روايات

رواية ليله في حضن الشيطان الفصل الأول 1 بقلم لوجي أحمد

رواية ليله في حضن الشيطان الفصل الأول 1 بقلم لوجي أحمد

رواية ليله في حضن الشيطان الجزء الأول

رواية ليله في حضن الشيطان البارت الأول

رواية ليله في حضن الشيطان الحلقة الأولى

عطشانه قوي اديني لو شويه مايه اشربهم هموت من العطش
كانت واقفه عر’يانه يا دوبك شد الملايه ومغطيه جس’مها واثر الضر’ب واضحه على كل ج’سمها وبتترجا فيه وهي بتبكي وبتنهار
هو بجحود وغضب يجذبها من شعرها بشده ويقول لها مش عصتيني وعصيتي كلامي ابقي خلي امك وابوك بقى ينفعوكي
هي بدموع وهي بتصرخ ابوس ايدك ياجاد ارحمني
جاد.. وهو يحض’نها بشده وهي كانت بترتعش بين ايده الخوف قرب على ودانها وبدا يهمس بطريقه هاديه جدا ويقول
مفيش رحمه يا حبيبتي ما فيش رحمه يا ليله مش انت اللي اخترت اللي بيحصل ده يبقى اتحملي بقى كل اللي يحصل لك
ثم اتحول من الهدوء المزيف الى العصبيه والجنان وحدف على السرير بشده وشد الملايه من عليها وهي بدات وصوتها كان بيعلى قوي وبتتوسله وبتترجه ان هو يسيبها لكن بدون فائده
وبدا يخ’لع التيشرت ويقرب عليها
وهي تص’رخ وترتعش من التعب
لكن أوقفه صوت خبط علي الباب وكان خبط شديد
جاد اول ما سمع صوت الخبط حط ايده على بقها كتم نفسها وقال لها ششش مش عايز اسمع نفس
ليله وهي تهز دماغها بس كانت صوت شهقتها طالع من كتر العياط
لكن التف ليها
وخبطها قلم علي بوقها فيه د’م سال علي وجهها من للألم
هنا ليله حطت ايديها الاتنين على بقها عشان تكتم نفسها خالص من الخوف من جاد كان طبعا كف ايديها الاثنين بقوا عباره عن د’م
وشدت الملايه عليها
جاد قام يفتح باب الاوضه يشوف مين
يا ابني كفايه حرام عليك البنت هتموت في ايدك
كانت أمه داخله غضبانه من الابيحصل واتجهت علي السرير تشوف ليله
هو قفل باب الاوضه وراها ما نطقش ولا اتكلم
عفاف.. يا نهارك اسود يا ابني ايه اللي انت عامله في البنت دي حرام عليك
وبدات تاخدها في حضنها وتطبطب عليها وتترجي ابنها وتقول له ورحمه ابوك تسيبها حرام عليك يا ابني
جاد.. ومش حرام عليها اللي عملته فيا
عفاف.. الذنب مش ذنبها الذنب ذنب اهلها يا ابني وليله ما صدقت حد يرحمها من جاد وبدات تعيط وترتعش
عفاف كانت طيبه بدات تحضنها وتطبطب عليها وتقول لها مالك يا حبيبتي عايزه ايه وانا اجيبه لك ليله بدموعه بصوت غير مفهوم
عايزه اشرب عطشانه اوي
عفاف. التفتت حواليها لقيت قزازه الميه على الكومودينو شده ازازه المياه وفتحتها
وقالت لها خدي يا حبيبتي اشربي لكن ليله كانت خايفه وكانت بتبص لجاد وخايفه
عفاف..امسكي اشربي
ليله.بدموع خايفه من جاد
عفاف.. يا نهارك اسود يا ابني جبت القسوه دي منين هو انت مانعها تشرب البنت خايفه تشرب
جاد بغضب …اخرجي يامه بره مراتي وانا حر فيها
اول لما ليله سمعت كده جريت على حضن عفاف فضلت تعيط وتقول لها والنبي ما تسيبنيش والنبي يا طنط
جاد شدها من شعرها
لكن امه حلفته برحمه ابوه لا تسيبها سيبها شويه معايا يا ابني وبعدين ابقى اعمل اللي انت عايزه
وبدات تتحايل عليه وبتقنع فيه لما نزل الجنينه وسابهم
وهي فضلت تعيط في حضن عفاف وتفتكر الا حصل زمان
………..
كانت نايمه علي السر’ير هي وجاد وفستان الفرح علي الارض
وصوت التليفون كان بيرن
ليله وهي ترد على التليفون بصوت واطي وتقول كل حاجه تمام يا ماما ما تقلقيش ما لمسنيش يا ماما انا عملت كل اللي اتفقنا عليه وهكمل الخطه واحصلكم
ووووو. بدات
🙂🙂🙂🙂لو عجبتك اكمل
#ليله في حضن الشيطان 1

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ليله في حضن الشيطان)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!