Uncategorized

رواية عشقت حوريتي الفصل السادس عشر 16 بقلم بسملة هاني

 رواية عشقت حوريتي الفصل السادس عشر 16 بقلم بسملة هاني

رواية عشقت حوريتي الفصل السادس عشر 16 بقلم بسملة هاني

رواية عشقت حوريتي الفصل السادس عشر 16 بقلم بسملة هاني

حور بصدمه: حوريتي 
آدم: اي الاسم في حاجه يا مدام حور 
حور بغضب: هو حضرتك مش شايف انو اسم مالقتش بي اكبر شركات حديد و صلب 
آدم: اولا ده شركتي أَسمي الاسم الي انا عاوزه و تابع ببتسمه جذابه: و بعدين انا بحب الاسم دا و غالي عليا
حور: تمام هو ده رأيك
آدم: تمام حد عنده رأي تاني 
كل الناس : لا يا آدم باشا 
آدم: وكدا الاجتماع خلص وممكن حضارتكوا تمشوا و عاوزه مدام حور ثواني وهنا خرج كل الناس و مراد خد ليلي و مفيش في اوضه الاجتماعات غير آدم و حور 
آدم: واحشاني 
حور: وانا بكرهك يا آدم الاسيوطي 
آدم: بس انتي قلب آدم الاسيوطي 
حور: و آدم الاسيوطي هو الي دمر حور 
آدم: بس هو ندمان و عاوز يصلح الغلط الي هو عملها بس حوريتي مش عاوزه تديني فرصه 
حور وهنا بدأت ترجع ضعيفه قدم آدم وفجاه تحولت حور
حور: آدم باشا بعد اذنك ياريت تلتزم بحدودك 
وهنا خرجت حور من اوضه الاجتماعات 
آدم بعصبية وهو بيضرب علي الطربيزه 
آدم: كفايه بقا يا حور
أما عند ليلي و مراد 
مراد: كمان اسبوعين هعمل ليكي المفاجاه التانيه 
ليلي: حبيبي يا مراد و علي فكره مش لوحدك الي بتعمل مفاجآت أنا انهارده عمله ليك مفاجاه 
مراد: لااااااااااا بجد بقتي تعرفي تعملي مفاجآت 
ليلي: اه يا بابا وهعمل مفاجاه أحله منك 
مراد: متاكده من كدا يا لولو و ياريت تلبسي …..
ليلي: اتلم يلا 
مراد: ولله أنتي قمر 
Flash Back
خرجت ليلي من الحمام وهي لبسه قميص النوم 
مراد: يخرببيت جمالك 
ليلي: اتلم يا مراد وابعد عشان البس بيجامه 
مراد :يعني بذمتك بتسيبي ده وتلبسي بيجامه 
ليلي: اه 
وهنا مسك خصر ليلى وبدأ يتغزل فيها 
ليلي: مراد أن….
وهنا بدون اي مقدمه انقض مراد علي شفايف ليلي 
وبعد.وقت بدأ يفك مراد سوستة قميص النوم 
وهنا ابتعدت ليلي فورا 
ليلي : مراد انت قولت مش هتقرب غير بمزاجي 
مراد: اسف يا ليلي بس انا…..
ليلي: مفيش اسف ولا حاجه انا بدأت اطمئن معك بس عاوزه شويت وقت 
وهنا اخذ مراد ليلى في حضنه لف بها 
ليلي: ابعد بقا عشان اغير 
مراد: اتفضلي 
Back
ليلي: انا هامشي 
مراد: بس…..
حور: ازيك يا مراد 
مراد: ازيك يا مدام حور 
حور : تمام الحمد لله 
وتبعت حور : يلا يا ليلى عشان هنمشي طبعا لو مش مراد عايزك 
ليلي: لا لا مش عاوزني 
مراد: ولله هههههههه 
ليلي: باي يا مراد 
مراد: باي يا لولو 
************************************************
صحيت يارا وهي بمعنا ال الكلمه متدمره 
  لقت كريم ماسك ايديها قاعده جنبها على السرير
وهنا اتفزعت يارا و سحبت ايديها من كريم 
وهنا سحب ايديها كريم ثاني 
كريم: عامله ايه يا حبيبتي دلوقت 
يارا بعيط: حسبنا الله ونعم الوكيل
وهنا ضرب كريم يا يارا بالقلم 
كريم: تاني مره وانتي بتتكلمي مع جوزك اتكلمي عدل فاهمه 
يارا: حاضر….حاضر 
وهنا قريب كريم من رقبته يارا وبدأ فيها بوس 
يارا: ابوس ايدك ابعد عني مش قادره والله 
كريم: هسيبك عشان انتي لسه تعبانه و كمان عشان انا مش فاضي مش عشان سواد عيونك 
