روايات

رواية حب حياتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم شروق عبدالنعيم

رواية حب حياتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم شروق عبدالنعيم

رواية حب حياتي الجزء الحادي عشر

رواية حب حياتي البارت الحادي عشر

رواية حب حياتي الحلقة الحادية عشر

احمد بعصبيه انتي بتقولي ايه يا مايا
مايا ايه بقول حاجه غريبه طبيعي يعني
ولم تكمل مسكها احمد من شعرها واكمل بعصبيه ليه هو احنا جاين نخلف ياروح امك
مايا بوجع ااه سيب شعري يا احمد اعمل ايه انا حملت
احمد بعصبيه ومعملتيش حسابك ليه انتي اتجننتي احنا مش جاين نخلف احنا هدفنا واحد والانتقام من كريم واخد نا نيره
مايا بعصبيه اوعي ايدك كده انت اصلا ولا تفرقلي يا احمد بس انا مش هموت ابني ولا هنزله علشان متحلمش انا كده كده مش عايزاك ومش هقول انه ابنك
احمد بخبث احسن بردو بس انا فكرت دلوقتي في فكره نستفيد بيها بي البلوه اللي في بطنك ده مع الصور اللي صورتيها قبل كده لكريم
مايا ايه هي
احمد بخبث هقولك وتنفذيها علطول
————————————–
في المساء. في القصر
نفين يابتي خليكي انتي وانا هطبخ
نيره بحب لا ياماما منا كويسه اهو هطبخ انا
نفين علشان اللي في بطنك يابتي متتعبيش روحك
نيره بحب ياست الكل انا كويسه اوي خلاص بقي روحي ارتاحي انتي مع جدي خلصتله الجلسه وقاعد في الصالون
في الصالون
كريم جيه مساء الخير يا جماعه
سميه مساء الفل يا كيمو
الجد مساء النور يا ولدي
كريم هي فين نيره مش قاعده معاكم ليه
نفين صممت تعمل هي الغدا ودخلت تحضره جوا
فهد بضحك ربنا يستر منروحش المستشفي
كريم ضربه بلمخده بضحك بس ياض احترم نفسك
مريم بضحك لا كله الا خطيبيييي
كريم بضحك طوز فيكي انتي وخطيبك
ورايح يدخل لنيره
في المطبخ نيره واقفه علي الكرسي بتجيب حاجه من فوق المطبخ ومجرد ما جابتها. وهتنزل الكرسي اتحرك ووقعت لكن قبل ماتقع كان كريم جري عليها وخدها في حضنه
كريم بعصبيه يعني ينفع كده
نيره بخوف نزلت من حضنه مالك يا كريم في ايه يا حبيبي.كنت هقع ولحقتني خلاص
كريم بصوت اعلي لا مش خلاص يا هانم ايه الاهمال اللي انتي فيه ده نفترض ملحقتيش دلوقتي كان حصل للي في بطنك ايه هااا ردي
نيره بدموع خلاص انا اسفه اكيد مش هقصد ارمي نفسي يعني
وكانت دايخه
كريم بقلق نيره مالك مالك يابت فيكي ايه واغمي عليها في حضنه
كريم شالها وطلع بيها واكمل بصوت عالي زين اتصل بمني بسرعه
سميه بخوف مالها يابني
كريم بخوف معرفش وقعت وانا بكلمها
مريم متخافش انشاء الله خير وارد تتعب من الحمل
بعد شويه جات الدكتوره وكشفت عليها
مني هو اللي حصل ده نتيجه نقص كالسيوم وفيتامين وان هي مش بتاكل كويس او اكل مش كافي للي في بطنها. والاملاح علي الرحم رهيبه واكملت وهي بتبص لكريم وانت عارف ان هي اصلا حالتها
كريم بمقاطعه عارف عارف شكرا يا مني
مني ده شغلي عن اذنكم والف سلامه علي نيره
سميه بخوف هي مالها حالتها يابني
كريم بتوتر ها لا هي كويسه بس ااحمل زي ماقولتلكم صعب. شويه ربنا يمد ايده يعني
مريم حزن يارب يانيره تقومي بالف خير
كلهم يارب
وكريم شالها وطلع بيها اوضتهم وخدها في حضنه
وبعد شويه نيره ابتدت تفوق ولقيت نفسها في حضن كريم
نيره بتعب كريم
كريم بجمود اممم
نيره وهي بتحط ايدها علي راسها وبتفتح عينها بصعوبه هو حصلي ايه انا فاكره اننا كنا بنتكلم بعدين وقعت
كريم بعصبيه قام من جمبها اه كنا بنتكلم تفتكري بقي كنا بنتكلم في ايه ولا نسيتي
نيره في ايه يا كريم
كريم بعصبيه كبير في انك مهمله اوي ولا تصلحي ام نهااائي ومعندكيش تحمل مسؤليه علشان ابنك كنت بتحايل عليكي كل يوم تاكلي شويه تسمعي الكلام وشويه لا زمان كان ممكن اسكت لكن عند ابني واستوب بقي
نيره بدموع هو انا عملت ايه لكل ده
كريم وهو بيحاول ميتعاطفش مع دموعها اكمل بصوت عالي انتي كلتي ايه انهارده
نيره بعياط والله من الصبح مكالتش حاجه
كريم بعصبيه ماهي دي المشكله زمان مكنتيش يتاكلي وكنت بزعقلك واحايل فيكي واقولك صحتك يا نيره دلوقتي انتي ملزومه بعيل وطلما مش قد العيال مكنتيش حملتي علشان ده نسيب واهمال حضرتك بتعاني من ارهاق شديد بلاضافه لقله كالسيوم وفيتامين. وفوق كل ده املاح شديده جدا علي الرحم وده غلط اوي اوي
