Uncategorized

رواية وقعت في عشق صبي الفصل الخامس عشر 15 بقلم بدور عاطف

 رواية وقعت في عشق صبي الفصل الخامس عشر 15 بقلم بدور عاطف

رواية وقعت في عشق صبي الفصل الخامس عشر 15 بقلم بدور عاطف

رواية وقعت في عشق صبي الفصل الخامس عشر 15 بقلم بدور عاطف

صلاح،،لا واضح انك بنت فعلا
نظرت بدر لمراد و لم تتحدث
مراد،،الله اي الي بتقوله دا يا صلاح عيب كدا
بدر،،بعد ازنكوا
صلاح،،اي دا انت زعلت و لا اي دا انت اخويا الصغير و بعدين بحب اسمعك و انت بتقول انا راجل و راجل اوي كمان
تدخل سعد مسرعا و قال،،انا راجل جد انا جامد جدا انا عسل جدا انا بسهر للفجر لحد ما الديك بيدن
مراد،،لا يا شيخ
سعد،،اه و الله
صلاح،،يلا بقا ناكل عشلن واقع من الجوع و كمان الاكل بقا من ايد الست ام صلاح حاجه عنب
همس مراد لبدر قائلا،،و لا الحوجه هدوق احلا اكل من ايد ام صلاح
بدر،،ايكش تفطس
تحرك الجميع و التفوا حول طاوله الطعام
سعد،،مش كنا ندهنا لحازم جه كل معانا
صلاح،،حازم مصدق لقي مراته و ابنه هيجي ياكل معاك انت
سعد،،لي دا ان حتي حلو و قمر و كل البات بتحبني
بدر،،هههه هههه 
سعد،،اه و الله انا هكدب لي
بدر،،هههه مصدقك من غير ما تحلف
مراد،،عملتوا اي ف البلد
صلاح،،كالعاده رجعتله و اديني مستني خناقه الشهر الجديد و نفس الكلام و الاخر هترجعله
سعد،،قولتلك فكك منهم اخويا و انا عارفه و اختك حافظها و الاتنين دمغتهم جزمه قديمه هيتخصموا و يتخنقوا و يرجعوا لبعض
صلاح،،علي رأيك
مراد،،امال اول ما بتتصل بتجري ع البلد لي
صلاح،،عشاناشوف الحته بتاعتي فباخد دا حجه يعني
سعد،،يا بن ال… و انا اقول بتروح فين اتريك بتقابل ااه يا جن
صلاح،،طبعا بسنت دي الحته الشمال يا ولاه
سعد،،و اي كمان يا حنين
صلاح،،بسنت دي قلبي و روحي ياااه يا بسنت بحبها اوي
سعد و بدر،،بلا بلالا تيراريرارا
مراد،،صلاح و بسنت قصة حب فاقت الحدود
صلاح،،اتريق منك ليه ثم وقف و ذهب
بدر،،خد اصلاح رايح فين كمل اكلك
صلاح،،لا ما ليش نفس خالص قال ذالك و هو يأخذ كميه كبيره من الطعام ثم قال،،يمكن ينفتح نفسي بعد ما اكلم بسنت
سعد،،هنياله
بدر،،طب ابقا احكيلي 
مراد،، خد كل الاكل امال لو نفسك مفتوحه هتكلنا بقا
سعد،،انا هقوم اخد دش و انام
مراد،،تعالي عاوزك ف الاوضه
بدر،،عاوز اي
مراد،،عاوزك في كلمتين مش هكلك يعني
ذهب مراد و خلفه بدر
بدر،،خير في اي
مراد،،بصي يا بنت الناس انا اتجوزتك عشاناساعدك لكن دا مش معناه اني ليا حق عليكي
بدر،،حق حق اي كسر حقك يا بعيد
مراد،،بت انتي ما تنرفزنيش و بعدين مش الي في دماغك اسمعي للأخر انا قصدي انك تخفي هزار و ضحك مع الشباب و تاخدي بالك من كلامك معاهم 
بدر،،ما تقولي بالمره ما تخرجيش من الاوضه انت اتجننت انت جوزي لفتره و بعدها خلاص شكرا يعني لا تحسبني علي كلام و لا تصرفات و بعدين انا بعرف اتعامل كويس اوي و اوعي تنسي انهم بيعاملوني علي اني ولد زيهم و انت كمان تعملني علي اساس كدا انا هنا الولاه بدر راجل زي زيك يعني لا تعمل حاجه و لا تأمرني بحاجه قالت ذالك ثم ذهبت
مراد،،ما الي مجنني انك واد يا بدر
في المنصوره كان عمرو جالسا يفكر في اخته فصعد رنين هاتفه
عمرو،،الو ايو انا عمرو الوكيل مين معايا
