Uncategorized

رواية وقعت في عشق صبي الفصل السادس عشر 16 بقلم بدور عاطف

 رواية وقعت في عشق صبي الفصل السادس عشر 16 بقلم بدور عاطف

رواية وقعت في عشق صبي الفصل السادس عشر 16 بقلم بدور عاطف

رواية وقعت في عشق صبي الفصل السادس عشر 16 بقلم بدور عاطف

استيقظت بدر من نومها و لم تجد مراد بالغرفه
فخرجت
سعد،،اصباح الي بتغني
بدر،،صباح النور
سعد،،نازل معانا الشغل
بدر،،اه ان شاء الله هو مراد فين
ات مراد من خلفها قائلا،،انا اهه
التفتت له بدر و علي وجهها ابتسامه و قالت،،صباح الخير
مراد،،صباح النور ثم خبط علي كتفها بقوه و قال،،هتنزل الشغل معانا و هتبقا معايا متقلقش مش هسيبك للمعلم حامد
بدر،،طب كويس 
صلاح،،الحمام فضي مين هدخل
بدر،،انا ثم ذهبت مسرعه
في تلك الاثناء رن جرس الباب فذهب سعد و فتح
سعد،،محمد ثم احتضنه، حمدالله ع السلامه يا رتجل اي الغيبه الطويله دي
محمد،،انت هتستهبل دانا مكملتش اسبوع
سعد،،اكيد وحشتك و كنت حاسس بفراغ
محمد،،لي مراتي و لا حاجه
سعد،،خفه يا واد
مراد،،حمدالله ع السلامه
محمد،،الله يسلمك امال حازم فين
صلاح،،اعبال عندك سكن قصدنا
محمد،، طب كويس انام انا في سريره بقا
مراد،،لا مش هينفع لان بدر اخد مكانه
سعد،،عاوز تنام بعيد عني يا ميدو يا وحش
محمد،،يا اخي حل عني اوعي
صلاح،،شيل عني شويا دا قرفني حتي ف البلد
محمد،،ماتروح تتجوز يا سعد و تريحنا
سعد،،اتجوز ما دي مصيبه اكبر 
مراد،،لي
سعد،،البنات كلها حلو و بتعجبني فالاختيار صعب
صلاح،،يبقا ماتطلعش قرفك علينا
خرجت بدر و كان شعرها يسقط علي عينيها و القميص مفتوح يظهر رقبتها
سعد،،انا مش هتجوز انا قاعد علي قلبك منك ليه و التفت فانصدم ببدر و تفاجأ بمنظرها
بدر،،اي اعم مش تفتح
سعد،،ها
بدر،،ها اي اوعي اوعي
تحرك مراد مسرعا و اتجه الي بدر واخذه رأسها تحت كتفه و قال،،اتأخرت لي يا زفت دا انا هطلع عينك ف الشغل قدامي خلينا نمشي قدامي
دخل كلاهما الغرفه، بدر،،اي دا اي الي بتعمله دا
حركها مراد جهت المرأه و قال،،شوفي نفسك
نظرت بدر لنفسها و قالت،،لي فيا اي
مراد،،القميص مفتوح و شعرك دا ترفعيه من علي عينك انتي فاهمه و اعدلي لبسك البيت في ناس و ممكن يكشفوكي بسهوله قال ذالك و كاد ان يذهب و لكن فاجأته بدر بضربه قويه علي ظهره
مراد،،اااه اي دا انتي اتجننتي
بدر،،عشان تحرم تعمل الحركه الي عملتها بره رقبتي كانت هتتلوح في ايدك
مراد،،قولتلي رقبتك طب تعالي بقا ثم مسكها و رفعها علي كتفه و وضعها بقوه علي الفراش
بدر،،ااااه ضهري يا متخلف
مراد،،عشا تعرفي ان ايدك مرزبه و وجعتلي ضهري
ضربته بدر بقمها علي صدره و لكنه امسك قدمها بقوه و قال،،ايدي جامده عليكي فاتلمي
بدر،،يا اخي اوعي اااه رجلي اوعي
فتركها و كاد ان يذهب فأمسكته من ملابسه و رفعت نفسها عليه و وضعت يدها حول رقبته بقوه و قالت،،عشان تحس بالي عملته بره
مراد،،اوعي يا بدر
بدر،،لا
مراد،،انتي الي جبتيه لنفسه ثم القي بنفسه علي الفراش ثم تحرك و اصبح يعتليها و قال،،فاكره عقابك كا اي عشان تسكتي دلوقتي بقا دا عقابك عشان انتي مش بتسمعي الكلام ثم انقض علي شفتيها بقوه
كانت بدر تقاومه و لكنها قد استسلمت لقبلته ،ام هو عندما شعر باستسلامها فزاد من قبلته لها