نيره بعياط انت شايف اني ام مهمله يا كريم ومش هخاف علي ابني وبعدين انا قولت هحضر الغدا وااستناك مش هاكل من غيرك
كريم نيررره متغيريش الموضوع في حقن تثبيت هتتاخد وادويه وفي التزام. موال كل يوم ده لو حصل هنكد عليكي ولو ده محصلش هتشوفي مني وش مش هيعجبك هتشوفي كريم تاني خالص
نيره بعياط حاضر يا كريم
وكريم سابها ونزل
—————————————–
في القصر تحت
الجد ها يا ولدي اخبار مرتك ايه
كريم بحزن مش كويسه ربنا يتصرف ودخل المطبخ وعمل شوربه خضار وطلع لنيره لقاها نايمه
راح ناحيتها بحب وملس علي شعرها انتي عارفه بحبك قد ايه بس لازم اقسي عليكي علشان تخلي بالك من نفسك حملك صعب اوي بسبب صحتك
فلاش بااااك
كريم ها يا مني عرفتي
مني بحزن انا اسفه يا كريم بس التحاليل والكشف بيقولوا ان نيره حالتها خطيره اوي وان هي اقل جهد ممكن تجهض ولو ده حصل في احتمالين الاول انها مش هتخلف تاني
كريم بوجع ودموع والتاني
مني بحزن انها ممكن بعد الشر يحصلها حاجه
كريم بصدمه مني انتي بتتكلمي جد
مني بحزن اه للاسف فخلي بالك منها يا كريم اقل جهد يخرب الدنيا مدي الحياه
كريم بعياط حاضر يا مني هحطها في عيني
باااااك
نيره وهي بتصحي
نيره بحزن كريم حقك عليا
كريم وهو رجع تاني لوش الغضب قومي كلي وخدي دواكي ومن غير مناهده
نيره بدموع حاضر يس علشان خاطري متزعلش مني
كريم طيب يلا وبدا يااكلها
نيره شبعت
كريم بحده الطبق لسه مخلصش
نيره بتعب بس
كريم بصلها فسكتت وكملت اكل
كريم يلا علشان الحقنه
نيره بدموع وخوف حاضر ونامت علي بطنها
كريم ادهالها وعدلها ومسح دموعها واكمل انا مش بخوفك يا نيره علشان تعيطي ولا بديكي سم ده علشانك
نيره بدموع ووجع عارفه بس مش بحبها
كريم معلش محدش بيحب الدوا
وبعدين قفل النور وادلها ضهره ونام
نيره فضلت تعيط كريم لف ليها مالك في ايه
نيره بدموع انت لسه زعلان
كريم. بحب لا خلاص بس التزمي
نيره بدموع حاضر واكملت طب عايزه انام
كريم متنامي هو انا ماسكك
نيره بدموع انت رخم وفاهم قصدي
كريم بضحك خلاص خلاص وفتح دراعه تعالي
وجريت نيره علي حضنه وحطت دماغها علي صدره
كريم بحب باس راسها واكمل نامي يا نورعيني وحقك عليا اني اتعصبت عليكي بس بجد خوفت اخسر حد منكم بسبب اهمالك لنفسك ممكن يحصلك حاجه انتي او اللي في بطنك فا الفكره واجعتني
نيره برتياح وهي في حضنه اكملت بحب هشيل ابني وابو ابني جوا عيني
كريم بحب ربنا يديمك ليا يا احلي حاجه في حياتي
————————————–
تاني يوم الصبح
نيره وهي بتقوم ايه ده هو كرريم راح فين واكملت كريم
كريم من جوا ايه يا حبيبتي
نيره انت بتاخد شاور
كريم اه هانياي الفوطه من عندك
نيره حاضر
وجابتها وبتدهاله شدها لجوا
نيره باحراج لان كريم كان لافف فوطه بس علي نفسه واكملت كريم اوعي طلعني
كريم بحب وهيام فيها لا هاخد بوسه الاول
نيره بكسوف كريم بجد عيب. كده وضربته بخفه في صدره اوعي عايزه اطلع
كريم بحب وهو بيقرب من وشها وشعره متبلل
نيره كريم اوعي هتبلني مايه
كريم بحب البوسه
الباب خبط
نيره بكسوف الباب خبط يا كريم
كريم سيبك منه انهي باب
نيره بتاع البيت
كريم اي حد يفتح سيبك البوسه اهم
نيره غمضت عينها وقربت منه وكريم باسها وبعد شويه حضنته
كريم بضحك طب والباب وبعدين منا كنت مبلول من شويه
نيره بضحك اه صح نسيته خالص اتنشف كويس ها علشان الحمام غير برا الدنيا برد
ونزلت نيره وفتحت الباب لقيت مايا
نيره بصدمه واستغراب خير يا انسه مايا جايه هنا ليه
مايا بدلع قصدك المدام مايا للاسف مدام وعلي ايد جوزك المحترم مش انتي بس اللي حامل يعني احنا شايلين اخواات
نيره بعصبيه ضربتها بلقلم بتقولي ايه زباله انتي
مايا مش مصدقاني صح اتفضلي الصور اهي تثبت ان حصل بينا حاجه
نيره مسكت الصور واتصدمت من اللي شافت
…………

يتبع….

لقراءة القصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حب حياتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!