يارا:……… 
كريم وهو بيضرب يارا علي كتفها 
كريم: لما اقول حاجه تردي مش تكوني خرسا 
يارا: حاضر…….. 
***********************************************
عمر: ينفع اسافر وانتي زعلانه مني 
اسراء: ملكش دعوه يا عمر ويلا اتفضل 
عمر: قوليلي صالحتك و هاتي بوسه وانا هامشي من هنا 
اسراء بصوت عالي وعياط: يعني انت بعد فرحنا بيومين تقولي انا متنيل مسافر و الله و اعلم هتروح و ترجع.ولا لا 
انا بجد تعبت و اعصابي تعبت من كل ده و زهقت 
وهنا حضن عمر اسراء وبدا يطبطب عليها 
عمر: اهدي يا حبيبتى باذن الله راجع بس انتي ادعي كتررر وربنا عارف اد اي احنا بنحب بعض و عمره ما يفرقنا ابدا باذن الله يا حبيبتي خير
وبعد عشر دقايق وهديت اسراء 
اسراء: تروح و تيجي بالسلامه يا حبيبي 
عمر: بوسه بقا عشان اتاكد انك مش زعلانه 
اسراء: قليل الادب بس بحبك 
وهنا ادت اسراء بوسه لعمر 
عمر: لا انا كدا متأكد يلا باي يا حبيبتى لا اله الا الله
اسراء: محمد رسول الله باي يا حبيبي 
***********************************************
ليلي: عملتي اي مع آدم 
حور: عملت اي في اي 
ليلي: حور بطلي استعباط و اتكلمي 
حور: بصي انا فرحت جداااااا من الي عمله آدم وكل حاجه وكل مره بيحاول يرجع فيها بس الي هو عمله مش قليل ولازم يتحاسب اكتر من كدا 
ليلي: شريره انتي يا بت مش سالكه 
حور: هههههههه وانتي عامله ايه مع عم مراد 
ليلي: بدأت اطمئن مع مراد و بقت بحبه بس كدا 
حور: هههههههه عقبال العيال يا لولو 
ليلي: اتلمي يا بت مش هتكوني انتي وهو 
وهنا ضحكت ليلي و حور
************************************************
آدم: ابعد عني يا مراد عشان عفريت الدنيا بتتنطط في وشي
مراد ببرود: اهدا يا دومي متعملش كدا في نفسك 
آدم: شكلك عاوزني امد ايدي عليك 
مراد: الاه وانا مالي يا دومي 
آدم: اسمي آدم يا ******** 
مراد: قليل الادب يا آدم عيب كدا 
وهنا قام آدم وجري وراء مراد 
مراد و قف علي الكرسي 
مراد: اهدا يا دومي.. قصدي يا آدم انت ايدك تقيل
آدم: ولله هربيكي يا مراد 
مراد: لا عيب كدا بقا يا آدم الاه الكرامه اهم حاجه في علاقتنا 
آدم: انت يلا***** 
وهنا جري مراد و خرج قبل ما ادم يقتله
***********************************************
كريم: ازيك يا عمر 
عمر: ازيك يا زعيم 
كريم: تمام 
كريم: احنا هنبدا شغل علي طول بس لازم تتفتش الاول 
كريم : مايكل 
مايكل: نعم يا زعيم 
كريم: عمر يتفتش كويس تمم
مايكل: تمام 
وكان في الوقت دا مايكل شارب خمره كتيررر 
و جيه يفتش عمر فا عمر حط التلفون الي معه فا الجزمه و لما قلع الجزمه مخدش باله مايكل من الموبيل عشان هو مكنش في وعيه 
وهنا اتفتش عمر تفتش اكتر من المخابرات 
و فعلا كان عمر تمام 
مايكل: كل حاجه تمم يا زعيم 
كريم استغرب لان كان متوقع يلاقي حاجه و سعتها يقتل عمر بس عمر كان اذكي من كدا بكترر وكان التلفون ده بيسجل 
كل حاجه 
كريم: اممممممم تمام تعالي يا عمر عشان نبدأ شغل 
عمر دخل ولقا عدد كبير من الناس 
كريم: This is our new age The mafi 
دا الفرد الجديد معنا في المافيا 
كل الناس: Hello 
اهلا 
عمر: Hello
اهلا 
