Uncategorized

رواية حب غير مقصود الفصل الرابع عشر 14 والأخير بقلم نور علي

 رواية حب غير مقصود الفصل الرابع عشر 14 بقلم نور علي
رواية حب غير مقصود الفصل الرابع عشر 14 بقلم نور علي

رواية حب غير مقصود الفصل الرابع عشر 14 والأخير بقلم نور علي

ملك:انا مش عاوزه نطلق انا مش عاوزه أطلق منك يا مالك
مالك بفرحه:دا بجد انتي مش عاوزه تطلقي
ملك بفرحه وخجل:لا مش عاوزه انا بحبك
مالك ركع علي الارض ومسك ايديها وقال:انا بصراحة مكنتش متوقع اني احبككك بس انا مبحبكيش انا بعشقك يا ملاكي ومكنتش اصلن هسمح اني اطلق  فاهمه وبعدين انا عاوز فرح هنعمل فرح وتلبسي الفستان الأبيض وتبقي أجمل و A7la عروسه شفتها عيني
ملك بفرحه :انا مش عاوزاك تبعد عني
مالك:ونا مش هقدر ابعد عنك يا اجمال ملاك واخدها ف حضنو
(وانا تأسرت جدا لدرجه البكااااااء????????????????????????) 
&&&&&&&&&&&
قاسم:عاوزك يا ندوشتي ????????
ندا بكسوف جامد :يعني اي????????
قاسم :يخرشي بطيتي بتتكسف يعني عاوز اتجوزك ونعمل A7la فرح.
جه مالك
مالك:ومالو نعمل A7la فرحين
قااسم:انت جيت امتا وبعدين فرحين ليه؟؟؟
ملك حضنت ندا:وبتقول لها مبروك يا روحي ❤️❤️????
مالك:انا وملك هنعمل فرح تاني بس المره دي يختلف
ندا:هييهه مبروك يا بطيتي
ملك:بس أبت بقاا بتكسف
ندا : ملك متيجي نعيش مع بعض
ملك:يعني اي؟
ندا :نعيش في فيلا وحدة
قاسم :وانا موافق ولا اي يا مالك 
(وانا هعيط كفايه بقاااااااا????????????????????)
مالك:موافق طبعآ يلا يا ندا جهزي نفسك انتي وملك وانت يا قاسم تعالي عاوزك
قاسم:في اي
مالك:كارما تترفد من الشركه وتقفل حساب امي الي بتسحب منو
قاسم:تمام يا صاحبي يا نجهز بقااا
ندا :واللهي فرحان اوي
ملك:وانا اكتر واللهي (رغي بنات بقاا انتو عارفين المحن????????)
جهزو وطبعآ كانو ملكات جمال ولبسين فساتين
مالك كان جيب علي زوقو وطبعاً كان بعت ميكب ارتيست ليهم علشان تساعدهم وقاسم ومالك لبسو بدل سوداء
زي بعض وكانو قمرات برضوا
الفرح بدأ
قاسم ومالك راحو يجيبو ملك وندا
بقلم nour AiL
قاسم لندا
اه الأقمر دا
ندا بكسوف انت الي قمر
قاسم بقينا نعرف نقول كلام حلو اهو واي كمان  قولي قولي انا زي جوزك برضوا
ندا:انت حبيبي وجوزي وعمري انا مبسوطه اني اتجوزتك وانك رجعت بالف سلامه ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك ابدا
(وانا اتاسرت جدا تاني لدرجه البكااااء????????????????)
قاسم وهو بيبوس رأسها وبياخده في حضنو. ربنا يخليكي ليه انتي حبي من اول متولدتي عيني مشفتش بنت غيرك يا مراتي وزوجتي العزيزة
مالك بحب:انا فرحان علشان بقيتي مراتي برضاكي وانك بتحبيني انا عمري ما هسيبك انتي ليه يا ملاكي انا بعشقك يا زوجتي قره عيني
ملك بكسوف :ربنا يخليك ليا يا A7la مالك شفتو عيني بحبك يا قره عيني
كفايه رومانسيه كدا
احنا عندنا جفاف عطشفي ????????????????
الفرح خالص وكل واحد اخد مراتو
تاني يوم❤️❤️❤️❤️❤️????
قاسم:صبح الخير يا زوجتي وبيغمز ل ندا
(ما خالص بقاا يا ابو كمال)
ندا بكسوف منو: صبح النور هقوم اجهز الفطار وانت قوم خد دوش
قاسم :من عيني