شخص،،فاعل خير كل الي حابب اقولهولك اني عارف اختك بدر فين
(وقعت في عشق صبي) بقلمي#بدور عاطف
في شقه حازم كان يجلس يتمم بعض الاعمال
دينا،،حازم مش هتنام الوقت اتأخر
حازم،،شويا كدا
جلست دينا امامه فنظر لها حازم ثم وضع ما بيده و قال،،تعالي
تحركت دينا و جلست بجواره و ضمها بيده و قال،،عاوزه تقولي اي
دينا،،عاوز اطلب طلب و اتمني توافق و تنفذه
حازم،،انا تقريبا عرفت انتي عاوزه اي بس مافيش داعي لدا
دينا،،يا حازم دي حضانه هشتغل فيها مدرسه و علي هيكون معايا مفيش اي قلق و لا حاجه
حازم،،يا حببتي انا مش عاوز ك تتعبي و كفايا عليكي علي و البيت و انا طبعا قال ذالك و هو يقترب منها
دينا،،لو حصل و انا قصرت ساعتها هقعد من غير ما تقول و بعدين انا جديده هنا و معرفش حد حتي بدر مش هعرف اكلمها فدا هيسليني و كمان الفتره صغيره يعني هيكون فاضل ساعتين علي ما تيجي من الشغل يعني مافيش تقصير في اي حاجه و علي هيكون معايا
حازم،،مممم افكر
قامت دينا بتقبيله علي خده ثم الاخر،،عشان خاطري وافق
حازم،،لا لا الموضوع محتاج تفكير عميق
قبلته دينا مره اخري و لكن علي شفتيه،،عشان خاطري وافق بقا
حازم،،صعب جدا محتاج تفكير و مناقشه من هنا للصبح قال ذالك و هو يحملها و توجه بها الي الغرفه
دينا،،هههه
عند بدر و مراد،كان مراد جالسا علي الفراش و يعبث بهاتفه و كانت بدر جالسه علي الفراش الاخر تحضر بعض الاوراق
مراد،،اوووف اوووف
بدر،،اطلع افف بعيد
مراد،،عاوز انام
بدر،،حاضر هحضرلك الرضعه
وقف مراد و اتجه اليها مسرعا و اقترب منها بشد و قال،،قولتي اي
توترت بدر من قربه و قالت،،م مقولتش حاجه
مراد،،لا قولتي
لم تستطع بدر التحدث فكان قريب جدا منها و يعتليها و كانت انفاسه تحرق بشرتها
تحدث مراد امام شفتيها لدرجه انه لامسهم،،انا مش قولت ان لازم يكون في احترام بينا و بين بعض لي بتحاولي تستفزيني و بتعاندي يا بدر ثم نظر لعينيها مطولا و قال،،عيونك جميله اوي ثم لامس وجهها بيده و قال،، من اول يوم شوفتك و انا حاسس احساس غريب تصرفاتك المجنونه اسرتني و عيونك و البرأه الي فيها انا مش عارف جرالي اي كل الي عرفته اني عاوزك ماتبعديش عني ابدا يا بدر
كانت بدر تستمع لكلامه و تريد ان لا يتوقف و لا يبتعد عنها فهي كانت معجبه بوسامته و لكن الان و بعد حديثه و نظراته اصبحت تشعر بشعور غريب و دقات قلبها تدق بعنف
عندما رأها مراد بذالك الوضع،،طبع قبله صغيره علي شفتيها و قال،،تصبحي علي خير
لم تتحرك بدر و ظلت ساكنه لبعض الوقت ثم نظرت اليه و قالت في نفسها،،اول مره احس بالإحساس دا معقول هو دا الحب
في المنصوره كان عمرو يتجهز للسفر الي القاهره
أمينه،،رايح فين يا عمرو و مستعجل كدا لي لقيت اختك
عمرو،،ايو لقتها الفجره الي خلتني لبانه في بق الناس و ديني لقتلها و اشرب من دمها
امينه،،انت بتقول اي اوعي تعمل حاجه في اختك انت فاهم
عمرو،،مش اختي يا اما مش اختي طول عمركوا بتقول كدا و هي مش اختي و لا عمرها هتكون و لا انتي ناسيه انها غلطه
صفعته امينه بقوه و قالت،،سالم الوكيل ما يغلطش ابدا
انت فاهم
يتبع..
لقراءة الفصل السادس عشر : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!