Uncategorized

رواية أحببت ذات النقاب الفصل الرابع عشر 14 بقلم سيمو أشرف

 رواية أحببت ذات النقاب الفصل الرابع عشر 14 بقلم سيمو أشرف

رواية أحببت ذات النقاب الفصل الرابع عشر 14 بقلم سيمو أشرف

رواية أحببت ذات النقاب الفصل الرابع عشر 14 بقلم سيمو أشرف

رؤي عملت حادثه خطيرة جدا ????
_ اسعاف بسرعه حد يطلب الاسعاف????????
= يا حرام دي نزفت كتير جدا ????????
_هتفضلو واقفين تتفرجو الاسعاف ????????
والاسعاف جت واخدت رؤي ال كانت نزفت كتير فعلا ????
____&
ف المستشفى 
الدكتور: حد يتصل باي حد من اهلها ????
بس فونها كان بباسورد ومعرفوش يفتحوه 
بس حد لقي كارنيه بيدل علي انها بتشتغل ف شركة الانصاري واتصل بيهم بلغهم ولحسن الحظ ديچا ال ردت 
ديچا: ايوا شركة الانصاري ☺
_ في واحده من عندكو عملت حادثه اسمها رؤي عبدالرحمن وهي ف المستشفى دلوقت وفقدت دم كتير لو تعرفي اي حد من اهلها بلغيه لو سمحتي ????
ديچا م الصدمه الفون وقع منها وطلعت جري علي سليم ????????????
سليم: في اي تاني 
ديچا بعياط: ررؤؤؤي ????????????
سليم بعصبيه وغضب: متجبيش سيرتها تاني خالص فاهمه ????????
ديچا بعصبيه اكبر وصوت عالي: حرام عليك بقا البنت بتموت ف المستشفي ????????????
سليم وكان حد وقع عليه مية تلج قام منفوض ????????????
سليم: انتي بتقولي اي ف المستشفى ازاي واي ال حصل ????????
ديچا: معرفش اي ال حصل جالي اتصال انها ف المستشفى اثر حادثه وفقدت دم كتير جدا والله يا سليم لو انت السبب مش هسامحك ابدا وسابته وراحت المستشفى بسرعه ف الوقت ال كان عدي بلغ فيه ادم وعمر ????
وكلهم طلعو علي المستشفى حتي سليم كمان 
ورؤي ف اوضة العمليات والكل بيعيط عشانها 
الدكتور طلع: للاسف المريضه فقدت دم كتير جدا ومحتاجين نقل دم بسرعه ????????
عمر: انا نفس فصيلتها خد ال انت عاوزه ????????????????
وراح فعلا وسحبو منو دم والعمليه نجحت ????
والدكتور خرج ليهم 
سليم بلهفه: طمني يا دكتور 
الدكتور: الحمدلله عدت مرحلة الخطر بس لازم تفضل تحت العناية المركزه 48 ساعه لان في كسور كتير جدا ف جسمها 
سليم بتفهم وحزن: شكرا يا دكتور ????
وفضل واقف حزين وطلب من عدي يروح يفرغ كاميرات المراقبه ويشوف اي ال حصل بالظبط وال ريهام متعرفوش ان مكتب رؤي ومكتب سليم فيهم كاميرات تانيه غير ال هي تعرفهم وكانت مدرياهم ????
وعدي راح الشركه فعلا وعمل ال سليم قالو عليه واتصدم لما شاف ريهام وهي بتاخد الفلاشه من درج المكتب وحطت البيانات علي الاب بتاع رؤي وبعتته للشركه المنافسه ????????
وراح قال لسليم علي كل ال شافه ????
سليم بغضب: والله لربيها بنت ال *****????????????… طب ورؤي انا ظلمتها اوي ومستحيل تسامحني وديچا كمان حلفت انها مش هتسامحني ولاول مره دموعه تنزل ????
ايمان ببكاء شديد : لي كدا بس يبنتي دا انتي اطيب خلق الله لي اشوفك ف الموقف دا ومش قادره اعملك حاجه ????????
عبدالرحمن بدموع هو كمان: اهدي يا ام عمر دا قدر ومكتوب وربنا بيختبر قوة ايمانا وصبرنا ????????
ونور وندا وديچا ال عنيهم ورمت م العياط ????????
وعمر وادم ال ماسكين نفسهم بالعافيه عشان امهم وابوهم وعدي ال صعبان عليه رؤي وهي ملهاش ذنب ف اي حاجه اليوم عدي علي الكل بصعوبه 
ادم: ماما قومي يلا هروحك انتي وبابا ????