مالك بغمزه احلي صباح علي A7la ملك يالي الفطار جاهز
ملك:ربنا يخليك ليا
وعد الايام وملك وندا بقو حوامل
ندا :ملك انتي قولتي لمالك ولا لسه
ملك لسه هروح اعرفو وانتي قولي لقاسم
ندا:طيب
ملك:لوكه
مالك:قلبو
ملك:انا بحبككك
مالك:وانا بعشقكك
ملك:عندي ليك خبر حلو
مالك بفرحه :اي هو
ن
ملك هننزل.نجيب لبس بيبي
مالك:ليه????????
ملك:فتح دماغك دي بقااا????
مالك:وهو مبسوط انتي حامل بجد
ملك:ايو❤️❤️❤️❤️
مالك:انا انا فرحان اوي
******************
ندا:قاسم حبيبي
قاسم :نعم يا عمري
ندا :انا حامل
قاسم بجد????وشال ندا وقعد يتنطت
ندا:بس كدا غلط علي البيبي
قاسم:اسف بس انا مبسوط
وعقدت٧ شهور
ندا:اه مش قادره هولد يا قاسم
قاسم تولدي اي بس اناي لسه ف السابع
ندا:اهاااااااااا معرفش معرفش الحقنيي
ملك:لازم نوديها المستشفى بسرعه
مالك:يالي
ورحو المستشفى وندا ولدت والطفل كان سليم الحمد لله
الدكتور:مبروك المدام قامت بسلامة
قاسم بفرحه الله يبارك فيك
قاسم:عقبال متقومي بسلامه انتي كمان يا ملوكه
مالك بحد :اسمها ملك
قاسم اسف
وعد شهرين
ملك:اهاااااااااااااا مش قادره
ندا وقاسم ومالك اهدو ملك المستشفى
وقبل ما تدخل
اهاااااااااااااا اللله يخربيتك يا مالك انت السبب في الي انا في دلوقتي اهاااااااا
مالك:طب وانا مالي انا
انت السبب عاوز عيال عاوز عيال لما اقومالك بس
قاسم بضحك يا شيخه خليكي ف الي انتي في 
مالك:لما تقومي ابقي اعملي الي اناي عاوزه
ملك :وكمان بتخدني علي اد عقلي
مالك :اللهم اطولك يا روح
ولدت وجابت بنت زاي القمر
مالك:حمد لله علي سلامتك يا ملاكي وبيلعب حوجبو
ملك:الله يسلمك يا قلبي
مالك :الي يشوفك دلوقتي ميشفكيش من شويه.
ملك :خالص بقاا قلبك ابيض هاا هنسمي اي
مالك :نور
ملك جميل اوي
(ايو نور علي اسمي ????????????????)
نسيت اقولكم ابن قاسم وندا سمو (جاسر)يا جدعان
وعدا السنين وجاسر ونور  كبرو ودخلو المدرسه
نور تعالي هناا
لا
جاسر بغضب وغيره: مش قولت متتكلميش مع الي اسمو كريم دا
نور بدلع :زميلي
جاسر بغيره وعصبيه وصوت عالي:بقولك تعااااالي هنااا يا نوووور
مالك جه
مالك:في اي
نور جريت علي مالك واستخبت في خضنو
نور:الحقني يا مالك
مالك:يا بنتي واللهي انا ابوكي احترميني مره لله
نور :بس يا عم انت الحقني بس جاسر عاوز يضربني
جاسر :مش هضربك وتعالي بقااا وراح مسك اديها
تعالي لازم تتعاقبي
يالي
نور:لا يا جاسر
ندا: في اي
ملك: مالكم
جاسر بعصبيه :الهانم واقفه مع ولد وبتسلم عليه
ومش عوزاني أعقابها
مالك:يا ابنى انا ابوها مالك متحكم فيها ليه
جاسر:بقولك اي يا عمو مالك انت عارف نور بتعتي فاهم سبني بقاا اربيها
ملك:نعم ياخويا
مالك:بتعتك أزي بقااا
نور وهي في حاضن جاسر بتعتي انا دي نور الجاسر فاهمين
نور: بس انا مش بحبك
جاسر بغضب :نعم ياختي
نور لا لا خالص بحبك
مالك :سيب البت يلا وانت يا قاسم لم ابنك يا عم
جاسر اخد نور وجريو يلعبو
ندا :بيحبها اووووي
ملك :لا بيعشها
وقاسم خد ندا ومالك خد ملك ورحو قعدو
وعاشو حياه سعيدة جميل أوي وكارما خالص بعدت عنهم ومالك قطع علقتو بي أمه خالص
النهايه

لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!