روايات

رواية الحب الاعمى الفصل السابع والعشرون 27 بقلم شروق خالد

رواية الحب الاعمى الفصل السابع والعشرون 27 بقلم شروق خالد

رواية الحب الاعمى الجزء السابع والعشرون

رواية الحب الاعمى البارت السابع والعشرون

رواية الحب الاعمى
رواية الحب الاعمى

رواية الحب الاعمى الحلقة السابعة والعشرون

محمد… ابعد عن اخوك يا حيوان ايه ما فيش احترام للي واقف ولا ايه وايه في
ادم… هو السبب في ده كله هو السبب ضيفني وضيع مستقبلي
قاسم… انت اللي ضيعت مستقبلك محدش كلمك ما نرميش حملك علي غيرك
ادم… لا هو اللي ادخل في حياتي حياتي كانت ماشيه ذي الفل
محمد… اخرس انتو الاتنين
يس… ينظر الي ادم دون كلام
محمد… ايه في يا قاسم
صباح.. ما تقول يا ولدي انا تعبانه مش حمل كلام كتير
قاسم.. ابنك المصون ويحكي القصه من الاول لي اليوم
صباح… تضرب علي صدرها يا نهار
اسود انتا تعمل كده ضيعت البت
محمد.. فين هي
قاسم.. هي في الاوضه دي ويشاور علي الاروضه
محمد… انا هدخل محدش يدخل معايا
يدخل محمد اي هنا
صباح… وهي تقرب علي ادم
انتا تعمل كده وتضربه في كتفه انتا ليه كده تربيت شوارع ده
تربيت الشوارع احسن منك
يس… يقرب من الام ويضمها
الام.. شوفت ادم عمل ايه ده
حيوان والحيوان احسن منه وتنهار في حضن يس
___________________________
يدخل محمد عند هنا الاوضه
محمد.. وهو يقرب منها ويملس
علي شعرها
هنا.. تقوم بفزع وتبعد عن محمد وتتكلم بخوف انت انتا مين
محمد.. انا ابو الحيوان ادم
ويجلس علي الكرسي
هنا… تسمع اسم ادم وتبكي انا ما عملتش حاجه ليه علي شان يعمل كده فيه ليه عمل كده ضيعني وضمرني اهي اهي
محمد يقوم ويقرب عليها ويجلس علي السرير اهدي يا بتني
هنا… وهي تبكي انا لو كان ليه اب ما كانش حد عمل فيه كده اهي اهي
محمد.. ليه بتقولي كده وانا فين ما انا موجود اهو ولو ما نفتش اب
اكون حبيب مثلا ولا ما اشبهش
هنا… وهي تضحك وسط بكائها ههههه
محمد… ايو كده اضحكي يا شيخه هو انا ناقص مش كفايه الاتنين اللي معايا دول ينكدو علي بلد واللهي
هنا… والله انتا عسل اوي يا عمي
محمد… وهو يقوم انا هجبلك صباح تطلع عليكي القديم
والجديد ويخرج من الاوضه
صباح هي كويسه يا محمد.
محمد.. الحمدلله بخير بس انتا هتدخل ويكش اسمع صوتك انتا سامع
ادم.. انا مش هتجوزها
___________________________
انا غايز اختي امانه عليكي تكلمي ابيه قاسم
رزان.. بخوف قاسم في مشوار تبع الشعل وهيقلق لو كلمته دلوقتي
يوسف.. ببكاء بس انا خايف علي هنا هنا مش بخير انا حاسس بيها
رزان… اهدي وادعي ليها ان شا
الله خير وتضم يوسف نام واول ما ياجي قاسم انا هقوله انك عايز تكلم هنا
يوسف.. بطفوله وعد ان هكلم هنا
رزان.. هههه وعد يلا نام
يوسف.. وهو ينام
رزان. تكلم نفسها استريارب
***********************
يمني.. انا ليه حاسه اني شفتهم قبل كده وبذات معتصم ده انا حبيته اوي
رحمه… ببكاء اهي اهي
ياسر.. يضمها اليه اهدي يا رحمه مش كده صلي على النبي
رحمه.. مش قادره يا ياسر مش قادره
يمني.. مالك يا ماما
رحمه.. انتي مش بتي يا لقا
يمتي.. وهي تقوم ايه انتي بتقولي ايه
رحمه… وهي تبكي وتضم ياسر.
انتي مش بتي واسمك يمني
يمتي.. وهي تبعد عنها انتي بتقولي ايه ازاي انا مش بتك فهميني يعني ايه انا من الشارع او ملجا
ياسر..
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
محمد.. انتي تخرس خالص انت سامع تدخل وانتي حاطط جزمه في بقك
ادم.. انا
محمد… وهو يضربه بلقلم قدامي
ادم..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الحب الاعمى)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!