ايمان: لا انا مش هتحرك من مكاني انا هنا لحد بنتي ما تفوق ????
عبدالرحمن: ايوا احنا مش هنتحرك من هنا غير لنا تفوق وتروح معانا ????
عمر: يا بابا ادم عنده حق انتو لازم تروحو وجودكم هنا ملوش لازمه لانها مش هتفوق دلوقت بالعكس كدا احنا ضغط هنا يلا يا بابا انت وماما ادم هيروحكو ????
وفعلا قامو وادم روحهم وعدي اخد نور وديچا وندا وروحهم 
معدش غير سليم وعمر 
سليم لعمر: روح انت انا هفضل معاها ????
عمر: تفضل معاها بتيع اي انت ????
سليم: ارجوك خليني معاها والله انا بحبها ومكنتش اقصد ان اءذيها ????????
عمر بصدمه: هو انت ليك ايد ف ال حصلها ????????????
سليم سكت بكسره وحكاله علي ال حصل والمرادي عمر نزل فوقه ضرب ومحدش قدر يحوشه من عليه وسليم مش بيدافع عن نفسه خالص ????????????????????????????????
عمر بعصبيه ودموع مقدرش يمسكها انت انسان زباله وحيوان وقال بتحبها بتحبها تاذيها لي لي عملتلك اي دي كانت السبب انك تكسب اهم صفقاتك وسامحتك برغم الاتهام القذر ال اتهمته ليها ورجعت شافتك تعبان وخلتك تروح وعملت شغل مش شغلها عشان تريحك وفي الاخر تاذيها كدا لي انت متستهلهاش وانسي انك تشوفها تاني خالص اول ما ربنا يقومها بالسلامه استقالتها هتبقي عندك امشي من ادامي غور مش طايقك ادامي ????????????
سليم مشي بكسره وحزن اول مره يحسهم ف حياتة من بعد موت والده ووالدته ????????
عمر فاضل واقف يبصلها وهو بيعيط: انا اسف يا حبيبتي اسف والله حقك عليا معرفتش احميكي معرفتش اسعدك لي بس تروحي عنده وتشتغلي لو مكنتيش رحتي مكنش حصل من الاول قومي بقا عشان خاطري انا مقدرش اكمل من غيرك انتي توامي يا رؤي ارجوكي قومي يا قلب اخوكي ????????
وفضل يعيط ????????????
_____????
سليم روح لقي ديچا مهريه عياط راح جري عليها 
بعدت عنه بصريخ : متلمسنيش ابعد عني عملتلك اي عشان تاذيها كدا دي اطيب خلق الله انا عمري ما هسامحك ولا هخليها تسامحك ????????????
سليم: ديچا اناا… ????
ديچا: اخرس خالص مش عاوزه اسمع صوتك امشي من ادامي ياريتك ما كنت اخويا ولا عرفتك ????????????
سليم طلع فوق بكسرة نفس بعد ماخسر كل ال بيحبهم وقعد صاحيي طول الليل مش راضي ينام ونفسه بس يروح يشوفها 
لحد ما الصبح جه وراح الشركه شاف ريهام ادامه ال كانت مبتسمه وفرحانه جدا وهو رايح هادي ومتعرفش ان دا هودء ما قبل العاصفه ????
ريهام: تحب اي خ…. ❤❤
طااااخ سليم ضربها كف وقعت علي الارض وبوقها جاب دم ومكتفاش بكدا راح تاني وضربها وفضل يضرب فيها لحد ما جه بتاع الامن شاله بالعافيه ????????????????????????????????
سليم: عملتلك اي بتتهميها لي يا زباله وتوقعيها هي مشفش وش اهلك هنا تاني وهي خرجت بسرعه ومش حاسه بنفسها من الضرب ال اخدته ????????????????????????????
وسليم ركب عربيته ومشي وهو ميعرفش هيروح فين ????????
______$$ ف المستشفى 
رؤي بدات تفوق راح عمر داخلها سمعها وهي بتقول: سل.. س.. سلييم…. سليييم ????????
عمر بياس عرف ان للاسف اخته هي كمان حبته ????
وبدات تفتح عينها بصعوبه جدا و…….. ????
يتبع..
لقراءة الفصل الخامس عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية أوجاع أنثى للكاتبة مريم سيد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!