كريم: We’re trying to extract Lagamount of drugs for me and weapon and this will be there ponsi bility of Michael Gasser and Dole in Egypt
احنا عاوزين نخرج كميه مخدرات كبير لي مصر وسلاح و ده هيكون مسؤل عنه مايكل و جاسر و دول في مصر و الموضوع دا محتاج تركز كبيرر
كل الناس: OK 
وهنا مشيت كل الناس 
كريم: تعال يا عمر سالم علي يارا 
وهنا كان عاوز يشوف شكل وشه لما يشوف يارا بالحاله دا 
عمر: تمام 
وفتح كريم الباب وكنت يارا بتصلي 
كريم: يارااااااا تعالي هنا 
وفعلا رحت يارا وهي خايفه جداا
ولما لقت عمر انصدمت صدمه عمرها 
كريم بسخرية: مش تسلمي علي عمر 
وعمر كان مصدوم من شكل يارا و العلامات الي في وشها من كتر الضرب ولا الضعف الي هي كانت فيه هي دي يارا الي انا اعرفها هي دي الي كانت تقدر تفرفش اي حد 
يارا: انت بتعمل اي هنا يا عمر اوعا الرجل ده يفهمك انو كريم ده زعيم مافيا 
عمر: انا يارا…..
كريم: عمر فرد من افراد المافيا 
يارا: نعمممممممممم 
عمر بجديه: اه انا فرد من افراد المافيا مع كريم 
يارا: ولله مش هقول غير حسبني لله ونعم الوكيل 
وهنا لحظ عمر اني كريم هيضرب يارا و قال يقول اي حاجه قبل ما كريم يمد ايدو 
عمر: طب انا مشي ينفع اعرف الاوضه فين 
كريم: في اخر دور علي ايدك اليمن 
عمر: تمم 
و مشي عمر و هو بيدعي اني يارا ميحصلش فيها حاجه 
************************************************
مراد دخل البيت و لقا البيت الاضاءه فيه هاديه و الارض كلها ورد و ليلي كانت لبسه قميص من الون الاسود القصير 
مراد: اوباااااا احنا بقنا نعرف نعمل مفاجآت قمر يا مزه 
ليلي بتكبر: طبعا يا بابا هو انا اي حد 
مراد مسك ليلي من خصرها وحشتني اوي 
ليلي: اتلم و تعال ناكل 
مراد: عامله اكل اي 
ليلي: جمبري و الاستاكوزا 
مراد: اوبا بقا فسفور و الدنيا هتكون زي الفل 
ليلي: هههههههه يلا يا مراد 
وبعد الاكل و ليلي نايمه في حضن مراد 
مراد: ينفع اسال سؤال يا لولو 
ليلي: اسال يا حبيبي 
مراد بحزن: انت لسه بتخافي مني 
ليلي: بصراحه انا مش بخاف منك خالص بالعكس انا بقت اطمن معك انت بس 
مراد بفرحه و مساك ايد ليلي: بجد يعني انت خالص مش خايفه مني 
وهنا فرحت ليلي عشان شكل مراد. و هو فرحان اني خالص مش بخاف منه 
ليلي: تؤتؤ انا مش بخاف من حبيبي قلبي ابدا 
وبعد كدا……ملناش دعوه عشان عيب كدا ???????? 
***********************************************حور: السلام عليكم ورحمه الله وبركاته 
دينا و فريده: وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته 
دينا: هي يارا مش بتتصل ليه انا قلبي بيقولي اني يارا فيها حاجه 
حور: لا يا ماما انتي بتقولي اي هتلاقيها مشغوله بس سي كريم مش اكتر 
دينا: ربنا يهدي سرهم 
حور: يارب….انا هطلع اغير هدومي وانزل تاني 
وغيرت حور هدومها و تلفون حور بيرن 
وهنا لقت آدم هو الي بيرن 
حور: بسسسسس ولله هشتمك يا آدم 
حور: الو يا سي آدم 
الراجل: الو يا مدام الراجل دا عمل حادثه و موجودة في مستشفى**** وبين الحياه و الموت ودا اول رقم لقته قولت اتصل بيه 
حور: لاااااا…….
يتبع ..
لقراءة الفصل السابع عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية عشق ياسين للكاتبة سمسمة سيد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!