بصدمها ست مين دي
في مكان تانى عرابيه اخر موديل وقفها قدام باب بيت
قمر بدموع لسه كل حاجة زي ماهي مافيش حاجة اتغيرات. سيف بق*رف انت ازي تعرفي مكان زي ده.
قمر تبص على وترجع تبص على بنتها تلاقيها نايمه تجي نرلة من العربية من غير مترود على سيف
قمر تفتح باب العربية وبدموع ياتاره اهلي البيت عاملين اي وَهي دخلها تسمع صوت واحدة عماله تزعق والعيال عملين يالعبو قمر جوري وجودي كبرو اوي قمر. وقفها على الباب السلام عليكم ورحمة الله وبركاته يااهلي البيت
الحجه فاطمة بصدمه من الصوت اللي هي سمعاتو هي واسراء
اسراء قمر
قمر بدموع ايوا قمر عامله ايه يا سوسو.
اسراء تجري عليها وتخده بالحضن اسراء. بدموع وحشتيني قوي ياقمر انا كنت طول عمري بتمنى بعدك بس مكونتيش بعرف انك لم تبعدي هتوحشيني بشكل ده. قمر تمسحله دموعها وانتي كمان وحشتيني اوي اوي يااسراء كللكم وحشتوني. وتبص على الحجه فاطمة والحاج عبدالله وتروح عندهم. اي مش عايزين تسلمو على يجي الحاج عبدالله ضر*ابه بالق*لم انتي ازي قدارتي ازي قدرتي ويجي معيط وخده في حضنو ازي ياقمر قدارتي تبعدي عن اهلك الغيبه دي كلها ازي يابنتي
قمر بدموع وهي في حضني ابوها وتفتكر يوام ماعرفت ان الحاج عبدالله مش ابوها الحقيق بس اها هو مش ابوه الحقيق بس هو اللي ربها وربها بكل حب وحنان ومحسسهاش مرا انها مش بنتو وشالها وهي معاقه ازي تنسها كل ده. قمر تحضن الحاج عبدالله وبدموع وحشتيني اوي اوي اوي اوي يابابا وحشتوني كلكم وتروح وتحضن امه الحجه فاطمة بدموع اوع تقرابي مني انتي مش قمر بنتي قمر بنتي مش بتقدر تشوف دموعي بس انتي خليتيهم ينزلو وماينشفوااش انتي وجعتي لي قلبي وحراقتي عليكي قمر بدموع وتجي وخده الحجه فاطمة في حضنها اسفه اسفه اسفه ياماما بس والله من غصب عني انتو متعرفوش السنه ونص دول عدو علي ازي
الحاج عبدالله يمسح دموعو احكيلي يابنتي انتي ازي خراجتي من المستشفى واي حصلك.
قمر بدموع حاضر هقولكم كل حاجه بس انا معايا حد وعايزه اعرفكم علي الكل بستغراب حد مين ياقمر
قمر ثواني هاجيبو واجي وفي الحظه دي الكل يخد بالو ان قمر وقفها على رجليها
الحجه فاطمة انتي بتقدري تقفي لوحدك ياقمر.
قمر بابتسامة ايوا ياماما انا بفضل الله تعالى قدارت ادوس على رجلي وامشي كويس جدا
اسراء ازي ده حصل.
قمر هقولكم كل حاجه والله بس اعرفكم على الضيف الاول وتطلع وترجع شايله بنت صغيرة في منته الجمال الكل الله صلي على النبي مين البنوته العسل دي ياقمر.
قمر بابتسامة دي جودي بنتي.
الكل بصدمها بنتك. ازي
قمر لسه هتتكلم بس حد يقطعه بصوت عالي قمر دي انتي قمر.
قمر تتلفت تلاقي اخواته وقفين وراه
قمر بدموع ايوا قمر ياقلب قمر وترحو وتخد اخته في حضنها نورهان ب
تض*راب قمر وبدموع ازي قدارتي تبعدي عني انا بكر*هك بكر*هك وتجي حضنها جامد.
قمر بمزح مابين انك بتكر*هنى احضنيني بس شوايه كمان وانا ان شاء الله هطلع عند ربنا وهريحك مني خالص نورهان بس يارخمه لسه زي مانتي متغيرتيش
قمر وهي ريح تسلام على اخواتها الشباب ولا هتغيرياقمر فتحى وحشتني قوي ياقمر.
قمر وانت كمان والله ياقلبي وحشتني كتير اوي فتيحي بنتك عسل ياقمر ويجي وخده منها شايله
الحاج عبدالله بستغراب بنت مين دي ياقمر وازي ومين ابوها
قمر بنت الشيطان.
اسراء قصدك محمد جوزك
قمر ايوا بس مش جواز انا عمري ماعترفت بالجواز ده ولا هعترف بي
الحاج عبدالله بس اي حصلك وكنتي فين المده دي كلها يابنتي
قمر تمسح دموعه هحكي لكم كل حاجة ياحاج َمن اول مخراجت من المستشفى لحد موصلت ليكم هنا؟؟
لوعايزين تعرفو اي حصل مع قمر استنوني في الفصل الجديد
ومين اللي وقفت مشروع محمد
واي هيحصل من مواقف وعداو جديده بين محمد وقمر
يتبع..
لقراءة الفصل الخامس عشر : اضغط هنا
لقراءة جميع الفصول : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!