كان محمد ينادي عليهم فاتجه الي الباب و فتحه ثم….
(وقعت في عشق صبي)بقلمي#بدور عاطف
في المنصور كانت امينه تجلس في غرفتها تتذكر ما حدث امس قبل ذهاب عمرو
(فلاش باك)
عمرو،،دي مش اختي دي غلطه و لا نسيتي
صفعته أمينه بقوه و قالت،،سالم الوكيل عمره ما يغلط ابدا
عمرو،،لا غلط غلط يا اما انا كنت ساعتها عيل عنده 10 سنين لكن فايق و واعي لكل الي بيحصل يوم ما دخل عليكي و حامل لفه في ايدوا و هي علي صرخه واحده و قالك دي بنتي و انتي مقدرتيش تفتحي بقك لي يا اما لي تعملي في نفسك كدا لي ترضي بإنك تربيله بنته من واحده تانيه غلط معاها ف الحرام لي
امينه،،و انا بقولك ان سالم الوكيل ما يغلطش ابوك عمره ما غلط دا زينه رجاله المنصوره بس الكلام محتاج ان بدر  تبقي موجوده تروح تجبها و اوعي تمد ايدك عليها و الا هتبقي نهايتك يا عمرو
نظر لها عمرو مطولا ثم تركها و ذهب
امينه،،كل حاجه جه اوانها انها تنكشف و كفايا بقا لحد كدا (باك)
كانت تمسك بيدها صورة سالم و تبكي قائله،،اديني ربتها و حفظت عليها يا سالم بس وصيتك مش هقد انفذها يا اخويا لازم اكشف كل حاجه عشان ارحمها من شر عمرو كان نفسي و الله اني اشوفها مع جوزها الي يقف في ضهرها و يحميها و ساعتها اكشف كل حاجه لكن مش بيدي يا اخويا مش بإيدي
عوده مره اخري الي مراد و بدر اللذان كان يسبحان معا في قبلتهم ، كان محمد ينادي بالخارج و ذهب و فتح الباب و تفاجأ ببدر تجلس فوق مراد و تضربه
مراد،،ااااه الحقني يا محمد اااه
بدر،،اوعي تقرب و الله ما هسيبه
محمد،،هههه هههه يالهوييي اي دا
سعد،،في اي هههه ايو اديله اديله ما ترحمهوش
اصلاح تعالي اتفرج
صلاح،،علي اي هههه اي دا 
سعد،،اضرب يا اخ بدر اضرب بيدا من حديد
بدر،،منا بضرب اهه
مراد،،اااه اوعي بقا انا سكتلك من الصبح ثم غير الوضع و ضرب بدر بخفه و كانت ستضحك فكتم فمها بيده و قال،،هتشتم تاني و الله ما هسيبك
محمد،،خلاص يا اخي هو ادك اوعي كدا
مراد،،و انتوا يا واطين سيبينه يضربني و الله ما هسبكوا
سعد،،اجري اصلاح
صلاح و هو يجري،،طور هايج في عنبر سبعه طور هايج في عنبر سبعه
بدر،،هههه هههه
مراد،،عجبتك اوي
بدر،،ههه اوي
مراد،،لا يا شيخه ثم رفع يده و كأنه سيضربها لكنه مال عليها و اخذ قبله سريعه
رن جرس الباب و ذهب وحمد و فتح
حمزه،،في اي
محمد،،حمزه ازيك يا ابو علي 
حمزه،،الله يسلمك خد شيل هو في اي
محمد و هو يلاعب علي مافيش بدر ضرب مراد 
حمزه،،دا الي هو ازاي
محمد،،اظاهر و الله اعلم القيامه هتقوم
مراد،،و الله ما هسيبك قال اضرب بيد من حديد ها تعالي هنا
صلاح،،خلاص اعم انت بقا دلوقت بقا بدر هو الكبير
بدر،،طبعا طبعا ثم جلست و وضع قدم فوق الاخره
مراد،،وحياه امك
نكت بدر مسرعه و جرت
حمزه،،هههه يالهوييي
اثناء ذالك رن جرس الباب و ذهب محمد و فتح و قال،،ايو مين حضرتك
دخل مقتحم المنزل و وقف ينظر حوله
محمد،،بقولك انت مين
بدر،،ع عمرو
نظر لها عمرو و نظر حوله و قال،،ايو عمرو
تحركت بدر و وقفت خلف مراد و تشبثت به
مراد،،عاوز اي
عمرو،،انت بقا الحامي بتاعها
مراد،،ع اساس هي لقت حد يحميها
يتبع..
لقراءة الفصل السابع عشر : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى